Author Topic: Brotha Lynch Rates  (Read 229 times)

Myrealname

  • Guest
Brotha Lynch Rates
« on: September 14, 2002, 09:12:26 PM »
Short 8 bar verse 1,500 $
Short 8 bar verse background vocals in the hook 2000 $
Chorus 600 $
A regular lynch verse 3000 $
Regular lynch verse and hook 3,500 $
Beat-short verse 4,500 $
Beat-shot verse-hook 5000 $
Beat-regular verse- 5,300 $
Beat-regular verse-hooks 5,500 $
Whole song 10,000 $

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #1 on: September 18, 2002, 06:01:12 PM »
holy fuck...damn this niggas got a big head...fuck payin that much, lol....has he forgot his shit isnt SOTS status anymore. and hes underground? damn lynch needs to wake up
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Pushinbigbody00

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 577
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 32
  • RIP DJ SCREW / FREE TWISTED BLACK
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #2 on: September 18, 2002, 08:23:22 PM »
I bet if I came with 5Gs cash for a whole song Lynch would jump all over it like flies on shyt....
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
check out my 90's vinyl bargain bin..tons of classics & rare ish for the low!

http://www.discogs.com/seller/pusherman972
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #3 on: September 18, 2002, 08:45:05 PM »
Yea.....We called up tha Siccness Camp 4 a collabo and got those prices.....We waz like ohhh hell nawww.....

But When Dr. Dre's ass charges 250,000 a beat, how much U expect someone like Lynch 2 charge?  
Plus Lynch aint dat underground anymore.....
It's tha principle.....But hey, Lynch will defenitly Negotiate shit, Most artists do, They say like $1000 but usually ends up being $700.....










« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Doggystylin

  • Guest
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #4 on: September 19, 2002, 09:13:16 AM »
Quote
Yea.....We called up tha Siccness Camp 4 a collabo and got those prices.....We waz like ohhh hell nawww.....

But When Dr. Dre's ass charges 250,000 a beat, how much U expect someone like Lynch 2 charge?  
Plus Lynch aint dat underground anymore.....
It's tha principle.....But hey, Lynch will defenitly Negotiate shit, Most artists do, They say like $1000 but usually ends up being $700.....






holy fuck, where u get the dre price?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Gate Won

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 721
  • Karma: 7
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #5 on: September 19, 2002, 05:18:18 PM »
Quote
holy fuck...damn this niggas got a big head...fuck payin that much, lol....has he forgot his shit isnt SOTS status anymore. and hes underground? damn lynch needs to wake up


if u wanna be n this business u have 2 break bread!
LYNCH is a GOLD artist...underground or not...
there are MAJOR LABEL artists that dont even go gold!
C-BO charges waaaaaay more than LYNCH....
do u think people arent payin these prices?
and its funny that u say he needs 2 wake up....
cuz hes been sayin
"LYNCH WILL WAKE THE SLEEP"
when LYNCH BY INCH drops.......
cuz mafukaz see these booty-ass albums
with freestyles & half-done songs
that BMR has been droppin
and mafukaz think he fell off....
there hasnt been a real
LYNCH album since LOADED
(and even that was edited a lil
from what he originally turned in)
NOV 5th or 15th is when it drops............
tell me what u think then.......

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
http://gatewonproduct.cjb.net




"Without struggle, there is no progress...."

"In order to hold a man down, u must also stay down with him"

"If You Make It To the Top, Don't Forget To Send That Elevator Bac Down"
 

Gangsta_T

  • T-Records CEO
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3206
  • Karma: -86
  • alldayeveryday another dope album!who can compete?
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #6 on: September 19, 2002, 07:58:48 PM »
Quote


if u wanna be n this business u have 2 break bread!
LYNCH is a GOLD artist...underground or not...
there are MAJOR LABEL artists that dont even go gold!
C-BO charges waaaaaay more than LYNCH....
do u think people arent payin these prices?
and its funny that u say he needs 2 wake up....
cuz hes been sayin
"LYNCH WILL WAKE THE SLEEP"
when LYNCH BY INCH drops.......
cuz mafukaz see these booty-ass albums
with freestyles & half-done songs
that BMR has been droppin
and mafukaz think he fell off....
there hasnt been a real
LYNCH album since LOADED
(and even that was edited a lil
from what he originally turned in)
NOV 5th or 15th is when it drops............
tell me what u think then.......



yea true to dat...
lynch got his own style and he's holdin it down fo his folks WIT SUCCESS !!!

i wanna know what c-bo wants for his verses!?
someone knows?
holla
peace
GT
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
REMEMBER: big dicks in yo ass is bad fo yo health!
Ice muthaphukkkin Cube

RIP :
Eazy-E, Fo Clips, Cougnut, Big L, Mausberg, Roger Troutman, Tupac, Notorious BIG, Big Pun, Mr Cee & Hitman of RBL Posse, Speedy Loc, JMJ, Tone Capone

FUCK Nelly & St Lunatics
FUCK the Neptunes & Timbaland
FUCK Puff Daddy
FUCK Murder Inc
FUCK Eminem & 50 Cent
FUCK all RnB Snitches & Bitches

"im rare as finding warm pussy in an igloo"
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #7 on: September 19, 2002, 10:07:47 PM »
Quote


holy fuck, where u get the dre price?



From this one dood in 50/50 records tha other day......

and I heard NAS payed 200,000 for tha beat that dre did for him in IT WAS WRITTEN......





« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Gangsta_T

  • T-Records CEO
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3206
  • Karma: -86
  • alldayeveryday another dope album!who can compete?
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #8 on: September 20, 2002, 04:34:32 AM »
Quote



From this one dood in 50/50 records tha other day......

and I heard NAS payed 200,000 for tha beat that dre did for him in IT WAS WRITTEN......


dayum...
rich muthafuckas





« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
REMEMBER: big dicks in yo ass is bad fo yo health!
Ice muthaphukkkin Cube

RIP :
Eazy-E, Fo Clips, Cougnut, Big L, Mausberg, Roger Troutman, Tupac, Notorious BIG, Big Pun, Mr Cee & Hitman of RBL Posse, Speedy Loc, JMJ, Tone Capone

FUCK Nelly & St Lunatics
FUCK the Neptunes & Timbaland
FUCK Puff Daddy
FUCK Murder Inc
FUCK Eminem & 50 Cent
FUCK all RnB Snitches & Bitches

"im rare as finding warm pussy in an igloo"
 

Gate Won

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 721
  • Karma: 7
Re:  Brotha Lynch Rates
« Reply #9 on: September 23, 2002, 02:33:54 AM »
Quote


i wanna know what c-bo wants for his verses!?
someone knows?
holla
peace
GT


"20 G'z or more 4 a verse like this"
C-BO - off the new WEST COAST MAFIA album

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
http://gatewonproduct.cjb.net




"Without struggle, there is no progress...."

"In order to hold a man down, u must also stay down with him"

"If You Make It To the Top, Don't Forget To Send That Elevator Bac Down"