Poll

Where is NIK after his drug experiment

dead
8 (14%)
hospital
3 (5.3%)
his parents found out an suspended his computer priveleges
3 (5.3%)
faking the whole thing se we think he is coo
13 (22.8%)
tripped really bad an is affraid to talk to us
1 (1.8%)
still trippin
6 (10.5%)
thought he was a walrus an tried swiming to south america like ac grundy said
5 (8.8%)
in bed with mauzip
18 (31.6%)

Total Members Voted: 40

  

Author Topic: Where is NIK  (Read 1217 times)

Don Seer

Re: Where is NIK
« Reply #50 on: July 05, 2004, 03:23:21 PM »
its not funny dammit!
 

mauzip

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #51 on: July 05, 2004, 03:27:01 PM »
I thought it was... and still is ;D Sometimes it's too bad not everybody has the same kind of humor.
 

West C. Connected

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #52 on: July 05, 2004, 03:27:39 PM »
Who's Mauz talking to?
 

Don Seer

Re: Where is NIK
« Reply #53 on: July 06, 2004, 02:45:29 AM »
me i guess... but its just like that joke he made in that sikotic thread.. dude posted up he nearly got shot and mauz is in there cracking jokes "i got shot 3 times in the chest".. theres a time and place for that shit, and that aint it!
 

Throwback

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #54 on: July 07, 2004, 09:37:24 AM »
nah mauzips weird sense of humour is a sore point with me ever since he told friends of mine who came looking for me in irc i'd died in a fuckin car crash.

Did I say you died? I thought I said you were just in the hospital ???

LOL
 

Throwback

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #55 on: July 07, 2004, 09:40:01 AM »
i dont care where he is actually. if something bad happend, i dont care anyways. why feel bad for someone over the internet, who you dont even know personnaly.
 

hector

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #56 on: July 07, 2004, 12:42:24 PM »
i dont care where he is actually. if something bad happend, i dont care anyways. why feel bad for someone over the internet, who you dont even know personnaly.

why do people on here get butthurt when I make fun of snoop dogg or george bush?  I dunno.  probably cause there are some people who live such sad lives, that the most important thing in their life, if someone else's life, even if they never even met that person.
 

DAYUM

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #57 on: July 07, 2004, 12:46:22 PM »
i dont care where he is actually. if something bad happend, i dont care anyways. why feel bad for someone over the internet, who you dont even know personnaly.

why do people on here get butthurt when I make fun of snoop dogg or george bush?  I dunno.  probably cause there are some people who live such sad lives, that the most important thing in their life, if someone else's life, even if they never even met that person.

kinda like the way u would get pist if someone dissed Tray Deee?  ???
 

hector

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #58 on: July 07, 2004, 01:11:02 PM »
i dont care where he is actually. if something bad happend, i dont care anyways. why feel bad for someone over the internet, who you dont even know personnaly.

why do people on here get butthurt when I make fun of snoop dogg or george bush?  I dunno.  probably cause there are some people who live such sad lives, that the most important thing in their life, if someone else's life, even if they never even met that person.

kinda like the way u would get pist if someone dissed Tray Deee?  ???

naw kinda like when your head is so far up your ass that you don't even know what the fuck your talking about.  I could give one shit about anyone dissing any rapper.  I don't know any of them, and none of them are my friends.  diss tray deee all you want, I don't give a shit.  yes he is my fav rapper, but whatever anyone says about him has no impact on me whatsoever.
 

mrtonguetwista

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4931
  • Karma: 761
Re: Where is NIK
« Reply #59 on: July 07, 2004, 07:23:06 PM »
 :'(

 

DAYUM

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #60 on: July 07, 2004, 08:34:21 PM »
i dont care where he is actually. if something bad happend, i dont care anyways. why feel bad for someone over the internet, who you dont even know personnaly.

why do people on here get butthurt when I make fun of snoop dogg or george bush?  I dunno.  probably cause there are some people who live such sad lives, that the most important thing in their life, if someone else's life, even if they never even met that person.

kinda like the way u would get pist if someone dissed Tray Deee?  ???

naw kinda like when your head is so far up your ass that you don't even know what the fuck your talking about.  I could give one shit about anyone dissing any rapper.  I don't know any of them, and none of them are my friends.  diss tray deee all you want, I don't give a shit.  yes he is my fav rapper, but whatever anyone says about him has no impact on me whatsoever.

bitch please your the first person to shit your pants when someone disses Tray Deee and i didnt mean my post above to be a diss but look who gets  butthurt  ::)
 

hector

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #61 on: July 07, 2004, 09:53:40 PM »
your a dumbass.  I don't give one damn about anyone on here dissing any rapper.  if your gonna make up dumbass assumptions, then show me one fuckin post where I care that someone dissed another rapper.
 

DAYUM

  • Guest
Re: Where is NIK
« Reply #62 on: July 07, 2004, 10:04:14 PM »
your a dumbass.  I don't give one damn about anyone on here dissing any rapper.  if your gonna make up dumbass assumptions, then show me one fuckin post where I care that someone dissed another rapper.

im not a fucking loser im not gonna go back and waste my time searching for posts youve done it before quit bieng a lil bitch and admit it you moron you should know the posts i made cuzz u use to fucking stalk me 24/7