West Coast Connection Forum

Lifestyle => Train of Thought => Topic started by: abusive on November 25, 2020, 11:01:39 AM

Title: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: abusive on November 25, 2020, 11:01:39 AM
https://youtu.be/nuDQ_3g53qc
Published on Nov 24, 2020
TRANSCRIPT AND SOURCES: https://www.corbettreport.com/lockdowns/

If you are advocating for lockdowns, you are complicit in tearing families apart. You are complicit in inflicting untold suffering on millions of people around the world. You are complicit in casting the poorest and most vulnerable in our societies into even further grinding poverty. You are complicit in murder.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on December 01, 2020, 09:35:36 PM
Ya boy Infinite been sayin this shit from jump^^^props.. at least there are some folks at the forum that get it
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Miami Wade County GWM on December 02, 2020, 09:54:19 PM
Abdulla, you're like a scab bruh. We keep picking you and you keep coming back.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Sikoticô on December 06, 2020, 03:35:28 AM
Thank God some people can see what's really going on.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Sikoticô on December 06, 2020, 03:40:07 AM
Infinite, my dude. How you holding up? I know we may not have seen eye-to-eye in the past over some dumb shit which I gotta apologize for. And honestly, I was much more immature and foolish at the time. You go through life and things change. You hit your 30s and shit just hits a lil more different.

I just wanna say it is nice to see another free thinker who doesn't just get spoon fed BS like a lot of the other sheep. Much respect.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on December 06, 2020, 08:57:24 AM
Infinite, my dude. How you holding up? I know we may not have seen eye-to-eye in the past over some dumb shit which I gotta apologize for. And honestly, I was much more immature and foolish at the time. You go through life and things change. You hit your 30s and shit just hits a lil more different.

I just wanna say it is nice to see another free thinker who doesn't just get spoon fed BS like a lot of the other sheep. Much respect.

Just being honest, not holding up too well.  I can't just accept it, or ignore it.  I keep trying to escape it.  I've been traveling place to place.  I even went to South Dakota for a couple months but that didn't really work.  Now, I'm actually trying Florida, where Governor Desantis has taken a strong stance again the Medical Tyranny.  But even here it's not easy and not a long term solution, by any means.  I mean, it's a little better for me here than back in Kansas City, but not much.  We tried to get rid of our Mayor in Kansas City, but that movement failed, and the lockdowns and mask mandates endure in Kansas City.  I think they recently approved an extension well into next year.

But yeah homieó keep blessin the board, homie.  Always good to hear from you on here.  People don't listen to me, but they do listen to you.
Don't forget about us at the Dubb.  Always welcome
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Sccit on December 13, 2020, 12:24:05 AM
just came back from vegas


my second time goin since lockdowns


shit wonít stop me from nuffa folks 8)
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on December 14, 2020, 12:38:29 PM
just came back from vegas


my second time goin since lockdowns


shit wonít stop me from nuffa folks 8)

Yeah bro thatís one thing I agree with you on itís still important to try to get out and I have been lettin it affect me too much...

..but that donít mean Iím not gonna keep speaking out against our liberty and freedoms being trampled upon and mass production of fear-based propaganda dehumanizing the masses to the delight of Bill Gates
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Sccit on December 14, 2020, 04:17:02 PM
Yeah bro thatís one thing I agree with you on itís still important to try to get out and I have been lettin it affect me too much...

..but that donít mean Iím not gonna keep speaking out against our liberty and freedoms being trampled upon and mass production of fear-based propaganda dehumanizing the masses to the delight of Bill Gates


itís mental more than anything
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on December 14, 2020, 10:31:33 PM

itís mental more than anything

workin on dat
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on December 21, 2020, 05:13:54 PM
just came back from vegas


my second time goin since lockdowns


shit wonít stop me from nuffa folks 8)

Did you hang with Mesa out there bruh? Pictures?
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on December 21, 2020, 05:16:35 PM
Just being honest, not holding up too well.  I can't just accept it, or ignore it.  I keep trying to escape it.  I've been traveling place to place.  I even went to South Dakota for a couple months but that didn't really work.  Now, I'm actually trying Florida, where Governor Desantis has taken a strong stance again the Medical Tyranny.  But even here it's not easy and not a long term solution, by any means.  I mean, it's a little better for me here than back in Kansas City, but not much.  We tried to get rid of our Mayor in Kansas City, but that movement failed, and the lockdowns and mask mandates endure in Kansas City.  I think they recently approved an extension well into next year.

But yeah homieó keep blessin the board, homie.  Always good to hear from you on here.  People don't listen to me, but they do listen to you.
Don't forget about us at the Dubb.  Always welcome

Bruh, where are you? I'm in Ft LiquorDale. What happened in the Dakotas? Where else did you try bruh?
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on December 27, 2020, 09:11:07 AM
Bruh, where are you? I'm in Ft LiquorDale. What happened in the Dakotas? Where else did you try bruh?

Abdulla will you try California soon bruh? Nik is your best friend?
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on December 30, 2020, 10:45:17 AM
I also tried Gov. Desantis Florida because heís taken a strong anti lockdown anti mask stance but still so many businesses and counties requiring it... my mom and legal father actually live in Florida

Why would I try LA thatís Lockdownn, Commiefornia... Iíd go there for other reasons like homies and weather under normal circumstances LA is the best
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Fraxxx on January 03, 2021, 01:19:27 PM
Lol, never thought I'd actually log into the forum ever again but I really wanted to know what the Dub is thinking about the whole Corona insanity. And what must I see? Infinite, of all people, is the one to see through the bullshit! Props, I guess.

Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on January 03, 2021, 09:57:14 PM
Lol, never thought I'd actually log into the forum ever again but I really wanted to know what the Dub is thinking about the whole Corona insanity. And what must I see? Infinite, of all people, is the one to see through the bullshit! Props, I guess.

Left-handed compliment but hey, I'll take it.  Props!  And welcome back to the forum.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Sccit on January 04, 2021, 10:24:44 AM
Lol, never thought I'd actually log into the forum ever again but I really wanted to know what the Dub is thinking about the whole Corona insanity. And what must I see? Infinite, of all people, is the one to see through the bullshit! Props, I guess.


damn

i coulda sworn u were still a regular poster here

anyways, vegas is pretty dope .. just came back from trip number 3 since lockdowns, everything is pretty much the same in LV outside of a ďrequirementĒ to wear masks, which is more of a suggestion out there than anything.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on January 17, 2021, 04:24:49 PM
I also tried Gov. Desantis Florida because heís taken a strong anti lockdown anti mask stance but still so many businesses and counties requiring it... my mom and legal father actually live in Florida

Why would I try LA thatís Lockdownn, Commiefornia... Iíd go there for other reasons like homies and weather under normal circumstances LA is the best

Abdulla, are you slow bruh?

You go to Cali because your homies are there bruh. This is THE time to spend with them.

I'm in LiquorDale if you want to come thru. Be warned I already have a boyfriend bruh.

You still didn't say where else you tried other than here and the Dakotas bruh.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Infinite Trapped in 1996 on January 17, 2021, 09:45:59 PM
Abdulla, are you slow bruh?

You go to Cali because your homies are there bruh. This is THE time to spend with them.

I'm in LiquorDale if you want to come thru. Be warned I already have a boyfriend bruh.

You still didn't say where else you tried other than here and the Dakotas bruh.

I tried your moms place but the line was too long to get in
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on January 18, 2021, 06:53:23 AM
I tried your moms place but the line was too long to get in

Word bruh. That alley would be safe for you anyhow. I'll call her, you can meet at a restaurant.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Skante Warrior Dale Gribble - NoFX on January 18, 2021, 11:33:02 AM
Abdulla your black aas is too pale to get through her side door but she will meet up bruh.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Taco Ruiz on June 05, 2021, 04:00:48 PM
Infinite, my dude. How you holding up? I know we may not have seen eye-to-eye in the past over some dumb shit which I gotta apologize for. And honestly, I was much more immature and foolish at the time. You go through life and things change. You hit your 30s and shit just hits a lil more different.

I just wanna say it is nice to see another free thinker who doesn't just get spoon fed BS like a lot of the other sheep. Much respect.

Pussy ass Puss you're so scared of Skitt. You ran from him and then called your lawyer. There's actually a video. You got no traction on trying to sue Skitt either. Pussy ass puss.
Title: Re: What NO ONE is Saying About The Lockdowns
Post by: Taco Ruiz on June 05, 2021, 04:25:01 PM
Abdulla your black aas is too pale to get through her side door but she will meet up bruh.

Calling Infinite Black or Abdullah is like calling the Miami Heat good. I wish someone would ban your retarded punk ass.