Author Topic: who has a picture of that pinktowelgirl chick that used to post here? lol  (Read 1620 times)

Floydness

  • Guest
so yeah does anyone have a picture of her? i heard she looks like a wild beast
 

ACGRUNDY

  • Guest
so you are admitting that you are into beastiality?
 

Floydness

  • Guest
so you are admitting that you are into beastiality?
lol no dude, ima chick.. i just heard a lot about her and i was wondering what she looks like thats all hehehe
 

Da WCC Hopar!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1540
  • Karma: 159
  • I love to see her walk off!
so you are admitting that you are into beastiality?
lol no dude, ima chick.. i just heard a lot about her and i was wondering what she looks like thats all hehehe
wat do u look like?
 

Floydness

  • Guest
umm 1 day ill post a pic, but for now.. im 5 ' 6, hazel eyes, long dark brwn hair.. yeah lol
 

Da WCC Hopar!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1540
  • Karma: 159
  • I love to see her walk off!
umm 1 day ill post a pic, but for now.. im 5 ' 6, hazel eyes, long dark brwn hair.. yeah lol
wats ur measurements
 

Floydness

  • Guest
I dont give out my measurments 2 armenians ;D
 

ACGRUNDY

  • Guest
so you are admitting that you are into beastiality?
lol no dude, ima chick.. i just heard a lot about her and i was wondering what she looks like thats all hehehe

whats being a chick have to do with not being into beastiality?  You obviosly have never heard of the donkey show in Mexico.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
I dont give out my measurments 2 armenians ;D


LMAO@Straight up telling that fool he's hopeless...
 

Floydness

  • Guest
so you are admitting that you are into beastiality?
lol no dude, ima chick.. i just heard a lot about her and i was wondering what she looks like thats all hehehe

whats being a chick have to do with not being into beastiality?  You obviosly have never heard of the donkey show in Mexico.
OKAYYYYY, i heard she was fat and ugly, is that blunt enough for u? lol
 

ACGRUNDY

  • Guest
so you are admitting that you are into beastiality?
lol no dude, ima chick.. i just heard a lot about her and i was wondering what she looks like thats all hehehe

whats being a chick have to do with not being into beastiality?  You obviosly have never heard of the donkey show in Mexico.
OKAYYYYY, i heard she was fat and ugly, is that blunt enough for u? lol

okay, so you're not against beastiality.  just wanted to clear that up.
 

Suffice

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2403
  • Karma: 18
  • Ain't no motherfuckin' llama!
Floydness needs to be raped and have her pussy torn apart and her fallopians pulled out and tied together behind her head
"You only live once, you might as well die now" - Slim Shady (RIP)
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
^that sounds like an oldschool eminem lyric


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
i have a funny feeling that floydy here is actually pinktowlgirl herslf

exhibit A)

she's a girl.....not many of those round here

exhibit B)

there's a picture of "the wall " in her avatar which is an album/movie by PINK Floyd

exhibit C)

kinda funny how she knew the ethinicity of some armenian when she's got only 5 posts



Prosecutor  Jacob rests his case


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Don Seer



nah, but pink still posts here..


floydness is niks g/f right?



 

ACGRUNDY

  • Guest


nah, but pink still posts here..


floydness is niks g/f right?





naw, its the other way around.
 

Don Seer

wonder what she thinks of NIK posting details of his conquest up here  8)
 

ACGRUNDY

  • Guest
wonder what she thinks of NIK posting details of his conquest up here  8)

hey guys like to brag to their buddy's, and when you ain't got no buddy's, well ya gotta brag to somebody.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Yea, then you claim I look for attention by starting beef, you fucking moron... ::)
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
she is NIK's girl? lmaooo.....oh man

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

EvlQNxGC

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 5
  • Karma: -16
  • EvlQN/GC
Interesting enough!




"The Best Opportunities are not found but MADE"
 

Da WCC Hopar!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1540
  • Karma: 159
  • I love to see her walk off!
I dont give out my measurments 2 armenians ;D
how did u no im armenian?
 

Floydness

  • Guest
I wonder why Sccit posts here, most of you guys are fags... ::)
 

Floydness

  • Guest
Floydness needs to be raped and have her pussy torn apart and her fallopians pulled out and tied together behind her head
ok, your a very twisted and probably ugly armenian guy... get a life
 

West C. Connected

  • Guest
I wonder why Sccit posts here, most of you guys are fags... ::)

Too easy. :-X