Author Topic: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?  (Read 158 times)

Woodrow

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4329
  • Karma: 158
Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« on: August 02, 2005, 05:19:07 PM »
 

eS El Duque

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5158
  • Karma: 35
  • SuperTight
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #1 on: August 02, 2005, 06:00:13 PM »
well..cause nothing can stop a pack of hungry fuckin lions


but thats one big elephant lol
DUBCC FANTASY BASEBALL CHAMPION 2008


 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #2 on: August 02, 2005, 06:37:34 PM »
lol.. that is a huge elephant
 

Caution2006

  • Guest
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #3 on: August 02, 2005, 07:16:16 PM »
lol..
 

Thirteen

  • Guest
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #4 on: August 02, 2005, 07:18:25 PM »
cause once that elephant fell asleep after that deep elephant love..... he got eaten by a pack of lions
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #5 on: August 02, 2005, 11:43:57 PM »
yeah they ate it alright


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

TeeRaySix9Teen

  • Guest
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #6 on: August 02, 2005, 11:50:15 PM »
http://www.big-boys.com/articles/bigelephant.html

He puts the hurt on that bitch!

i knew u were sick....but, Elephant porn....damn...lol
 

Bch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2077
  • Karma: -42
  • NoSuchThing as Failures Only QuittRs & BullshittRs
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #7 on: August 03, 2005, 09:13:17 AM »
plz a mob full of elephants like that owns a pack of angry hungry lions

lions know better than to fuck with elaphants like that
 

white Boy

  • The totally random poster
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 9003
  • Karma: -119
  • http://bigbowlofsoup.tumblr.com/
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #8 on: August 03, 2005, 10:14:47 AM »
ahhahah that big motherfucker just put a hurting on that bitch
 

UAK

  • Guest
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #9 on: August 03, 2005, 10:41:50 AM »
Nah she was backing that thing up.
 

Bch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2077
  • Karma: -42
  • NoSuchThing as Failures Only QuittRs & BullshittRs
Re: Remind me why the elephant isn't king of the jungle?
« Reply #10 on: August 03, 2005, 12:41:58 PM »
pussy mustve been good cuz the elephant  busted a nut in like 10 seconds  :laugh: