Author Topic: Now I'm as cool as Every1  (Read 397 times)

Duncan1

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #25 on: June 17, 2003, 07:39:35 PM »
Here choose from these quality pics

Knight Rider

http://members.fortunecity.com/knightriders/gallery/gallery1.htm
 

TheSheriff

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #26 on: June 17, 2003, 07:40:13 PM »
I PITY THE FOO WITH A 20 LB CELLPHONE

MURDOCH HAD A 10 POUND ONE
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #27 on: June 17, 2003, 07:43:14 PM »
thanks Al I appreciate it.. i was lookin on google but all they had was shit. Anyway Ill make sure to stop by your store this week and buy new shoes.
« Last Edit: June 17, 2003, 07:44:13 PM by Michael Knight »
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network
 

hector

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #28 on: June 17, 2003, 07:44:24 PM »
Yo Zack how's it hangin?  I gotta ask dogg, did you tap that ass?  Damn Kelly is hot, I would love to stick my fingers up her butt.
 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #29 on: June 17, 2003, 07:44:33 PM »
EEEEEEEYYYYYYYYY  My jacket is waaaaaaaay cooler than your Members Only jacket  EEEEEEEEEEYYYYYYYYYY

 

TheSheriff

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #30 on: June 17, 2003, 07:46:12 PM »
I PITY THAT FOO AL WIT NO JAVCKET
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #31 on: June 17, 2003, 07:46:43 PM »
EEEEEEEYYYYYYYYY  My jacket is waaaaaaaay cooler than your Members Only jacket  EEEEEEEEEEYYYYYYYYYY

No youre not. Youre late dude, I had those jackets waaay back in Episode 1. Now get YOUR thumb down real quik
« Last Edit: June 17, 2003, 07:47:07 PM by Michael Knight »
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network
 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #32 on: June 17, 2003, 07:48:09 PM »
EEEEEEEEYYYYYYYYY lol@ Michael Knight know Daz lyrics.  EEEEEEEYYYYYYYY

 

Duncan1

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #33 on: June 17, 2003, 07:49:18 PM »
Yo Zack how's it hangin?  I gotta ask dogg, did you tap that ass?  Damn Kelly is hot, I would love to stick my fingers up her butt.

LOL I laughed out loud........tap that ass....lol coming from Alf
 

pappy

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #34 on: June 17, 2003, 07:50:52 PM »
Yo Zack how's it hangin?  I gotta ask dogg, did you tap that ass?  Damn Kelly is hot, I would love to stick my fingers up her butt.
u kno it.  in mr belding office.  it was embrassing tho when he walked in ain told him i was giving her cpr he almost fell for it.  in the hallway.  we got detention tho b/c we had no hall passes.  an once i caught screech in a locker watchin us an wacking off at the same time
« Last Edit: June 17, 2003, 07:51:36 PM by Zack Morris »
 

Duncan1

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #35 on: June 17, 2003, 07:52:11 PM »
thanks Al I appreciate it.. i was lookin on google but all they had was shit. Anyway Ill make sure to stop by your store this week and buy new shoes.
Another sale ;D
 

TheSheriff

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #36 on: June 17, 2003, 07:52:13 PM »
I PITY THE FOO WHO...FOOL
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #37 on: June 17, 2003, 07:52:50 PM »
lmao this is hilarious.
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network
 

pappy

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #38 on: June 17, 2003, 07:54:07 PM »
lmao this is hilarious.
classic thread
 

Duncan1

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #39 on: June 17, 2003, 07:54:35 PM »
Yo Zack how's it hangin?  I gotta ask dogg, did you tap that ass?  Damn Kelly is hot, I would love to stick my fingers up her butt.

LOL I laughed out loud........tap that ass....lol coming from Alf

I thought ALF ate pussy. ;D
« Last Edit: June 17, 2003, 07:54:57 PM by AL BUNDY »
 

TheSheriff

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #40 on: June 17, 2003, 07:55:41 PM »
NAW HE LICK ASS

LIKE DAT ONE FOO MICKAVELI

I PITY THE FOO WHO LICKS ASS
 

hector

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #41 on: June 17, 2003, 08:03:44 PM »
Quote
I thought ALF ate pussy.  

You are 100% correct, I love to eat a pussy.
 

pappy

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #42 on: June 17, 2003, 08:04:42 PM »
Quote
I thought ALF ate pussy.  

You are 100% correct, I love to eat a pussy.
LMFAOROTFLMAO HAAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHA
 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #43 on: June 17, 2003, 08:05:33 PM »
EEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY  I heard Terry Bradshaw ran up in you during the filming of the 10-10-321 commercials.  Is that true ALF?   EEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY

 

pappy

  • Guest
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #44 on: June 17, 2003, 08:07:06 PM »
EEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY  I heard Terry Bradshaw ran up in you during the filming of the 10-10-321 commercials.  Is that true ALF?   EEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY
HMMMMMMM this gives me an idea *picks up 20 pound cell* slater spread the word.  mr belding ran up in alf
 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:Now I'm as cool as Every1
« Reply #45 on: June 17, 2003, 08:07:27 PM »
EEEEEEEEEEYYYYYYYYYY  I just realized I started the Happy Birthday Tupac thread.  EEEEEEEEEYYYYYYYYY