Poll

Pick 2

Stress
2 (4.9%)
Pretendo
1 (2.4%)
Chronic
5 (12.2%)
Kush
2 (4.9%)
Northern Lights
1 (2.4%)
Indo
1 (2.4%)
Hydro
2 (4.9%)
Other (Specify)
5 (12.2%)
Blunt Wrap
0 (0%)
Blunt
9 (22%)
Joint
5 (12.2%)
Pipe
1 (2.4%)
Bong
4 (9.8%)
Bubbler
0 (0%)
Foreign Object
0 (0%)
Other (Specify)
3 (7.3%)

Total Members Voted: 19

  

Author Topic: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?  (Read 619 times)

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #25 on: January 20, 2005, 06:01:15 PM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...
 

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #26 on: January 20, 2005, 06:04:32 PM »
when i buy i buy in bulk, i can get a 28 gram ounce for about 100, 120 at the very most...or a quarter pound for like 325, peace.
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

Jimmy Cash2120

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 323
  • Karma: -20
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #27 on: January 20, 2005, 06:09:12 PM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...

i cram that shit
 

Smooth

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3392
  • Karma: 89
  • Classic.
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #28 on: January 20, 2005, 07:10:05 PM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...

LOL word up man, no way are you packin .5 bowls..
"Nigga what up now?. you act like a bitch, you bound to get fucked, you trick ass snitch!" - Snoop Dogg - "Buck Em"

"Stranded on death row for pumpin slug's in muthafucka's" - Kurupt - "Stranded on Death Row"

Here's a message to the youngsters today,standing by you can die - Nate Dogg - "One More Day"

Battle Record 1-0

 

Acgrundy

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #29 on: January 20, 2005, 07:30:10 PM »
shit half gram bowls ain't no big deal.  I've smoke plenty bowls that big and even bigger.  Depends how many people you smokin with and shit.  If you got plenty weed, a half gram bowl ain't shit.  shit I remember back in the day when I was slangin and had hella weed and used to get together with all these other hustlers with hella money and weed, we would roll up 14 gram blunts.  yes, a half ounce in a blunt, it would take 4 blunt wraps.  that shit would get like 25-30 people high.  We called it blunt tuesday, and everybody pitched in a gram on a blunt.

what I wanna know is, how the fuck you gettin a QP for $325?  where do u live man? 
 

We Fly High

Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #30 on: January 20, 2005, 08:32:29 PM »
haha yeah . m,y friend used to have this $1500 hookah and we would be killin eigths in two minutes between four people. the bowl was so fuckiing huge, it cost $300 itself. and it fit an eigth into there. so it got us pretty tore back.. not one of those janky ass tobacoo hookahs too, this one was made for bud.

i used to buy p's in the bay area for like 3100-3300. depending on quality. usually get qs for like 800-900. my friend just kicks me down for 210 ounces in SB now though, so its all good, although the quality can range dramatically.

yo ac, you seen that ph(x) video right. i think i sent it to u back in the days.
 

Acgrundy

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #31 on: January 20, 2005, 08:51:32 PM »
^^^ yeah I saw that shit it was tight. 

I ain't the smoker I used to be tho, infact I quit for my new years resolution, I'm goin an entire year without it.  I've smoked for 9 years, and I think I need to see how my life changes without it for a year.  The longest I had ever quit was for 3 months, I did that twice.  During that 9 years there would be periods where I would be high almost every single day out of the year, and a lot of those days high all day long.

Within the past year and a half I wasn't able to handle the weed like before.  in highschool and shit I could do anything baked off my ass.  I used to go to wrestling practice high, do my whole day of school high.  I used to smoke right before I had a test in calculus class and I would get the highest score in the class.  At jobs I would be a trooper, striaght high as hell running circles around my coworkers.  I could take down bong rips like nothing.

Not anymore tho.  Bongrips fucking waste me, make me retarded.  I just wasn't being social anymore when I was high (unless I was drunk too)  I would just get high, and just be too high to really care to talk to people, I would just be tripping off shit in my mind.  It was fine when I would just smoke by myself and listen to music or watch tv or something, but I didn't really like being high around a lot of other people anymore.

I always will have luv for weed tho.  I'll never quit for life.  Man I had some great times back in the day, great fuckin times.  All those anti-weed peeps like trauma sayin peeps who smoke weed are not creative, can't have fun, blah blah, man thats some fuckin bullshit, and I know the tru weedheads know what I'm talkin about.  I've had many great times involving the chronic, but its time to move on.  I got big goals to accomplish in my life and weed is just not helping me accomplish them.
 

Suga Foot

  • Hennessy Chaser
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10708
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 551
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #32 on: January 20, 2005, 09:04:10 PM »
Not anymore tho.  Bongrips fucking waste me, make me retarded.  I just wasn't being social anymore when I was high (unless I was drunk too)  I would just get high, and just be too high to really care to talk to people, I would just be tripping off shit in my mind.  It was fine when I would just smoke by myself and listen to music or watch tv or something, but I didn't really like being high around a lot of other people anymore.

exact same thing with me.  I can't be high around people.  I get paranoid and shit.  I stick to drinkin now.
 

::Mr. Hahn::

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 912
  • Karma: 24
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #33 on: January 20, 2005, 09:13:41 PM »
I smoke just regular weed i think..?

I'm not sure what type it is...its like..hydro i know that...its got lots of orange hair over it..

In HOng Kong we dont get weed, only hash. Its like, this hard rubber substance that u burn and then crumble over ciggies...i prefer this because it seems a lot stronger...

Always joints...i hate harsh bongs..
Currently Training at:
www.VT1GYM.com

Gang Starr


"But they can't take the respect, that I've earned in my lifetime
And you know they'll never stop the furious force of my rhymes
So like they say, every dog has it's day
And like they say, God works in a mysterious way
So I pray, remembering the days of my youth
As I prepare to meet my moment of truth"
 

Jimmy Cash2120

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 323
  • Karma: -20
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #34 on: January 20, 2005, 09:23:24 PM »
i wish i could get some good hash around here. havn't had any in years
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #35 on: January 21, 2005, 12:39:38 AM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...

i cram that shit



That's pretty stupid of you, man...
 

[Stoned]Jesus H. Christ[Wheat]

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1014
  • Karma: 117
  • Reefer Addict - Abusing It Faster Than A $2 Whore
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #36 on: January 21, 2005, 08:47:10 AM »

We dont usually have names for weed here in Ontario, unless you get some "BC Bud".....Of coarse you have your hydro and your outdoor, but for the most part people will just say I got some bomb ass weed!

True for ottawa. I smoke out of my bong and joints/blunts (Swishers mostly) Usually pick a 1/2 O a week now 100-120 (CAD). Hash is about the same price , couple bucks more I think like $11-13 a g
It's 4:20, are you smoking?


Lady Scarface
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #37 on: January 21, 2005, 02:06:12 PM »
back in the day i used to pay 7/8 pounds for a teenth, or 15 pounds (around 30 bucks) for a 1/8... (7 grams)


I missed this earlier, but you're telling me that you get 7 G's for only 30 bux!? Damn, I might have to sacrafice my teeth for bud and finally move to the UK... 8)
 

Jimmy Cash2120

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 323
  • Karma: -20
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #38 on: January 21, 2005, 09:02:14 PM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...

i cram that shit



That's pretty stupid of you, man...


i was exaggerating to make a point
your just butt hurt cuz i didn't vote for you
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #39 on: January 22, 2005, 12:56:26 AM »
i usaly buy 20 bags wich is about 1.5 - 1.8g, witch is only like 3 bowls.


Get the fuck out of here...1.5 G's is way more than "only 3 bowls"...

i cram that shit



That's pretty stupid of you, man...


i was exaggerating to make a point
your just butt hurt cuz i didn't vote for you


No, I simply think you're stupid for buying 1.8 G's of chronic at a time and stuffing it all in 3 bowls...That's a fuckin waste of weed bro. Not tryna' hate or anything, I can give a fuck less about the Hall of Fame shit, I'm in it anyways...I'm just statin the facts...PeACe
 

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #40 on: January 22, 2005, 01:58:05 PM »
my bad people, those are the shroom prices i get  :-[ lol
i wish i could get it that cheap, didnt' mean to cause any confusion, but still alot of yall are paying alot for your chronic, peace.
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #41 on: January 22, 2005, 03:09:05 PM »
Damn.. Im the only one who's down with pipes?
 

Jimmy Cash2120

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 323
  • Karma: -20
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #42 on: January 22, 2005, 03:16:21 PM »
Damn.. Im the only one who's down with pipes?

i somke pipes all the time, they're convenient. you don't have to brake up the weed or get water and shit
 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #43 on: January 22, 2005, 03:18:32 PM »
good to know. I always break it up though
 

bez

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #44 on: January 22, 2005, 03:38:48 PM »
i cant believe the amount of peeps that actually spend their money on weed.  I mean, you work your asses off to get money and then you spend it all on weed which is basically a drug that does fuck all really.  You might as well just sleep!

Madness.
 

smartass

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1561
  • Karma: -1014
  • my style is too developed to be arrested
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #45 on: January 23, 2005, 12:23:39 PM »
i buy quarters of kb for 80. smoke out of a bong. call me white. then realize i am conserving and getting higher than you're, with that l or j. 8)

<biggest smoker here

im blazed everytime i post

after actually reading through this thread, do half of of you even really smoke? or are you just idiots?
an 1/8 everywhere=3.5
1/4 everywhere=7
1/2 everywhere=14
ounce=28.34(this is if you have a straight dealer, and some cut down and get free weed, i know i used to, cause most people think an ounce is just 28)
it doesnt matter where you're from, you dont pay for what type of weed you're getting, you pay for the amount. bunch of rookies...
« Last Edit: January 23, 2005, 12:35:36 PM by smartass »
I ain't little but vicious, guns no misses You feel me, kisses or wishes, fore I break you up like dishes Fuck your bosses, my forces, endorses To kill all your sources y'all niggas best be cautious No losses, my fortress, is Jaguars and Porsche's Ride the OTB to check my money on the horses My horrors is flawless, my block one of the broadest Off the main attraction for them whitey ass tourists That I tosses, it scorches, with out no remorses Leave they bloody body to be found in Mount Morris
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #46 on: January 25, 2005, 01:07:25 PM »
Damn.. Im the only one who's down with pipes?


It's the 2 B's for me...Bongs and Blunts.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #47 on: January 25, 2005, 01:09:12 PM »
Damn.. Im the only one who's down with pipes?

i somke pipes all the time, they're convenient. you don't have to brake up the weed or get water and shit


It's always better if you break up your shit before you stick it in the bowl...If you just throw in little nuggys in the bowl without breaking them up, you'll be wasting a lot of weed...As for water, I just keep a water bottle in my car at all times...It's not that hard, water is free.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #48 on: January 25, 2005, 01:12:53 PM »
i cant believe the amount of peeps that actually spend their money on weed.  I mean, you work your asses off to get money and then you spend it all on weed which is basically a drug that does fuck all really.  You might as well just sleep!

Madness.


I know it sounds dumb, but if that's what people enjoy then let it be...Some people actually find joy in chillin, relaxing, and just blazing a nice blunt with their peeps...If you haven't been homies with a lot of people who blaze or haven't actually experienced it for yourself then you won't understand...PeACe
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: What kind of Weed do you smoke and what device do you use to smoke it?
« Reply #49 on: January 25, 2005, 01:17:22 PM »

it doesnt matter where you're from, you dont pay for what type of weed you're getting, you pay for the amount. bunch of rookies...


Maybe I read that wrong, but higher quality weed is obviously more expensive...Based on what you're saying, an ounce of some whack ass Streezy and an ounce of some bomb ass Blueberry Kush would be the same price...Not true.