Author Topic: So I did my first porn movie  (Read 1723 times)

hector

  • Guest
So I did my first porn movie
« on: May 14, 2003, 01:17:52 PM »
Oh man it was crazy.  I finally got a call back from the guys and I had a small part in a porno movie, and it was even with some girls.  It was actually midget porn, but I was the only regular sized person in it.  Well the movie was set on this ranch, and my scene was in this barn.  I was supposed to be like this ranch hand on this midget ranch.  So I am all dressed up like a cowboy, with a hat and boots and spurs and all, and I walk into this barn with a bail of hay on my shoulder.  When I walk in there are 3 midgets in there, 2 girls and 1 guy, and they are having a a 3some.  Both of the girls were wearing those leather pants with the asses cut out.  Damn these bitches were FINE! for being midgets.  Anyway I throw down the bail of hay, and strip down.  Then all I am wearing is my boots, spurs, cowboy hat, and a bandana over my mouth and nose like the old cowboy outlaws used to do during the day.  So I got to give it to one of the girls doggystyle, and the other girl then just took control of me.  I don't even know what she did!  It was fucking crazy, this midget bitch really knew how to work it.  But now I got like this rash all over my ass and balls from all the rolling and romping in the hay.
 

Immortal

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 674
  • Karma: -42
  • God's Son
Re:So I did my first porn movie
« Reply #1 on: May 14, 2003, 01:20:59 PM »
lmao...congrats ur a porn star!!!!!

what bout that gay shit u were talkin about earlier...did ya hit him?

lol
"Tha Immortality of my Fame is the measure of others torture..."--GZA

 

Reef

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2099
  • Karma: 15
  • Guess Whos Back?
Re:So I did my first porn movie
« Reply #2 on: May 14, 2003, 01:22:40 PM »
lmao!!
 

KING VerbalAssaulta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1073
  • Karma: -169
Re:So I did my first porn movie
« Reply #3 on: May 14, 2003, 01:35:05 PM »
LMAO...midgets...wtf  8)
 

Tha_Reverend

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #4 on: May 14, 2003, 01:37:35 PM »
LOL.  youz a sick fool.  props though on your porn moves.
 

funkstylz

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 586
  • Karma: 20
  • G'd Up From The Feet Up
Re:So I did my first porn movie
« Reply #5 on: May 14, 2003, 03:30:41 PM »
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OH MAN HAHAHAHAHAHAHHA MIDGET PORN HAHAHHAHA OH SHIT HAHAHA DAMN MAN U A FUNNY MF LOL AHHH SHIT HAHAHAHHAHAHAHA
 

Doggystylin

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #6 on: May 14, 2003, 03:37:46 PM »
r u serious? whens this shit gonna get released i wanna see, lol
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 818
Re:So I did my first porn movie
« Reply #7 on: May 14, 2003, 03:38:17 PM »
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OH MAN HAHAHAHAHAHAHHA MIDGET PORN HAHAHHAHA OH SHIT HAHAHA DAMN MAN U A FUNNY MF LOL AHHH SHIT HAHAHAHHAHAHAHA
No shit.

HAHAHAHaaaaaaaaaaaaaa
 

bez

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #8 on: May 14, 2003, 03:41:29 PM »
lol link? lol
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #9 on: May 14, 2003, 03:45:59 PM »
LMFAO!
 

mauzip

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #10 on: May 14, 2003, 04:12:42 PM »
r u serious? whens this shit gonna get released i wanna see, lol
 

white Boy

  • The totally random poster
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9003
  • Karma: -119
  • http://bigbowlofsoup.tumblr.com/
Re:So I did my first porn movie
« Reply #11 on: May 14, 2003, 04:39:15 PM »
wat the fuck is midget porn
 

mauzip

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #12 on: May 14, 2003, 04:49:34 PM »
wat the fuck is midget porn

sex with midgets

damn, you're stupid :-X
 

Jome

Re:So I did my first porn movie
« Reply #13 on: May 14, 2003, 06:00:15 PM »
Hhaahahaha, we want more details..  ;D
 

Hellrazor818

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #14 on: May 14, 2003, 06:17:37 PM »
LOL. Good job man. Keep fucking the midgets, their pussies are in proportional size to your penis.  ;D
 

Quakaveli

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #15 on: May 14, 2003, 06:50:52 PM »
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OH MAN HAHAHAHAHAHAHHA MIDGET PORN HAHAHHAHA OH SHIT HAHAHA DAMN MAN U A FUNNY MF LOL AHHH SHIT HAHAHAHHAHAHAHA


lol congrats dude
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re:So I did my first porn movie
« Reply #16 on: May 14, 2003, 08:05:51 PM »
AAAAAAAAAHAHAHHAHAHAAHAHA Words can't describe how funny this shit is. Your proud of bein a part of a MIDGET porn? There's millions of normal sized people porn but you choose midgets? Unless your into to that kind of shit, I feel sorry for you.
 

DOC. da G.P.T...[METS][REX/MaB]

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 568
  • Karma: 3
  • Jubai Kibagamai
Re:So I did my first porn movie
« Reply #17 on: May 14, 2003, 09:18:10 PM »
all i read was...i made a porn movie..not with girls....and that was enough for me...
MC Mass, rep.in' Great Persia and the T Dot Squad:

Docky
Prince Tech
till the day when skies turn black and red water covers the lake/
Great King Kourosh sleep well, cuz all of us IRANIANS are still awake/


 

hector

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #18 on: May 14, 2003, 09:48:20 PM »
I never chose midgets, that is what I got offered.  And I am not going to tell you guys the title of the porno, because I don't want you guys to know who I am.  You guys are the only ones I talk to about this besides my girlfriend.
 

P Nelson

  • 40 illa
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3492
  • Karma: 123
Re:So I did my first porn movie
« Reply #19 on: May 14, 2003, 09:55:14 PM »
I never chose midgets, that is what I got offered.  And I am not going to tell you guys the title of the porno, because I don't want you guys to know who I am.  You guys are the only ones I talk to about this besides my girlfriend.

LOL
 

pappy

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #20 on: May 14, 2003, 09:56:19 PM »
lol whatever floats ur boat,  play on playa
 

Mua ha ha

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 114
  • Karma: -2
  • You Hear it First
Re:So I did my first porn movie
« Reply #21 on: May 14, 2003, 10:13:45 PM »
Yeah, he just went from doin guys to doin midgets....

He musta missed a chapter or two in his "Pornos for Dummies" book...
Some say that if you play a Microsoft CD backwards, it plays satanic messages. That's nothing... if you play it forwards, it installs Windows.

oh and by the way, I wasn't being racist, I was being prejudice.  I hate dumb people.  Dumb is not a race you fuckin moron.
 

Da WCC Hopar!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1540
  • Karma: 159
  • I love to see her walk off!
Re:So I did my first porn movie
« Reply #22 on: May 14, 2003, 10:14:06 PM »
r u fuckin serious? :-[
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re:So I did my first porn movie
« Reply #23 on: May 14, 2003, 10:57:18 PM »
Nah, I think he's lying, brother.  
 

Quakaveli

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #24 on: May 14, 2003, 11:16:00 PM »
smart guy...all anyone  has  to do is type "hot midgets" in Kazaa in a cuple months in order to find ur fuckin video....muwahahahaha, and then some nerd in here cant find ur IP...and therefore ur real adress and send each person in ur neighborhood a video of ur gay ass shit............


muwahahahahahhahahahhaha  ;)