Author Topic: 50 Cent Line in 21 Questions  (Read 581 times)

Don Breezio

  • Guest
50 Cent Line in 21 Questions
« on: July 03, 2003, 01:07:22 PM »
LMAO...i always knew 50 cent wasnt exactly the best lyrically and heres the perfect example:

"I love you like a fat kid love cake"

this one definetely takes the cake (no pun intended)...if i were ever to hear that kinda shit come out of nas' mouth or guru's mouth...shit i'd quit listenin to hip hop all together...i dont hate 50 cent...i like some of his shit...and i actually like this song...but everytime i hear it that line cracks me up.
 

UnstoppableForce

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #1 on: July 03, 2003, 01:08:56 PM »
I like the line, many people do. I swear everybody using it.
 

asiatic8

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 125
  • Karma: -1
  • Blood of a Slave...Heart of a King!
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #2 on: July 03, 2003, 01:09:46 PM »
that song is for the females......All my female friends loved that song when it came out.......and that line "love you like a fat kid loves cake" was there favorite line.....they kept saying how cute it was......as for me...the song was iight ....but it got the females up and that is all i cared about.
Blood of a Slave...Heart of a King!!!!!
 

On The Edge of Insanity

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4520
  • Karma: 190
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #3 on: July 03, 2003, 01:12:51 PM »
I'm sorry but that line is just plain retarded. How is that considered cute by women? Is it cute to be a dumbass, who can't think of any other way to show his love of a women than to compare it to a fat kid liking cake. To me that just proved how basic 50 Cent is.

Suga Foot

  • Hennessy Chaser
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10708
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 551
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #4 on: July 03, 2003, 01:14:50 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"
 

Skindiana bon3z

  • The Xeqtioner
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3606
  • Karma: -313
  • .
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #5 on: July 03, 2003, 01:25:36 PM »
Yeaaaaaaaaaaa I know some girls that love that line "I love you like a fat kid love cake"  

That shit cracks me up too....shits funny...
 

UnstoppableForce

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #6 on: July 03, 2003, 01:32:40 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"

He says it right before this line, which makes sense in the video cuz the girl starts laughin when he says it. It was meant to be funny,,, in a stupid kinda way....
 

Don Breezio

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #7 on: July 03, 2003, 01:37:59 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"

He says it right before this line, which makes sense in the video cuz the girl starts laughin when he says it. It was meant to be funny,,, in a stupid kinda way....

he succeeded LMAO
 

Reef

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2099
  • Karma: 15
  • Guess Whos Back?
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #8 on: July 03, 2003, 01:44:14 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"

He says it right before this line, which makes sense in the video cuz the girl starts laughin when he says it. It was meant to be funny,,, in a stupid kinda way....

he succeeded LMAO

Word, LOL
 

bez

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #9 on: July 03, 2003, 01:57:32 PM »
even my Dad laughed at that line and he is a rock freak. lol
 

Dj Eskimo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1450
  • Karma: 57
  • <iframe src="http://gamercard.xbox.com/insertgamer
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #10 on: July 03, 2003, 02:08:04 PM »
Yeaaaaaaaaaaa I know some girls that love that line "I love you like a fat kid love cake"  

That shit cracks me up too....shits funny...


<iframe src="http://gamercard.xbox.com/insertgamertaghere.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>
http://www.myspace.com
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #11 on: July 03, 2003, 03:46:59 PM »
Man I don't understand folks trippin' about that line. It's just meant to be funny, and it is. Whenever somebody got a problem with 50 they mention that line and say thing like "this nigga is destroying hip-hop with these lines man". Some peeps need to quit taking that line seriously. It even says it in the song itself - it's just meant to bring a smile on a pretty face. "I love you like a fat kid love cake, you know my style I'll say anything to make you smile."
 

Don Breezio

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #12 on: July 03, 2003, 04:10:15 PM »
nah it aint just that line...its almost all his shit...this line is just a perfect example. he hasnt really done any songs w/ good lyrics..another good example of bullshit "i stay high all the time (i smoke that good shit)"...who cares if he smokes the good shit...lol..he hasnt said anything worth hearing since he signed to shady/aftermath...his old shit (if you heard the power of the dollar cd) was dope as a motherfucker...and a good example of that is "your lifes on the line" (i think its the last track on get rich or die trying)...that one was supposed to be on the power of the dollar and the whole album is pretty much like that. they should've released that but trackmasters fucked up.
 

UnstoppableForce

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #13 on: July 03, 2003, 04:14:06 PM »
What did you think of "Patiently Waiting" and "Many Men"?
 

asiatic8

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 125
  • Karma: -1
  • Blood of a Slave...Heart of a King!
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #14 on: July 03, 2003, 04:17:59 PM »
for real...i personally 50 Cent is good.....niggas are making too big a deal out of that line.........he is just another example of how ppl love artists when they are big...but when they blow up...the original fans start to hate on them.......50 get yo money!
Blood of a Slave...Heart of a King!!!!!
 

Don Breezio

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #15 on: July 03, 2003, 04:26:34 PM »
What did you think of "Patiently Waiting" and "Many Men"?

many men i think is annoying cuz im so tired of hearing about 50 gettin shot and how ppl want him dead and all that shit...

patiently waiting is a dope ass track...but i dont pay attention to 50s parts...i love em's verse though...

i never said i didnt like 50...in fact if you read the post i said i do like 50...i just think he needs to improve lyrically.
 

bLaDe HeLi[X]

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #16 on: July 03, 2003, 06:00:02 PM »
I'm sorry but that line is just plain retarded. How is that considered cute by women? Is it cute to be a dumbass, who can't think of any other way to show his love of a women than to compare it to a fat kid liking cake. To me that just proved how basic 50 Cent is.

Yep, they should listen to some Talib Kweli or Common, if they want real 'love' Hip Hop.  Personaly, I think 50 is overrated as fuck, his lyrics are very basic/simplistic/repetative and some are just plain stupid.  Just my opinion though, peace

  -{bLaDe}
Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

Jome

Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #17 on: July 03, 2003, 07:26:08 PM »
Lmao @ people obsessed with every single line that comes outta 50's mouth..
It was a simplistic funny onliner.. get over it.
 

NewJack

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 229
  • Karma: 4
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #18 on: July 03, 2003, 09:51:43 PM »
I've always liked the line, it's meant to be kinda comical, and it is.. nothing wrong with it. Speaking of Talib Kweli and nice lines though, I LOVE the line "My lyrics like drugs, got you hooked on my phonics" from Put It In The Air.. ill line.
 

pappy

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #19 on: July 03, 2003, 09:55:54 PM »
wheres sgv at lol
 

Suga Foot

  • Hennessy Chaser
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10708
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 551
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #20 on: July 03, 2003, 10:06:23 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"

K lemme try explaing this better......

I love you like a fat kid love cake/
you know my style, I'll say anything to make you smile/

the line is meant to be corny.  He's saying that he really cares about this girl, and he'll say anything to her, just to make her smile.  Belive it or not, that's how a girl would take it.  You gotta think like a cornball and say gay ass shit sometimes to make a girl happy.  That's why I'm such a hit with the ladies, I'm a slick talker  8)
 

Don Breezio

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #21 on: July 03, 2003, 10:38:05 PM »
i am a "slick talker" too...but i've never used that kinda bullshit...i always make sure they feel like a princess just by what i say to them...it wasnt until i met my current girl that i actually meant it of course...but seriously...if i ever used that kinda line i'd shoot myself. i still think though that that is the funniest line i've heard in a long time...its so funny its almost mean lol.
 

Javier

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8585
  • Karma: 284
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #22 on: July 03, 2003, 11:12:30 PM »
I guess you guys think that girls are really stupid since it needs to be simple to reach them. Oh yea and being cute and corny is fucken wack...that only works with 14 year olds iguess or immature older girls.  the girls i talk to want the man to be a man and not be all corny and shit. Real women want real men.
 

OutSider

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #23 on: July 03, 2003, 11:15:50 PM »
"you know my style, I'll say anything to make you smile"

K lemme try explaing this better......

I love you like a fat kid love cake/
you know my style, I'll say anything to make you smile/

the line is meant to be corny.  He's saying that he really cares about this girl, and he'll say anything to her, just to make her smile.  Belive it or not, that's how a girl would take it.  You gotta think like a cornball and say gay ass shit sometimes to make a girl happy.  That's why I'm such a hit with the ladies, I'm a slick talker  8)



well spoken...suga foot...

corny is cute....
 

S.G.V.

  • Guest
Re:50 Cent Line in 21 Questions
« Reply #24 on: July 03, 2003, 11:15:50 PM »
wheres sgv at lol

laughin at this...
Lmao @ people obsessed with every single line that comes outta 50's mouth..
It was a simplistic funny onliner.. get over it.

its ironic...jome is obsessed with every single line that comes outta 50's mouth...period...