Author Topic: Suge Knight Shot In The Leg!  (Read 1994 times)

Cheese

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2183
  • Karma: 755
Re: Suge Knight Shot In The Leg!
« Reply #100 on: August 29, 2005, 11:17:49 AM »
i wasn't serious there
 

Mo Z. Dizzle

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6145
  • Karma: 877
  • Mo Z. Dizzle, the CEO of WCC Wrestling League
Re: Suge Knight Shot In The Leg!
« Reply #101 on: August 29, 2005, 11:23:26 AM »
duz nebody kno if death row reelased that statement yet?
i wanna see if they name any namez, or giv cluez or nethin.
      
The WCCWL is always looking for new members; take a chance at becoming a champ!! PM Mo Z. Dizzle if interested!!
 

White-Chocolate

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 883
  • Karma: 15
  • I Live My Life A Legend Immortalized By Lyric'Z
Re: Suge Knight Shot In The Leg!
« Reply #102 on: August 29, 2005, 05:55:36 PM »
^^
Maybe it was a g-unit member, they usually prefer "warning shots"  ;)

from allhiphop.com

The gunman that shot Marion "Suge" Knight this morning (August 28) during
a Kanye West-sponsored party for MTV's Video Music Awards remains at
large, according to police. Police seek to question a black male wearing a
pink shirt in relation to the shooting. Knight will undergo surgery to
remove a bullet from his leg & is in good condition.


surely thats Malik Yousef who they must have already questioned


haha pink shirt, could it have been cam'ron, he's done tracks with Kanye
Look Into TheZe EyeZ, What Do U C? That'Z Right, Nothing, I'm A Mystery
White-Chocolate
Westsiiide Riidah
The GAME Ain't the SAME A Damn SHAME

 

ωεεźγ ғ

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2494
  • Karma: -202
Re: Suge Knight Shot In The Leg!
« Reply #103 on: August 29, 2005, 11:54:27 PM »
^^
Maybe it was a g-unit member, they usually prefer "warning shots"  ;)

from allhiphop.com

The gunman that shot Marion "Suge" Knight this morning (August 28) during
a Kanye West-sponsored party for MTV's Video Music Awards remains at
large, according to police. Police seek to question a black male wearing a
pink shirt in relation to the shooting. Knight will undergo surgery to
remove a bullet from his leg & is in good condition.


surely thats Malik Yousef who they must have already questioned


haha pink shirt, could it have been cam'ron, he's done tracks with Kanye

LMAO dats what i thougth when i read 'pink shirt' AHAH it could've been Cam'ron he might have thought Suge was some bear and shot him for animal skin  :D