Author Topic: i've had enuff....  (Read 377 times)

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
i've had enuff....
« on: April 01, 2004, 04:57:45 PM »
well after 3 or 4 years of kickin it on here, ima have 2 throw in tha towel....im outta here....it was fun while it lasted....but all u self-centered assholes bother me too much....im here for 10 minutes everyday and y'all ruin my day every time....I HAVE A LIFE! OK? U ALL DO NOT....no one with a life gets on message boards.....shit, I'm finally bout 2 start makin some real money in this music shit and my reputation is on tha line and I can't have U punk muthafucaz ruin that 4 me.....I ain't no fake muthafuca.....I'm a man by all means and have stood my ground all my life even if it meant death.....U people are ruining my life....BYE.

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Da WCC Hopar!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1540
  • Karma: 159
  • I love to see her walk off!
Re:i've had enuff....
« Reply #1 on: April 01, 2004, 05:01:03 PM »
lates homie ima do da same too once i get this record shit done and put my tracks on the racks 8)
 

The Big Bad Ass

  • Henchman Of Jome #1
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3307
  • Karma: 113
Re:i've had enuff....
« Reply #2 on: April 01, 2004, 05:05:26 PM »
Wow.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #3 on: April 01, 2004, 06:13:54 PM »
You let a message board ruin your life? Damn dude, that's pretty sad...I remember you used to say "I don't see how you can let a message board get to you in that way, you just need to learn how to seperate"...I actually thought that was one of the smartest things you've ever said, but so long for that...PeACe
 

BL7

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #4 on: April 01, 2004, 06:20:24 PM »
*Waits for someone to say "he'll be back, they always come back"*
 

Don Breezio

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #5 on: April 01, 2004, 06:33:37 PM »
he'll be back...they always come back  ;D

for real exactly what nik said...damn rod u let message boards ruin your day? thats messed up.
 

Smooth

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3392
  • Karma: 89
  • Classic.
Re:i've had enuff....
« Reply #6 on: April 01, 2004, 06:45:37 PM »
Yo Rod you should stay Dawg... don't let a few busta's on here fuck with ya like that, you're one of the realest posters on here man...


Peace
"Nigga what up now?. you act like a bitch, you bound to get fucked, you trick ass snitch!" - Snoop Dogg - "Buck Em"

"Stranded on death row for pumpin slug's in muthafucka's" - Kurupt - "Stranded on Death Row"

Here's a message to the youngsters today,standing by you can die - Nate Dogg - "One More Day"

Battle Record 1-0

 

Don Breezio

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #7 on: April 01, 2004, 06:46:32 PM »
i bet he's just fuckin w/ us for april fools day
 

smerlus

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #8 on: April 01, 2004, 06:55:22 PM »
well after 3 or 4 years of kickin it on here, ima have 2 throw in tha towel....im outta here....it was fun while it lasted....but all u self-centered assholes bother me too much....im here for 10 minutes everyday and y'all ruin my day every time....I HAVE A LIFE! OK? U ALL DO NOT....no one with a life gets on message boards.....shit, I'm finally bout 2 start makin some real money in this music shit and my reputation is on tha line and I can't have U punk muthafucaz ruin that 4 me.....I ain't no fake muthafuca.....I'm a man by all means and have stood my ground all my life even if it meant death.....U people are ruining my life....BYE.

damn you sound like one of my ex girl friends....
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #9 on: April 01, 2004, 07:01:37 PM »
LMAO! "YOU PEOPLE ARE RUINING MY LIFE!"...I really hope it was a joke.
 

JTSimon

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #10 on: April 01, 2004, 07:05:46 PM »
well after 3 or 4 years of kickin it on here, ima have 2 throw in tha towel....im outta here....it was fun while it lasted....but all u self-centered assholes bother me too much....im here for 10 minutes everyday and y'all ruin my day every time....I HAVE A LIFE! OK? U ALL DO NOT....no one with a life gets on message boards.....shit, I'm finally bout 2 start makin some real money in this music shit and my reputation is on tha line and I can't have U punk muthafucaz ruin that 4 me.....I ain't no fake muthafuca.....I'm a man by all means and have stood my ground all my life even if it meant death.....U people are ruining my life....BYE.

This fag has 5425 post and he's talking shit  :P
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #11 on: April 01, 2004, 07:08:33 PM »
^^it's probably an April Fools Joke.
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:i've had enuff....
« Reply #12 on: April 01, 2004, 07:13:41 PM »
^^it's probably an April Fools Joke.


LMAO

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

JTSimon

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #13 on: April 01, 2004, 07:16:16 PM »
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:i've had enuff....
« Reply #14 on: April 01, 2004, 07:34:14 PM »
U just mad cuzz I got U....punk ass muthafuca....I got a G sayin U wouldn't say im a fag 2 my face..........

lol I can't believe how many years some of y'all known me and still believed I was serious....U should kno wat kind of person I am by now....

I clown on any muthafuca dat lets a message board be a FACTOR in their life....even if I was tha most famous muthafuca on this planet, I'd still come and say wassup when I could....cmon now....this was a spoof, how many doods have came on here and said they are sicc of U self-centered assholes and that they are out of here? lmao, if I had $1 for everytime doods did that....

ayy Bez, thanx for tha PM....good lookin out bro....lol



REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Suga Foot

  • Hennessy Chaser
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10708
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 551
Re:i've had enuff....
« Reply #15 on: April 01, 2004, 07:45:35 PM »
lol fuckin guy
 

JTSimon

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #16 on: April 01, 2004, 07:46:08 PM »
U just mad cuzz I got U....punk ass muthafuca....I got a G sayin U wouldn't say im a fag 2 my face..........

lol I'd beat the shit out of you and Doggy aka Pitbull at the same time.
 

Okay

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4928
  • Karma: 760
Re:i've had enuff....
« Reply #17 on: April 01, 2004, 07:55:52 PM »
I HAVE A LIFE! OK?
Knew it was a joke from this point on....lol ;D

 

Don Breezio

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #18 on: April 01, 2004, 08:00:02 PM »
U just mad cuzz I got U....punk ass muthafuca....I got a G sayin U wouldn't say im a fag 2 my face..........

lol I'd beat the shit out of you and Doggy aka Pitbull at the same time.

yeah watch out you guys...he might hit you with his double sided dildoe
 

JTSimon

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #19 on: April 01, 2004, 08:04:58 PM »
U just mad cuzz I got U....punk ass muthafuca....I got a G sayin U wouldn't say im a fag 2 my face..........

lol I'd beat the shit out of you and Doggy aka Pitbull at the same time.

yeah watch out you guys...he might hit you with his double sided dildoe

 :o holy shit that was clever
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:i've had enuff....
« Reply #20 on: April 01, 2004, 08:28:27 PM »
AHAHAHAHAHAHA.......MAX POWERS, I don't give a fuc who U are cuzzin.....U don't want it wit me.....everybody kno where im from, what im about and what i look like, i got nothin 2 hide......all U are is a screen name.....smart ass nigga....

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

JTSimon

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #21 on: April 01, 2004, 08:34:41 PM »
AHAHAHAHAHAHA.......MAX POWERS, I don't give a fuc who U are cuzzin.....U don't want it wit me.....everybody kno where im from, what im about and what i look like, i got nothin 2 hide......all U are is a screen name.....smart ass nigga....

lol ;D that was a good laugh.

 

Doggystylin

  • Guest
Re:i've had enuff....
« Reply #22 on: April 01, 2004, 08:52:04 PM »
WE BOUT IT BOUT IT
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re:i've had enuff....
« Reply #23 on: April 01, 2004, 09:01:53 PM »
i see Rod's "Hooked on Ebonics" tapes are working out wonderfully.


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re:i've had enuff....
« Reply #24 on: April 01, 2004, 10:33:10 PM »
U just mad cuzz I got U....punk ass muthafuca....I got a G sayin U wouldn't say im a fag 2 my face..........

lol I'd beat the shit out of you and Doggy aka Pitbull at the same time.

Rod and Me already beat your ass 2 weeks ago, Rod hit you so hard you forgot shit.