Author Topic: So I did my first porn movie  (Read 1860 times)

TheSheriff

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #30 on: May 15, 2003, 02:17:58 PM »
AAAAAAGH THE LAUGHTR HURTS GOD KILL ME MY STOMACH HURTS CHRIST AAAAGH *coughs up spleen*
 

mauzip

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #31 on: May 15, 2003, 05:19:54 PM »
Quit lying Hector, you already told us that your dick is too small for regular porn
that actually makes sense, he's doin a midget porn now. omdfg

LMAO!!
 

OutSider

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #32 on: May 16, 2003, 06:54:25 PM »
I never chose midgets, that is what I got offered.  And I am not going to tell you guys the title of the porno, because I don't want you guys to know who I am.  You guys are the only ones I talk to about this besides my girlfriend.

well just have to watch out for midget porno.. with one normal person in a cowboy outfit.... lol....




btw.. that is pretty freaky
 

pappy

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #33 on: May 16, 2003, 06:56:30 PM »
I never chose midgets, that is what I got offered.  And I am not going to tell you guys the title of the porno, because I don't want you guys to know who I am.  You guys are the only ones I talk to about this besides my girlfriend.

well just have to watch out for midget porno.. with one normal person in a cowboy outfit.... lol....




btw.. that is pretty freaky
dont u know that first hand
 

Ignyte

  • 'G'
  • **
  • Posts: 144
  • Karma: 2
Re:So I did my first porn movie
« Reply #34 on: May 18, 2003, 06:49:09 AM »
they dont discriminate, midget porn for a midget dick eh?
hahaha
nah just fucking with ya
Coz you see at the age of birth, we was contaminated with the caucasions curse/
I dont know what came first, the pententiary or the purse/
But I aint into that crap, I'd rather lay back and start working on my raps/
While you niggas stay strapped, with a hoe on your lap, with a dirty puss and crack/
While I stay intact with my people, and carry the mic which is lethal/
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #35 on: May 18, 2003, 07:14:39 PM »
I'd do a midget if she was fine...My dick would probably kill her though...
 

Quakaveli

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #36 on: May 18, 2003, 07:24:00 PM »
I'd do a midget if she was fine...My dick would probably kill her though...

 ::)

Big bad sccitles who fucked the living shit out of that one porno star  :D
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:So I did my first porn movie
« Reply #37 on: May 18, 2003, 08:06:36 PM »
I'd do a midget if she was fine...My dick would probably kill her though...

 ::)

Big bad sccitles who fucked the living shit out of that one porno star  :D


Big bad Indiot who pussyed out of a fight with Jamal :D


PS, I never fucked that porno star...PeACe
 

Ali Tha Great

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1322
  • Karma: 239
Re:So I did my first porn movie
« Reply #38 on: September 22, 2008, 11:45:33 AM »
smart guy...all anyone  has  to do is type "hot midgets" in Kazaa in a cuple months in order to find ur fuckin video....muwahahahaha, and then some nerd in here cant find ur IP...and therefore ur real adress and send each person in ur neighborhood a video of ur gay ass shit............


muwahahahahahhahahahhaha  ;)
lol...
 

D-Stress

  • Guest
Re: So I did my first porn movie
« Reply #39 on: September 23, 2008, 07:12:09 AM »
This Thread Was  :o
 

MontrealCity's Most

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 8074
  • Karma: 585
Re: So I did my first porn movie
« Reply #40 on: September 23, 2008, 09:22:01 AM »
wow

lol classic
 

'EclipZe

Re: So I did my first porn movie
« Reply #41 on: September 23, 2008, 12:38:18 PM »
lol some old skool ish, midget porn wtf?

ŕiņ

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 960
  • Karma: -161
  • Cold Hearted Son Of A Bitch
Re: So I did my first porn movie
« Reply #42 on: September 23, 2008, 06:38:22 PM »
 ::)
 

Mr. O

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3267
  • Karma: 123
Re: So I did my first porn movie
« Reply #43 on: September 23, 2008, 07:52:08 PM »
hey ya got connection to porn industry? hook it up. :laugh:
[flash=200,200<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AlIxU8SiFZU?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AlIxU8SiFZU?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/flash]
 

Johnny B

  • Guest
Re: So I did my first porn movie
« Reply #44 on: September 23, 2008, 07:59:39 PM »
lmao, was this serious?