Author Topic: Things that piss you off '04  (Read 1340 times)

Floydness

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #50 on: February 21, 2004, 02:48:45 AM »
FUCK you Floydness and Cold187umKilla Fucking fags should fuck each other in the mouth or something, racist ass pig motherfuckazzz

lol dude, its true... 99.9% of ur people have very big ugly noses and are extremely hairy (the truth hurts sometimes) also, you guys are very loud, rude, and obnoxious. Theres nothing worse than an armenian dude thinking hes tha shit... LOL

LMAO!!!!! I don't think it's true but it's jus extremely funny

once you go to a school full of fucking armenians like i do, you'll realize its the sad truth... im not saying ALL of them are like that but just MOST of them.
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #51 on: February 21, 2004, 03:24:12 AM »
whats with al the topics about armenians?
 

Z the laidback Virus

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1881
  • Karma: 49
  • I'm as laidback as possible without being high
Re:Things that piss you off '04
« Reply #52 on: February 21, 2004, 04:19:45 AM »
I hate:

Little people walking slowly in front of me when I have to stay behind me
Stupid ignorant tourists
My part of the country never being mentioned in weather forecasts
Rain,cold and hard wind when I cycle to school (especially when the weather changes fast from good to such things)
Nelly
Z knows about ALL your inner conflicts..
 

West C. Connected

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #53 on: February 21, 2004, 04:25:42 AM »
Somebody make a post about Asians so I can finally try this diss button out. 8)
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #54 on: February 21, 2004, 04:44:59 AM »
lol okay, can i have a number 46 with extra rice, a number 124, 2 times a number 14  and some eggroles? and no i don't want any hotsauce with it..
« Last Edit: February 21, 2004, 04:45:27 AM by Throwback.. . »
 

Cold187umKilla

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #55 on: February 21, 2004, 09:17:27 AM »
i hate this guy whos fake lol and armenians lol ya they should of never came to america feel me

Why do you hate Warith Deen Mohammed? And you are a racist. Out of curiousity are you that Ruthless guy who got banned recently?
lol im not RuthlessG and i dont believe in that shit mohammed is fake in my opinion so dont take it personally

You're obviously Ruthless G. That's not a pic of the Prophet Mohammed Ibn Abdullah (SAWS) who I think you're referring to, that's Warith Deen Mohammed, former leader of Islam in America.
ya i know im "A" Ruthless G but what what can say and doesnt matter who i was reffering to i dont like any of them
« Last Edit: February 21, 2004, 09:18:39 AM by Cold187umKilla »
 

West C. Connected

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #56 on: February 21, 2004, 09:39:08 AM »
lol okay, can i have a number 46 with extra rice, a number 124, 2 times a number 14  and some eggroles? and no i don't want any hotsauce with it..

 ???

Is that what Asians do to piss you off?
 

Primo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2610
  • Karma: 46
  • I just want to fit in!
Re:Things that piss you off '04
« Reply #57 on: February 21, 2004, 10:54:07 AM »
i hate when asians walk by each other in the hallway and make little clicking noises at each other.I dunno if its a gang thing but its gay.
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #58 on: February 21, 2004, 10:59:10 AM »
lol okay, can i have a number 46 with extra rice, a number 124, 2 times a number 14  and some eggroles? and no i don't want any hotsauce with it..

 ???

Is that what Asians do to piss you off?

lol no it pisses me off that when people make jokes about asians they always make jokes over the chinese restaurants
 

West C. Connected

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #59 on: February 21, 2004, 11:04:08 AM »
i hate when asians walk by each other in the hallway and make little clicking noises at each other.I dunno if its a gang thing but its gay.

-57  ;D
 

Primo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2610
  • Karma: 46
  • I just want to fit in!
Re:Things that piss you off '04
« Reply #60 on: February 21, 2004, 11:05:44 AM »
i don't know if anyone knows what i am talkin bout ...D-Metro do u know what i am talkin bout?
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #61 on: February 21, 2004, 11:09:57 AM »
i think its weird that vietnamese people (who live in Holland) have 2 names; a vietnamese name, and a dutch name.. a vietnamese friend of mine is called Guido on school, but at home his name is Dung..

don't know if only vietnamese have this, or if this is only in holland..
 

bez

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #62 on: February 21, 2004, 11:21:05 AM »
this thread
 

Don Breezio

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #63 on: February 21, 2004, 11:49:35 AM »
alright man...i hate when i bring an asian chick over for dinner and she starts poking at my dog & cats with a fork...
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #64 on: February 21, 2004, 11:53:00 AM »
alright man...i hate when i bring an asian chick over for dinner and she starts poking at my dog & cats with a fork...

LOL

When i was a kid we sold the fishes we caught in a little, stinky, toxicated river to a chinese restaurant.. they didnt care what fish it was, they just made sushi out of it or something.. :-\
« Last Edit: February 21, 2004, 11:53:17 AM by Throwback.. . »
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #65 on: February 21, 2004, 01:52:51 PM »
I hate when D-Metro brags about Asians in every fuckin post, and says everything that's Asian is the greatest thing...It's ok, we all know Asians have small dicks, no need to cover it up by bragging about your machine-gun cell phones, or your dog steak... ::)
 

West C. Connected

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #66 on: February 21, 2004, 02:51:20 PM »
I hate when D-Metro brags about Asians in every fuckin post, and says everything that's Asian is the greatest thing...It's ok, we all know Asians have small dicks, no need to cover it up by bragging about your machine-gun cell phones, or your dog steak... ::)

I'll just diss you instead of a too long post about everything wrong with white people. :)
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #67 on: February 21, 2004, 02:54:26 PM »
I hate when D-Metro brags about Asians in every fuckin post, and says everything that's Asian is the greatest thing...It's ok, we all know Asians have small dicks, no need to cover it up by bragging about your machine-gun cell phones, or your dog steak... ::)

I'll just diss you instead of a too long post about everything wrong with white people. :)

OH NO! NOT A DISS!!!! AHHHHH, I'M SOOOO SORRY!


P.S. I'm not white, dumbass. ::)
 

Cold187umKilla

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #68 on: February 21, 2004, 04:04:30 PM »
I hate when D-Metro brags about Asians in every fuckin post, and says everything that's Asian is the greatest thing...It's ok, we all know Asians have small dicks, no need to cover it up by bragging about your machine-gun cell phones, or your dog steak... ::)
lol i wonder y i never see asians in pornos
 

Throwback

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #69 on: February 21, 2004, 04:36:58 PM »
u got some asian chicks..
 

Cold187umKilla

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #70 on: February 21, 2004, 07:20:44 PM »
u got some asian chicks..
hehe they be having the nipple action
 

CoreG37

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 674
  • Karma: 36
Re:Things that piss you off '04
« Reply #71 on: February 21, 2004, 07:40:35 PM »
I'm in college and the rolling backpacks piss me off.  The good thing is that they let you know which women are too old to try and get with.  It's only women with kids that have them.
 

Don Breezio

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #72 on: February 21, 2004, 07:57:49 PM »
i hate people who dont take time to look respectable...you can be ugly, i dont care...but if you're dirty, smelly, shaggy, scrubby...whatever you wanna call it you get no respect from me. take some time to look decent atleast.

i also hate people like this:

bible thumpers who hang out w/ nothing but other bible thumpers, go to christian concerts, carry bibles around school, go to bible study at school, are waaaaaay too smart for their own good so they have to correct or add on to everybody, and they do horribly stupid shit in their freetime like knit. (basically i just described a couple girls from back in high school)
 

MANBEARPIG.

  • Habitual Line-Stepper
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2240
  • Karma: 63
Re:Things that piss you off '04
« Reply #73 on: February 21, 2004, 08:04:23 PM »
bible thumpers who hang out w/ nothing but other bible thumpers, go to christian concerts, carry bibles around school, go to bible study at school, are waaaaaay too smart for their own good so they have to correct or add on to everybody, and they do horribly stupid shit in their freetime like knit. (basically i just described a couple girls from back in high school)

Tabernacle, Chuuch, chuuch Preach it  brotha Doofy! ;D

-KIDRENEGADE-
 

Don Breezio

  • Guest
Re:Things that piss you off '04
« Reply #74 on: February 21, 2004, 08:44:48 PM »
bible thumpers who hang out w/ nothing but other bible thumpers, go to christian concerts, carry bibles around school, go to bible study at school, are waaaaaay too smart for their own good so they have to correct or add on to everybody, and they do horribly stupid shit in their freetime like knit. (basically i just described a couple girls from back in high school)

Tabernacle, Chuuch, chuuch Preach it  brotha Doofy! ;D

hey! get it right

Im special officer doofy...BITCH!