Author Topic: C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP  (Read 1476 times)

PLANT

  • Stay Gold
  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 819
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #25 on: September 11, 2003, 07:57:19 PM »
Im sure that Snoop and Dre dont know CBo and Yukmouth personally, so what are they complaining about anyway?  All this East/West bullshit is old, and stupid......

They dunno eachother personally? lol...cmon man...everybody out here know or met eachother 1 time or another and got contacts...

What are they complaining about? MANY things...for example: East Coast muthafuckas got an attitude like we made hip-hop, fuck the world. So if the West Coast says shit, it's gangsta and gangbanging. These niggas talking about slanging crack, gangbanging and all that shit in their videos and it's A-okay. Jay-Z's talking about he takes the cake from under the baker's thump and gets two of those for one. He's talking about moving weight and it's getting played all day. But let Yukmouth talk about I'm whippin some shit up in the kitchen/palsm itchin. Man they ain't gone play that on BET.

All this west coast/east coast shit is gettin old? Well I guess U say that shit cuzz U aint here...or maybe U are and ain't really out there seeing what tha fuck is happenin...shady ass shit...and seeing these West Coast heads that have a chance to make a difference ride East Coast nuts is just DISAPPOINTING...2pac just like Snoop and Dre had a chance back in 95 and he put us all on...Back then Bay Area waz respected like a muthafuca...

And whoever said shit like these muthafucaz aint workin as hard as Snoop or Dre, U aint knowin shit...what tha fuck do U kno? People like Snoop and Dre, them niggas HAVE money, they aint gotta work that hard, they enjoying themselves and lettin tha money take care of tha rest...THAT is why they maintain...MONEY!
These cats out here workin harder than a muthafuca, but U just don't hear about everything they be doin like U hear about Snoop, shiiit, nowadayz Snoop puts on a pound and all these muthafucaz broadcast it...GAY!


Quote
and wtf is bo talkin about they scared of working with em cuz they real niggas..? LoL that's nearly as funny as tha row callin their shit "too gangsta 4 the radio" cuz they know there will be no air plaay for their shit at all

WAT THA FUCK? LMAOO.....Apparently U dunno nuthin about West Coast Mafia heads mayne.....lol, they will destroy Death Row or any of them Pirus out there if they got in they way.....Y'all just dunno this shit because U aint seen shit about em on TV or haven't seen no lil Death Row type of documentaries or magazine features about them lol.....nahmsayin?

And if U aint heard GODZILLA, then U shouldn't be talkin.....I mean if U feelin 50 there's no reason not to feel YUK.....most of his songs on this album are hard shit turned commercial just like 50.....except 4 tha fact that YUK is a way better lyricist.....

But no hate against 50, I feel 50.....Fuck da bullshit, I'm just tryin 2 make y'all realize what these muthafucaz talkin bout.....Ain't even about YUK or BO.....It's about EVERYTHING, EVERYONE dats puttin it down out here.....They won't let us climb tha hill.....















Sorry, I guess Im a little outta my league here...... ::)

Why would I hate on Snoop for putting people on...
Tray Dee, Goldie Loc, Bad Azz, E White, Kurupt, Daz, Soopa, and so on.........

Snoop puts enough people "on" IMO that Yukmouth cant complain about them not showing love the the westcoast....

Anyway, it dont matter I gots my opinion and you got yours.....At the end of the day, its just music. And music shouldnt be about where you from, its where you at!  ;)
 

.:Hercy Buggz:.

  • The Soul Brotha
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7240
  • Thanked: 4 times
  • Karma: 284
  • Time For Sumthin New
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #26 on: September 11, 2003, 08:00:56 PM »
Snoop did put alot of acts in the game...But I do agree that he doesnt show love to the bay...I wonder why they used to do tight music back then
 

Jome

Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #27 on: September 11, 2003, 10:15:47 PM »
 

E. J. Rizo

  • The "Mac" Daddy
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3601
  • Karma: 193
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #28 on: September 11, 2003, 11:43:40 PM »
im tired of people blaming snoop and dre especially for there failure and using him as an excuse fuck them go get your own shit......people bitching like oh dre dont help me...booo fuckin hooooo. too bad stop fuckin complaingin and using others as your excuse.
 

Bomb-AŽ

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3322
  • Karma: 244
  • The Legend
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #29 on: September 11, 2003, 11:56:21 PM »
YUKMOUTH - "Niggas gotta really recognize that the only niggas that they respect is Dre and Snoop right now and for us to get that love as a whole, Dre and Snoop gotta start giving love to everybody. They need to start collaborating with Bay niggas. Dre and them just stick to they own camps and that ain't right. When you go to Roc-A-Fella and then fuck with other camps and they all making money...If the Neptunes were so closed down that they were like 'naw we only gone do The Clipse' guess how much shit wouldn't be out right now? If Snoop Dogg would do a song with Dru Down and Too Short about the pimpin' shit since they all bitin' the pimpin' shit from the Bay anyway, if they'd do a song like that and really give love back we'd probably all be put back on but instead they go over there and hop on 50 Cent dick and give him the money and put them niggas on and they on already. We need to put ourselves ON period, cuz them niggas ain't coming over here to spend no money. They'll buy a Dre beat, they'll get Snoop to get some West Coast love but that's it. They ain't coming here to buy no E-40 verse but 40 goes over there and buys a Fabolous verse. Come on, it ain't like I'm saying fuck them niggas but come on let's spend money with each other and put each other on first because them niggas ain't fuckin with us like that."

very true



peace
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #30 on: September 12, 2003, 12:05:03 AM »
im tired of people blaming snoop and dre especially for there failure and using him as an excuse fuck them go get your own shit......people bitching like oh dre dont help me...booo fuckin hooooo. too bad stop fuckin complaingin and using others as your excuse.



Ur missing tha whole point...It's a lil deep for tha average fan...





REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

.:DayGoStyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2325
  • Karma: 44
  • MC's...dont wake me...
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #31 on: September 12, 2003, 12:37:30 AM »
its funny how many people speakin on this and aint even frum Kali...

I feel EXACTLY what they sayin. To me, u start at home. NY dont give a shit about any westcoast rappas, and thas how they got to where they are now. They hated their way to the top. Westcoast rap gets no play out there, but yet u got tha biggest names in Westcoast rap...basically turnin they back on a LOT of talent out here, to go for tha "big buckz" out on MTV in NY. Thas tha definition of a "sell out". Tha reason tha West blew up so much back in tha early 90's, is because everybody contributed...and stuck togetha. The East couldnt compete. Then they stopped playin, and sellin our shit out there...and moved up. Snoop and them muhafuckas betta recognize tho. They gonna get to tha point where the West aint on they back no more, and they really gonna be hurtin. If they homestate stop supportin em...then what are u left wit? Doggy Fizzle Telefizzle?! lol. Cmon. Im tired of alotta these muhafuckaz. Im all kali about mah shit, but i like tha way tha East been thinkin, and thas..."if it aint us, Fuck it". Our radio stations, rapperz, everything...should git that mentality. If NY wanna give tha West sum airtime...then we give them airtime. If not, then we shouldnt play they shit eitha. But these stations out hea aint got tha balls tah do dat shit. Itz a shame...
 

js83

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2071
  • Karma: 20
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #32 on: September 12, 2003, 01:21:03 AM »
its funny how many people speakin on this and aint even frum Kali...

I feel EXACTLY what they sayin. To me, u start at home. NY dont give a shit about any westcoast rappas, and thas how they got to where they are now. They hated their way to the top. Westcoast rap gets no play out there, but yet u got tha biggest names in Westcoast rap...basically turnin they back on a LOT of talent out here, to go for tha "big buckz" out on MTV in NY. Thas tha definition of a "sell out". Tha reason tha West blew up so much back in tha early 90's, is because everybody contributed...and stuck togetha. The East couldnt compete. Then they stopped playin, and sellin our shit out there...and moved up. Snoop and them muhafuckas betta recognize tho. They gonna get to tha point where the West aint on they back no more, and they really gonna be hurtin. If they homestate stop supportin em...then what are u left wit? Doggy Fizzle Telefizzle?! lol. Cmon. Im tired of alotta these muhafuckaz. Im all kali about mah shit, but i like tha way tha East been thinkin, and thas..."if it aint us, Fuck it". Our radio stations, rapperz, everything...should git that mentality. If NY wanna give tha West sum airtime...then we give them airtime. If not, then we shouldnt play they shit eitha. But these stations out hea aint got tha balls tah do dat shit. Itz a shame...

Word man. real talk rite here...i'm not sure why the westcoast radio stations are playing more eastcoast shit then their own stuff...how long has this bullshit been goin on now?... *shakes head*....man i wish there was some new radio station that only supports westcoast stuff so some of these artists could get some exposure that they deserve..cuz they puttin too much work out here and ain't gettin shit from it...
 

The Watcher

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5953
  • Karma: 199
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #33 on: September 12, 2003, 01:36:35 AM »
 :'( :'( :'( :'( :'(

if dre or snoop hasnt approached them about workin with them yet, chances are they ain't gonna. Dre & Snoop have blown enough people up, people need to do shit on their own without cryin because somebody wont get down with them

you don't see cats in the east cryin cause primo didnt give them a beat or method man won't get down & drop a verse for them
army of the pharaohs never make love songs
we finger fuck bitches with freddy krueger gloves on
- celph titled

"lol infact lmao" - Proof of D12

anticipate the shots like obama at the podium
- joe budden
 

You Ain't Shit

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 884
  • Karma: -43
  • DPGC-WSCG-4LIFE
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #34 on: September 12, 2003, 03:14:55 AM »
them some mutha fuCCin hataz
 

budsmokeronly

  • Guest
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #35 on: September 12, 2003, 05:34:18 AM »
I feel Bo and Yuk 100% and I been sayin the same shit for a long fucking time.  I ain't even gonna hardly argue it anymore cause wcc is full of snoop dickryders that would fucking die for him.  Take the last 50 snoop songs.  How many have other artists on them?  Out of those with other artists, how many are westcoast artists?  and out of those westcoast artists, how many are non-dpg affiliates?  My point exactly.  but most of yall won't understand it cause your on snoop and dpg's nuts like fly's on shit.  Snoop sold out, plain and simple.  He only works with the artists who he will make the most money off of.  To the people talking about Pac putting Bo and Dru and them on his albums.  Damn str8, Pac did that cause they his homeboys, and they are westcoast.  Money wasn't no thang, Pac collaborated wit niggas cause they were real and they were about rappin about the real.  snoop ain't like that at all anymore.  He reps Crip to the fullest in one song, and the next he is collaberating with lil bow wow.  If your such the gangbangin thug snoop, why don't you do a song wit c-bo?  Because anyone in their right mind knows that a lil bow wow/snoop song is going to get way more recognition than a c-bo/snoop song.  Of course I know snoop gets paid hella for his guest spots, but he is already rich as fuck.  He is always talking bout real niggas and niggas goin hollywood.  practice what you preach snoop, 90% of the rappers you collab wit are hollywood as fuck.  like they sayin if snoop really wanted to help out the westcoast he should be fuckin wit em.  snoop has done 100's of guest appearances.  how many with c-bo?  ZERO.  How many with the gangsta ass neptunes?  How bout the thug life lil mo?  or that gangbangin asian lady?  cripped out lil bow wow and snoop gonna run the gangsta scene huh?  I totally understand snoop is gettin his paper.  but don't be actin all gangsta like you bringin back the westcoast and keepin it real, when you collab with the eastcoast more than the westcoast, yet claim westcoast to the fullest.  Tray deee and Goldie Loc know whats up, thank god, I would hate to see their new record destroyed thanks to snoop.
 

k-dogg

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 280
  • Karma: 7
  • I love YaBB 1 Gold!
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #36 on: September 12, 2003, 07:34:34 AM »
I'm from the east coast but prefer west coast.  Let me say that attitudes like C-Bo and Yukmouth are the reason the west has fallen.  One reason I repect Dre so much is that back when all the Bad Boy/Deathrow Eastcoast/Westcoast shit was really hot, Dre was the main rapper who refused to get caught up and pigeonholed in that stupid shit and worked with eastcoast artists anyway. I don't think alot of you realize how much balls that took and how gangsta that was because he chose to be different than the rest and to this day, still takes alot of shit for it.  He did not abandon the west, he just chose not to be pigeonholed like the rest of the west rappers are now.  Look at them crying now like a bunch of babies. I thought they were real niggas.  Stop crying and make it happen.   :'( :'(      
 

Don Seer

Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #37 on: September 12, 2003, 07:39:02 AM »
^ True

Go listen to shit from that era like, Nas Is Coming, or East Coast / West Coast Killaz... Dre's message back then (he expressed it well on King T's album too), and I guess its still the same now is simply "fuck where ya from, lets make money".


 

Lord Funk

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2710
  • Karma: 462
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #38 on: September 12, 2003, 07:52:31 AM »
Another thing is ... and I don't want to sound like a nagging parent here, but... C-Bo should feel fucking lucky at the status he has. The guy is without question an underground legend, with a loyal fanbase that will stick with him after the fans turned onto Dre through Eminem have left him. Someone should tell him to stop moaning about he wants and focus on what he's got.

Honestly, I respect C-Bo and Yuk; both are great artists. But I'm geting angrier and angrier reading people agreeing with their bitching. To me, both of those quotes are just hating on Dre and Snoop, and I can't see how it can be argued otherwise.



"I fornicate with porn stars, sluts and strippers.
 Well - only on the Internet but what's the difference?"

 - Mad Child from Swollen Members, 'Adrenaline'
 

k-dogg

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 280
  • Karma: 7
  • I love YaBB 1 Gold!
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #39 on: September 12, 2003, 08:15:49 AM »
Thank you Overseer and Lord Funk.  Let's put this one to rest.  I'm also glad that Snoop was able to get away from Deathrow. While some of his music was horrible at No LImit, I think it gave him a chance to work with whoever he wanted no matter where they were from. If he had stayed at DR, he would be crying like the rest of them.  I really feel bad for some of those brothers. It's just that they made choices years ago and it's biting their ass now.  LIke someone said earlier, its the radio stations they should really be mad with.  Let this be a lesson to all of you younger cat's out there.  DON'T LOCK YOURSELF INTO A BOX OR LIMIT YOURSELF TO WHERE YOU CAN GO OR WHO YOU CAN WORK WITH.  It will haunt you later.    
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #40 on: September 12, 2003, 10:02:59 AM »
So lemme get this straight....Y'all are tellin me Dre gets props for workin wit all these East Coast artists and gets alot of Dre/West Coast fans interested in them....Helps them blow up basically....Great, but when is he going 2 collab wit some real West Coast cats? or better yet, when is he goin 2 search for West Coast talent to put out there? With all da power he has, he could most certainly make a change.....

Now think about this.....When waz tha last time East Coast heads came out here and helped us blow? I mean U have people like E-40 goin out there buyin Fabolous verses.....Since it's Fabolous it gets airplay.....BUT tha reason why 40 waz dissin East Coast radio waz because he waz in NY and they played his song but ONLY THA FAB VERSE......wat kinda shit is that? This is a song from E-40's album......East Coast stick with eachother & make huge movements 2gether in all aspects of tha game, dat is why they on top, they laugh at tha West Coast & use em every chance they get......

Y'all just don't get it......U sit there saying this East/West bullshit is gettin old......U sit there tellin people that they are in a box and they are limited in their way of thinking......But really, it's yall that aint thinkin deep enough about tha issue.....y'all think that people like YUK is dissin Dre JUST BECUASE he's working wit East Coast artists.....lol, it aint even like that......It's tha politics that goes with it......If U don't understand this after all this reading, then I guess U never will unless U out here seeing what's happenin in person instead of reading about it on a message board......












REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

BIGGBOYY2002

  • Guest
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #41 on: September 12, 2003, 10:27:00 AM »
You niggas are funny. Anybody remember Doggystyle all stars, Snoop and 4life or Snoop and Brother Lynch Hung, or Dre and 40 Glock. Get a life!!!
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 819
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #42 on: September 12, 2003, 10:30:02 AM »
So lemme get this straight....Y'all are tellin me Dre gets props for workin wit all these East Coast artists and gets alot of Dre/West Coast fans interested in them....Helps them blow up basically....Great, but when is he going 2 collab wit some real West Coast cats? or better yet, when is he goin 2 search for West Coast talent to put out there? With all da power he has, he could most certainly make a change.....

Now think about this.....When waz tha last time East Coast heads came out here and helped us blow? I mean U have people like E-40 goin out there buyin Fabolous verses.....Since it's Fabolous it gets airplay.....BUT tha reason why 40 waz dissin East Coast radio waz because he waz in NY and they played his song but ONLY THA FAB VERSE......wat kinda shit is that? This is a song from E-40's album......East Coast stick with eachother & make huge movements 2gether in all aspects of tha game, dat is why they on top, they laugh at tha West Coast & use em every chance they get......

Y'all just don't get it......U sit there saying this East/West bullshit is gettin old......U sit there tellin people that they are in a box and they are limited in their way of thinking......But really, it's yall that aint thinkin deep enough about tha issue.....y'all think that people like YUK is dissin Dre JUST BECUASE he's working wit East Coast artists.....lol, it aint even like that......It's tha politics that goes with it......If U don't understand this after all this reading, then I guess U never will unless U out here seeing what's happenin in person instead of reading about it on a message board......

Maybe you are jealous too because as a westcoast rapper, you didnt get "put on" by Dre and Snoop  ???

And I dont understand what your talking about "Unless you're out here seeing whats happening"  ::)........What the hell do you see happening?  Did you see Yukmouth and CBO personally make those quotes..... Um No, u didnt....You read them from this message board just like th rest of us.....

Thats bullshit man.  

What I do see is that Snoop has put at least 10 WESTCOAST artists in the game and Dre has also done the same.......Who the fuck has Yukmouth and CBO "put on" or put into the game?  They should stop whining and do their own things instead of trying to hop on someone elses nuts....
« Last Edit: September 12, 2003, 10:30:57 AM by Represent. »
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #43 on: September 12, 2003, 10:45:27 AM »
lol....wtf, jesus....fuck it....no matter how much I keep saying it, looks like U won't get it....


I just don't get why tha Unity is gone....Money is da easy answer, but what if U already have tha money? U have a chance 2 make movement....Don't U dare say U bringin da West back when U in NY recording yur whole album....
East Coast is runnin everything rite now because of tha fact that we let them to....there's no challenge for them because tha biggest names here is on they side....THEY DON'T GIVE A FUCK ABOUT US....bottom line....but muthafucaz still sidin....just look @ tha Aftermath roster....enuff said....





REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

js83

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2071
  • Karma: 20
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #44 on: September 12, 2003, 10:57:30 AM »
man only if pac was alive today..the west won't be going through this bullshit...
 

platinumk777

  • Guest
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #45 on: September 12, 2003, 11:26:32 AM »
I couldn't disagree more.

All C-Bo and Yuk are doing is blaming two other men for their lack of commercial success - that's the bitch move IMO.

Don't go blaming the next man for making his moves the way he sees fit - if it doesn't benefit you then you better work double hard to make your own way.

And lol at C-Bo: dude got a guest spot on All Eyez On Me - if that ain't a good enough opportunity to blow yourself up mate, you best start re-thinking your strategy.

Excellent
 

TRu Word

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 69
  • Karma: -14
  • I'm a llama!
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #46 on: September 12, 2003, 11:51:15 AM »
I see what there gettin at as far as spreadin love.  but if they want to work with them so bad then reach out.  Snoop has done many songs wit bay cats 40, short, kink da sneak.  It seems like C-Bo feels dre should call him and say " yo C-Bo will you let me produce for you album please"  come on man be real.  Dont complain if you aint doin nothing on your side.  I could see if Dre & Snoop were not returning there calls or gave a cold shoulder at when they met, but to just say "We havent work together they must be scared of me" is kinda stupid.  As far as the too short and 40 thing goes Too Short has done a lot of East Coast shit He done shit wit Puffy,Biggie, Jay-Z etc. so dont just say its Dre & Snoop.
As far as 40 goes a lotta peeps on the east just dont feel  him, I guess they dont feel all that makin up your own words and stuff like that.  as far as yuk and C-Bo they honestly just dont have a mainstream apeal.  Every rapper doesnt have it guys Im sorry.  No matter how good or commercial your songs are.
 

TRu Word

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 69
  • Karma: -14
  • I'm a llama!
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #47 on: September 12, 2003, 12:06:36 PM »
And btw Fuck Yuk  This fag talking about Unity and he lettin Kurupt Diss Snoop on his song, He talkin about Unity and He diss the Homie Fats Bossi After he fucked Fats out of some money.  And why the fuck would Snoop call his ass to do a song when he called snoop stupid for fuckin with Master P ( eventhough I agree) Yuk should have just kept it to himself and now he thinks snoop should show him love, what a bitch fuck that bitch
 

Z the laidback Virus

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1881
  • Karma: 49
  • I'm as laidback as possible without being high
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #48 on: September 12, 2003, 12:21:09 PM »
I couldn't disagree more.

All C-Bo and Yuk are doing is blaming two other men for their lack of commercial success - that's the bitch move IMO.

Don't go blaming the next man for making his moves the way he sees fit - if it doesn't benefit you then you better work double hard to make your own way.

And lol at C-Bo: dude got a guest spot on All Eyez On Me - if that ain't a good enough opportunity to blow yourself up mate, you best start re-thinking your strategy.

Excellent

Word........One Virus agrees with the other....now that's unity,Yuk!! ;D ;)
Z knows about ALL your inner conflicts..
 

2pac619

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 40
  • Karma: 0
  • I'm a llama!
Re:C-BO & YUKMOUTH speak on DRE & SNOOP
« Reply #49 on: September 12, 2003, 12:52:47 PM »
FREE RAS KASS!!!