Author Topic: Free Post  (Read 5356 times)

Low Key

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3140
  • Karma: 555
Re: Free Post
« Reply #350 on: July 04, 2005, 01:27:30 AM »
I can't believe I have to work at 11:30am tomorrow/today.  >:(

I'm gonna be drunk as hell when I show up. Fuck em!
 

Caution2006

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #351 on: July 04, 2005, 01:29:21 AM »
 ;D >:( >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :laugh: :D ;) :)
 

rafsta

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #352 on: July 04, 2005, 02:19:52 AM »
havent checked this shit in a while...


peace.
 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re: Free Post
« Reply #353 on: July 04, 2005, 07:58:11 PM »
this thread is pretty cool.
 

Caution2006

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #354 on: July 05, 2005, 02:03:38 AM »
Quote
why ???
 

Westcoastfanatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1175
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 58
  • I love Booty!
Re: Free Post
« Reply #355 on: July 05, 2005, 06:23:11 AM »
I still regret fucking a big fat ugly black girl about 3 years ago.
IS DETOX NEXT? Don't think so.
 

BigBDrugStores

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #356 on: July 05, 2005, 07:15:00 AM »
I still regret fucking a big fat ugly black girl about 3 years ago.
ibet the pussy was tight
 

Westcoastfanatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1175
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 58
  • I love Booty!
Re: Free Post
« Reply #357 on: July 05, 2005, 09:25:28 AM »
Tight but nappy ;D
IS DETOX NEXT? Don't think so.
 

Macaframa

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 548
  • Karma: -55
Re: Free Post
« Reply #358 on: July 07, 2005, 05:46:46 PM »
 

UAK

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #359 on: July 07, 2005, 05:57:12 PM »
^ Haha I got your karma funny ;D
 

rafsta

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #360 on: July 08, 2005, 10:09:41 AM »
I still regret fucking a big fat ugly black girl about 3 years ago.

does it still burn when you piss ? if not then why regret it ?
 

Westcoastfanatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1175
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 58
  • I love Booty!
Re: Free Post
« Reply #361 on: July 08, 2005, 01:51:20 PM »
Trust me guys. Never have sex with a fat ugly bitch. It will haunt you for the rest of you life. Nightmares and shit.
« Last Edit: July 08, 2005, 03:42:01 PM by Westcoastfanatic »
IS DETOX NEXT? Don't think so.
 

Mac 10 †

  • Hustler
  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5594
  • Karma: 103
  • You'll never ever win the big one ya monkey fucks!
Re: Free Post
« Reply #362 on: July 08, 2005, 01:58:40 PM »
Trust me guys. Never have sex with a bitch like this. It will haunt you for the rest of you life. Nightmares and shit.


:banana_hitit: :banana_hitit: :banana_hitit: :banana_hitit: :banana_hitit: :banana_hitit: :banana_hitit:
NO MORE WAR
 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re: Free Post
« Reply #363 on: July 08, 2005, 07:58:12 PM »
I have to go gauge my eyes now
 

eKardz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1701
  • Karma: 394
  • I bleed red white and blue, I am a New York Ranger
Re: Free Post
« Reply #364 on: July 08, 2005, 08:53:51 PM »
i been gettin my ass kicked in mvp

 

Just Another Sunny day in California

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1778
  • Karma: -47
  • Twin Turbos....yeeeee
Re: Free Post
« Reply #365 on: July 09, 2005, 07:18:30 PM »
that fat bitch shown up there is fuckin fat!! fuck that's nasty.
Oh I like this one... One dog goes one way, the other dog goes the other way, and this guy's sayin', "Whadda ya want from me?

 

Macaframa

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 548
  • Karma: -55
Re: Free Post
« Reply #366 on: July 09, 2005, 08:03:05 PM »
^^^hey you know what they always say....MORE CUSHIN FOR THE PUSHIN  :P
 

BigBDrugStores

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #367 on: July 09, 2005, 08:07:46 PM »
Girl Gimme that, Girl GIMME THAT pusy, Girl gimme that girl gimmie that
 

eKardz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1701
  • Karma: 394
  • I bleed red white and blue, I am a New York Ranger
Re: Free Post
« Reply #368 on: July 10, 2005, 08:23:46 PM »
im bout to watch the war of the worlds bootleg

 

ecrazy

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #369 on: July 10, 2005, 08:41:55 PM »
I just got off work, and before i left, theses stupid ass guys, like 5 black guys tried to punk me, wasnt happening, all i told them was to stop saggin, its the park dress code, they were about to leave, and man, how fuckin hard is it to keep your pants up, even for like the 2 min walk that its gonna take you to exit the park!??! really, well anyways, one of them calls me a "Puto" and call for backup, once i see backup come, i yell at him to leave and he says "fuck you" then i spear him into the grass and cuff him, i see all his buddies try and come after me, i kicked his 16 yr. old son away from me pretty good, then we  called the po po's to get this dumbass outta here for being a dumbass.....fuckin idiots i swear, simple little things dont have to be blown outta proportions, i felt bad having to knock the punk down and cuff him and kickin his kid in the mouth, but shit, follow the fuckin rules, and dont be an ass
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Free Post
« Reply #370 on: July 10, 2005, 08:48:12 PM »
I just got off work, and before i left, theses stupid ass guys, like 5 black guys tried to punk me, wasnt happening, all i told them was to stop saggin, its the park dress code, they were about to leave, and man, how fuckin hard is it to keep your pants up, even for like the 2 min walk that its gonna take you to exit the park!??! really, well anyways, one of them calls me a "Puto" and call for backup, once i see backup come, i yell at him to leave and he says "fuck you" then i spear him into the grass and cuff him, i see all his buddies try and come after me, i kicked his 16 yr. old son away from me pretty good, then we  called the po po's to get this dumbass outta here for being a dumbass.....fuckin idiots i swear, simple little things dont have to be blown outta proportions, i felt bad having to knock the punk down and cuff him and kickin his kid in the mouth, but shit, follow the fuckin rules, and dont be an ass

HAHAHAHAHA. Damn I wish someone woulda videotaped that shit.
 

eKardz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1701
  • Karma: 394
  • I bleed red white and blue, I am a New York Ranger
Re: Free Post
« Reply #371 on: July 10, 2005, 08:57:41 PM »
sounds like some funy shit .lol i could def see that on ebaums......

so what exactly is ur job?

 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Free Post
« Reply #372 on: July 10, 2005, 10:08:24 PM »
You shoulda tazed the sum bitches.
 

Suga Foot

  • Hennessy Chaser
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10708
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 551
Re: Free Post
« Reply #373 on: July 10, 2005, 10:23:05 PM »
that chicken is Sikotics sig has some NICE TITTIES!
 

UAK

  • Guest
Re: Free Post
« Reply #374 on: July 10, 2005, 10:38:16 PM »
I just got off work, and before i left, theses stupid ass guys, like 5 black guys tried to punk me, wasnt happening, all i told them was to stop saggin, its the park dress code, they were about to leave, and man, how fuckin hard is it to keep your pants up, even for like the 2 min walk that its gonna take you to exit the park!??! really, well anyways, one of them calls me a "Puto" and call for backup, once i see backup come, i yell at him to leave and he says "fuck you" then i spear him into the grass and cuff him, i see all his buddies try and come after me, i kicked his 16 yr. old son away from me pretty good, then we  called the po po's to get this dumbass outta here for being a dumbass.....fuckin idiots i swear, simple little things dont have to be blown outta proportions, i felt bad having to knock the punk down and cuff him and kickin his kid in the mouth, but shit, follow the fuckin rules, and dont be an ass

Stop taking power trips...what park is this ?