Author Topic: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues  (Read 1252 times)

gio™fugahoo

Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« on: January 15, 2020, 09:02:28 AM »
Does anyone knows What’s the issues between snoop and daz?
You can remember how daz was snoops (you can say shadow )he was allways right behind him
He was his back up on stage
Etc. etc.
Now they not even following each other on Instagram no more (checked that lol)

Maybe you have a guess or know anything I’m just curious
 

eyeball

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #1 on: January 15, 2020, 09:12:42 AM »
Money.

Daz threatened to shank with in the neck with a screwdriver. Ask Kurupt, he was there in the corner cryin off mushrooms. Then Daz backflipped outta the door whilst smoking a blunt.

Now thats gangsta.
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo, dj coma

gio™fugahoo

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #2 on: January 15, 2020, 09:15:49 AM »
Money.

Daz threatened to shank with in the neck with a screwdriver. Ask Kurupt, he was there in the corner cryin off mushrooms. Then Daz backflipped outta the door whilst smoking a blunt.

Now thats gangsta.

😂
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #3 on: January 15, 2020, 09:20:18 AM »
daz is a weirdo .. this happens once every few months
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

gio™fugahoo

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #4 on: January 15, 2020, 09:34:47 AM »
daz is a weirdo .. this happens once every few months


Yes you right  I had the same thing in mind but this time it feels different
Idk

Every family has this one weird cousin lol
And if You now  say no my family not maybe you are the Weird cousin hahaha lol
✌️
 

Okka

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #5 on: January 15, 2020, 03:28:00 PM »
Yeah, they get into problems with each other quite often. I doubt it's anything serious though, but of course I might be wrong.
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10952
  • Thanked: 50 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #6 on: January 15, 2020, 05:20:59 PM »
daz is a weirdo .. this happens once every few months


Yes you right  I had the same thing in mind but this time it feels different
Idk

Every family has this one weird cousin lol
And if You now  say no my family not maybe you are the Weird cousin hahaha lol
✌️

Lol@every family having that cousin.

I think it’s safe to say Daz and Kurupt never aged the same way that Snoop aged.  Snoop always had a wisdom that those two maybe did not.  But anyway much props and respex to them and Snoop always had heart for Daz so I think they’ll fix whatever
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

dj coma

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #7 on: January 16, 2020, 07:19:26 PM »
After Bad Azz's funeral Daz said something on IG like "fuck anybody who didn't show" and I guess Snoop wasn't there. He later deleted it.

They were having problems before that though. I heard something about Daz DJ'ing for Snoop on tour and Daz thought Snoop was underpaying him. Then I saw this video...



@1:10 Emanuel Dean says something about DJ'ing and pay. Not sure if that was directed at Snoop.
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

Game-Won

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #8 on: January 16, 2020, 11:27:31 PM »
Daz is entertaining as hell =)

I still hope he makes another big hit before retirement.
"I have nothing in common with lazy people who blame others for their lack of success. Great things come from hard work and perseverance. No excuses."
- Kobe
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

V2DHeart

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #9 on: January 17, 2020, 03:55:45 AM »
Same could be said for Warren G, or the lack of Dre on Dogg Food. Emanuel Dean was like the early Scott Storch IMO, but he is one of many that didn’t get the credit (possibly cash instead) back in the day. I wonder if Snoop missed Emanuel Deana funeral too?
<a href="https://www.youtube.com/v/JWTNFUWa1PM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/JWTNFUWa1PM</a> <a href="https://www.youtube.com/v/eE_ov9cPKxE" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/eE_ov9cPKxE</a><a href="https://www.youtube.com/v/53dftjKPTvU" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/53dftjKPTvU</a>
 
The following users thanked this post: gio™fugahoo

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #10 on: January 17, 2020, 11:19:44 AM »
is there confirmation that snoop wasn’t at bad azz funeral?

that’s pretty weak if true tbh.
 

gio™fugahoo

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #11 on: January 17, 2020, 12:12:11 PM »
is there confirmation that snoop wasn’t at bad azz funeral?

that’s pretty weak if true tbh.

I cannot confirm hundred percent but if I remember correctly he was on tour that day

 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #12 on: January 17, 2020, 01:32:16 PM »
is there confirmation that snoop wasn’t at bad azz funeral?

that’s pretty weak if true tbh.

I cannot confirm hundred percent but if I remember correctly he was on tour that day

he woulda skipped the tour for nipseys

then again, nipseys funeral was a public event, so he probably felt going to that was in his best interest
 

bouli77

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #13 on: January 17, 2020, 02:45:15 PM »
After Bad Azz's funeral Daz said something on IG like "fuck anybody who didn't show" and I guess Snoop wasn't there. He later deleted it.

They were having problems before that though. I heard something about Daz DJ'ing for Snoop on tour and Daz thought Snoop was underpaying him. Then I saw this video...



@1:10 Emanuel Dean says something about DJ'ing and pay. Not sure if that was directed at Snoop.

I'm pretty sure Daz didn't show up either. I saw pictures of the funeral service they had and I recall seeing Big Boy, Daddy V, Tray Deee, Techniec, E-White, Beefy Loc, Bo Roc, Big C Style, Chag G, Crooked I, Frank Nitty, Nima and others but no Snoop, Daz, Kurupt nor Warren. Snoop commented on one of Battlecat's posts that he couldn't bear to see Bad Azz lifeless and that's why he didn't show up.



as far as Daz & Snoop, they fell out a couple years ago but Daz still tours every once and again. Daz has been sending subliminals here and there. Daz's behavior and moves have been erratic ever since he beefed on instagram with Boskoe100 and called out the entire bloods. He was definitely shook in that little apology he issued a couple days later and hasn't been the same since.
 
The following users thanked this post: D-TalkX

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #14 on: January 17, 2020, 06:09:13 PM »
lmao @ nima
 

Duck Duck Doggy

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #15 on: January 17, 2020, 08:20:04 PM »
 

bouli77

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #16 on: January 17, 2020, 11:22:32 PM »
lmao @ nima

i knew this would make ppl laugh  ;D but at the end of the day Nima is more relevant in today's hip hop than most people who showed up lol.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #17 on: January 18, 2020, 12:15:56 AM »
lmao @ nima

i knew this would make ppl laugh  ;D but at the end of the day Nima is more relevant in today's hip hop than most people who showed up lol.

relevant in what sense

LOL

props for livin out his dreams tho, he doin what berner did witout the rapping ability 
 

Duck Duck Doggy

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #18 on: January 18, 2020, 09:46:53 AM »
lmao @ nima

i knew this would make ppl laugh  ;D but at the end of the day Nima is more relevant in today's hip hop than most people who showed up lol.

relevant in what sense

LOL

props for livin out his dreams tho, he doin what berner did witout the rapping ability

Berner is at least providing fire weed to the masses with Cookies
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24985
  • Thanked: 284 times
  • Karma: 164
  • אליאור
Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #19 on: January 18, 2020, 10:50:00 AM »
lmao @ nima

i knew this would make ppl laugh  ;D but at the end of the day Nima is more relevant in today's hip hop than most people who showed up lol.

relevant in what sense

LOL

props for livin out his dreams tho, he doin what berner did witout the rapping ability

Berner is at least providing fire weed to the masses with Cookies


true dat
 

Okka

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #20 on: January 20, 2020, 06:17:28 AM »
as far as Daz & Snoop, they fell out a couple years ago but Daz still tours every once and again. Daz has been sending subliminals here and there. Daz's behavior and moves have been erratic ever since he beefed on instagram with Boskoe100 and called out the entire bloods. He was definitely shook in that little apology he issued a couple days later and hasn't been the same since.

They done fell out more times than I can count, but they always squash the bullshit 'cause they family. They had problems even before they started workin' on "The Chronic". I remember Snoop talkin' about it on the "DPG Eulogy" documentary. They're FAMILY though, so they might have problems, but they'll make up eventually.
 

dj coma

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #21 on: January 20, 2020, 11:52:02 AM »
Daz was at the funeral:

 
The following users thanked this post: Sccit

romson19

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #22 on: January 20, 2020, 11:25:42 PM »
Daz was at the funeral:



it was a day before the funeral...
RIP Nipsey Hussle
 

D-TalkX

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #23 on: January 21, 2020, 12:09:17 PM »
is there confirmation that snoop wasn’t at bad azz funeral?

that’s pretty weak if true tbh.

I thought I saw something on instagram of Snoop saying he couldn't see his little homie like that...

These two beef like family and best friends. It's likely money or Suge related. Snoop forgave Suge and Daz hasn't...Daz always about the money as well so..
 

D-TalkX

Re: Snoop Dogg —— Daz Dillinger issues
« Reply #24 on: January 21, 2020, 12:11:22 PM »
as far as Daz & Snoop, they fell out a couple years ago but Daz still tours every once and again. Daz has been sending subliminals here and there. Daz's behavior and moves have been erratic ever since he beefed on instagram with Boskoe100 and called out the entire bloods. He was definitely shook in that little apology he issued a couple days later and hasn't been the same since.

They done fell out more times than I can count, but they always squash the bullshit 'cause they family. They had problems even before they started workin' on "The Chronic". I remember Snoop talkin' about it on the "DPG Eulogy" documentary. They're FAMILY though, so they might have problems, but they'll make up eventually.

Yeah I think Snoop says something similar on the Reincarnated doc....