Author Topic: X-Angelus his site ?  (Read 120 times)

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
X-Angelus his site ?
« on: August 14, 2005, 11:50:23 AM »
NOOOOOOO why is his site down ? :( I wanted to check some of his music but his site aint working  :'( thank god I downloaded his video o boy...  :-[

Throwback

  • Guest
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #1 on: August 14, 2005, 12:08:09 PM »
i lost it goddamnit.

i got another dope dutch hiphop site lol
www.kamalfan.tk
 

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #2 on: August 14, 2005, 12:34:16 PM »
^^ LOOOOOOOOOOL !


http://vergil.paganist.nl/youssefkamal+gainmebed.mp3

Youssef & Kamal - Ga In Me Bed (ft. Azzedin)

hahahaha this track owns hahahah  ;D

Throwback

  • Guest
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #3 on: August 14, 2005, 01:02:27 PM »
i love the way they.. er... jea flow..
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #4 on: August 14, 2005, 10:34:16 PM »
dayum, dutch gangsta rap hittin the masses lol.... how'dya keep finding these jokers???

Throwback

  • Guest
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #5 on: August 15, 2005, 08:29:25 AM »
some of those clowns live in my suburb neighbourhood.
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #6 on: August 15, 2005, 09:22:43 AM »
 :-\ lol.. do they act like their gangster or only in the studio? hahaha

Throwback

  • Guest
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #7 on: August 15, 2005, 09:23:22 AM »
they act gangsta. lol. pathetic little fucks.
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #8 on: August 15, 2005, 09:29:06 AM »
yeah i feel for ya man... just cant believe these people think they can rapp lol....

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #9 on: August 15, 2005, 11:12:02 AM »
I would slap those bitches in public if I saw them in my neighborhood.
 

Throwback

  • Guest
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #10 on: August 15, 2005, 12:26:34 PM »
dont come to holland then. almost every 15 year old is like that. unless they're actually dutch.
 

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #11 on: August 15, 2005, 12:41:43 PM »
^ most dutch kids are here 2 :P, you got 1 part that's full with foreign peeps and white kids who wanna be like 50 Cent and the other part are the Hardcore kids aka the hooligans aka we-judge-people-on-their-skin. < some Indonesians are in it 2 lmao, IM INDONESIAN AND I HATE BLACK PPL ! omfg how stupid can you be  ::)

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #12 on: August 15, 2005, 11:13:32 PM »
yeah thats late hating on people cos of their skin type... people need to grow up when it comes to that issue..

round my area everyone thinks they gangsters or are badder then the next person, but thats cos the areas around me are quiet rough, you get it everywhere, but lol least they aint all tryna lauch a career in talentless rapp.. i feel for every dutch kid who has to put up wit these wasters..

[sepehr]

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1750
  • Karma: 151
  • I'm Gully
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #13 on: August 15, 2005, 11:21:14 PM »
lol aren`t those guys called chavs in europe?
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #14 on: August 16, 2005, 12:05:56 AM »
lol aren`t those guys called chavs in europe?

Arhh man, you gone and done it now!! English Papers are cunts theyre created this bullshit chav era / phaze.. trust dont use the word... its just a way for the older generation to ripp into the younger one, there is know basis behind it they have basically taken three different groups of people and put them into this chav group..

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #15 on: August 16, 2005, 12:55:39 AM »
i feel for every dutch kid who has to put up wit these wasters..

thank you. One of my friends is one of these wasters lol... he says he can rap but he never does anything when i ask him SO RAP FOR ME THEN ! , and after that ill start rappin which sounds like: yo I see a house, and no mouse etc.. :P

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #16 on: August 16, 2005, 01:05:41 AM »
lol, you gota crawl before you can walk...

soon the " i see a house and a mouse" lyric while progess into something more indepth lol

'EclipZe

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4712
  • Karma: -78
Re: X-Angelus his site ?
« Reply #17 on: August 16, 2005, 01:14:58 AM »
^but I don't wanna rap lol :P , i just do it to make my friend pissed off  :D