Author Topic: Warren G- Take a look over your shoulder  (Read 237 times)

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Warren G- Take a look over your shoulder
« on: June 16, 2002, 08:37:03 PM »
i luv this cd.... itz not az good az hiz first but wut do u expect no 1 ever doez better on there second album

Star Trek intro

Annie Mae 5/5 i luv it warren g and nate dogg.. this iz a tite song... my favorite song

Smokin Me Out 5/5 i like warrens style on this and i like the beat becuz itz kinda like that 1 isley brothers song on friday but itz tite

Ricky In Church

Reality 4.5/5 itz pretty good but.... i dont know.. lol

Ricky & G-Child

Young Fun 4/5 a pretty tite tracc with jayo

What We Go Through 5/5 a nice tracc with Bad Azz, Malik, and sum1 else.. lol. i think from the twinz

We Brings Heat 3/5 i dont know about this 1

Transformers 5/5 itz like a song from regulate g funk era... but itz kinda like of remix wut ever that song iz.. my second favorite song

Reel Tight Intro

Relax Ya Mind 4.5/5 a pretty good song

To All The DJs 3/5 a nice beat thatz why i listen 2 it

Back Up 2.5/5 i never listen 2 this song

Can You Feel It 5/5 i like this song  except the chorus

I Shot The Sheriff 5/5 it grew on me... cuz i hated it at first

I SHot The Sheriff (Remix) 3/5 itz more of a reggae beat but i dont think warren fits the beat

overall 8/10 well between 7.5 and 8
itz hiz 2nd best album IMO itz pretty tite


 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28706
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #1 on: June 17, 2002, 02:42:33 PM »
I agree. This is one of Warrens best albums. Whether its his best or second best, depends on your taste

Nice review
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #2 on: June 18, 2002, 03:39:05 PM »
yeah itz a dope CD
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #3 on: June 22, 2002, 08:10:12 PM »
wut do yall want me 2 reveiw??
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

KVB

  • Guest
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #4 on: June 22, 2002, 10:39:48 PM »
Wack album IMO... 2/5
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Smooth

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3392
  • Karma: 89
  • Classic.
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #5 on: June 23, 2002, 08:22:33 AM »
Good cd in my opinion... not Warren's best but still ill... im feelin "Transformers" the most...

Next why don't you review some Cube shit... i don't care which one, it's up to you homie...

Peace
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"Nigga what up now?. you act like a bitch, you bound to get fucked, you trick ass snitch!" - Snoop Dogg - "Buck Em"

"Stranded on death row for pumpin slug's in muthafucka's" - Kurupt - "Stranded on Death Row"

Here's a message to the youngsters today,standing by you can die - Nate Dogg - "One More Day"

Battle Record 1-0

 

shlomid1

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 293
  • Karma: 0
  • g-funk 4 ever!!!
Re: Warren G- Take a look over your shoulder
« Reply #6 on: June 23, 2002, 09:45:38 AM »
Quote
Wack album IMO... 2/5

tight album imo with great g-funk beats.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
westside!!!!