Author Topic: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!  (Read 314 times)

PakiGangsta

  • Guest
ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« on: September 03, 2002, 03:19:49 PM »
ahsanti tries to B gangsta...she looks like a wannabe monkey...fukin girl iz so ugly....looks like she was born raped...

AND ASHANTI!?!??! WUT THE FUK DOES A GIRL HAVE SIDE BURNS FOR!?!?! she fukin got sideburns !! lmao...she looks like a monkey wit them...a girl with sideburns....lol
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

The Big Bad Ass

  • Henchman Of Jome #1
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3307
  • Karma: 113
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #1 on: September 03, 2002, 03:32:25 PM »
LOL, damn dude. Pretty harsh. Did she steal your kool-aid or something?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Rick

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 379
  • Karma: 1
  • Kweli
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #2 on: September 03, 2002, 04:02:45 PM »
LMAO Yea, I noticed the sideburns also. She's very overrated.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

ROCCY

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #3 on: September 03, 2002, 04:09:55 PM »
Quote
LOL, damn dude. Pretty harsh. Did she steal your kool-aid or something?



Im guessing She stole his dildo..haha..jk.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

The Big Bad Ass

  • Henchman Of Jome #1
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3307
  • Karma: 113
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #4 on: September 03, 2002, 05:33:49 PM »
Quote



Im guessing She stole his dildo..haha..jk.

lol
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Instant_Killa

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #5 on: September 03, 2002, 05:36:42 PM »
lmao, she a monkey fa sho
peace
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #6 on: September 03, 2002, 05:42:00 PM »
HATER!!!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #7 on: September 03, 2002, 11:29:51 PM »
Quote
looks like she was born raped...


LoL....
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network
 

bez

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #8 on: September 04, 2002, 12:56:21 AM »
I dont think shes a monkey I think she is nice looking but them sideys are a cause for concern.  Imagine liking spaghetti out of them.  EEEEE
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Nima - Dubcnn.com

  • Dubcnn
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15180
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 1412
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #9 on: September 04, 2002, 01:12:17 AM »
Quote
HATER!!!

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Westcoastfanatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1174
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 57
  • I love Booty!
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #10 on: September 04, 2002, 02:51:29 AM »
Yeah i dont't understand why people thimk she's so cute either.
I see a lot a girls ont the street looking alot better than her.
With that fat face .
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
IS DETOX NEXT? Don't think so.
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #11 on: September 04, 2002, 11:53:18 PM »
c'mon, she aint that bad


« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network
 

elneckio

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 896
  • Karma: 19
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #12 on: September 05, 2002, 06:38:07 AM »
Those pics are just X's unless you have been to them :

You'll need to paste these links directly into browser ...

http://www.geocities.com/a_homepage2/images/pic28.jpg

http://www.geocities.com/a_homepage2/images/pic32.jpg

btw I think she's GORGEOUS :)
"just do what he says.. i find to my expense he's always right." ... Overseer 24/04/02
 

bez

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #13 on: September 05, 2002, 06:58:25 AM »
shes fit
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Reef

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2099
  • Karma: 15
  • Guess Whos Back?
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #14 on: September 05, 2002, 07:10:17 AM »
She alrite..But have ya heard her talk? I wuz watchin STRIPPED on MTV Base today n she sounds like a real spazzy girl, like tha way she talks n shit
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

PakiGangsta

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #15 on: September 05, 2002, 09:36:24 AM »
Quote
shes fit


eeeeeewwwwwww

wait till u get a chance kiss her in the cheak...and than u'll freakk  :o :o :o :o

when u C her sideburns..
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

bez

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #16 on: September 05, 2002, 12:23:29 PM »
Quote


eeeeeewwwwwww

wait till u get a chance kiss her in the cheak...and than u'll freakk  :o :o :o :o

when u C her sideburns..


Hell yer thats nasty like but its just the way she is. lol no 1's perfect.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

budsmokeronly

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #17 on: September 05, 2002, 12:35:58 PM »
damn there is some picky motha fuckas on here.  First a lot of you wouldn't fuck charlie baltimore and now you think ashinti is bad looking.  Damn I would take em both at the same time.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Nosak

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4819
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1
  • Half Dogg,Half Monkey..Bitch! Donkey Kong
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #18 on: September 05, 2002, 03:05:42 PM »
how can someone be stupid like this  ::)... this ain'T no sideburns.... this just some shorter hairs, and she prefer to put em this way unless that behind the ear, i'ma show u some pic later, i'm bit in a hurry right now , see ya
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
snoop dogg - "i don't fuck with the pocus everybody
knows this , i fuck with the chronic cause the chronic
gives me dopeness"                                   

- Look here bitch you're fine and i dig your style...-
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #19 on: September 06, 2002, 03:35:52 PM »
WTF she's not ugly. She looks like a frog with sideburns but your talkin bout her like she is hideous.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

bez

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #20 on: September 07, 2002, 09:09:33 AM »
Quote
WTF she's not ugly. She looks like a frog with sideburns but your talkin bout her like she is hideous.


so yours saying a frog with sideburns is nice looking?

DAM SIK.

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #21 on: September 07, 2002, 10:19:47 AM »
Quote


so yours saying a frog with sideburns is nice looking?

DAM SIK.



Hell yeah
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

PakiGangsta

  • Guest
Re: ASHANTI....a MONKEY ?!?!?!
« Reply #22 on: September 07, 2002, 11:27:43 AM »
Quote


so yours saying a frog with sideburns is nice looking?

DAM SIK.


lolos..
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »