Author Topic: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*  (Read 5435 times)

2010-thefuture

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #195 on: March 09, 2010, 09:34:51 AM »
this is fucked uup my comp has been banned,....fuck heads.......
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #196 on: March 09, 2010, 09:38:08 AM »
who the fuck posted the masturbation thread? nice and low-key lol

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15520


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #197 on: March 09, 2010, 09:39:55 AM »
I'm trying to make a new account now called EdwardKilla but now it says I've exceeded the number of times to register, try again later  :-X

I think award for the most pussy message board goes to thetwilightforums.com lol
 

50

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 665
  • Karma: -66
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #198 on: March 09, 2010, 09:49:08 AM »
who the fuck posted the masturbation thread? nice and low-key lol

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15520
ahaha nice one..

anyway there`s too many cops on that pussy forum.. i just made a thread about Sean Bell.. lets see what happens
 

2010-thefuture

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #199 on: March 09, 2010, 09:49:49 AM »
I think we should attack the bones sites..........they are crazy and probally take it out on us.........
 

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #200 on: March 09, 2010, 09:51:54 AM »
iight, they have 31 overall boards with 6 different sections... so if we put 3-4 heads in each one I think we could damage this place severely by creating thread after thread bashing Twilight haha

here's an example or we could actually just do it this way once we get everybody back over there:

Announcements & Stuff:
Jman
BloodMoney2010
Wykid
Queen

General Discussin:
Muhfukka
Dollaz + $ense
Blunt Tyme
ThisIz50

Books:
Ikke
UKnowWhatItIs
Leggy
Matty

Movies:
Sikotic
M Dogg
Teddy Roosevelt
64 Impala

Carlisle's Study:
the ghost
Raphael
Jbananas

Roleplaying:
wardy
whoever made Lights
« Last Edit: March 09, 2010, 10:16:40 AM by BloodMoney2010 »
 

ThaChamp

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #201 on: March 09, 2010, 09:52:44 AM »
im Sam the MAn
 

Sikotic™

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #202 on: March 09, 2010, 09:53:00 AM »
Mike Hawk got banned lol:

You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

A ban has been issued on your IP address.
 

Muhfukka

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #203 on: March 09, 2010, 09:54:26 AM »
shit i got banned
 

Sikotic™

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #204 on: March 09, 2010, 09:54:44 AM »
It's time to roll up on these mark ass tricks.
 

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #205 on: March 09, 2010, 09:56:40 AM »
I have a feeling today is the day lol
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #206 on: March 09, 2010, 09:59:08 AM »
iight, they have 22 overall boards with 6 different sections... so if we put 3-4 heads in each one I think we could damage this place severely by creating thread after thread bashing Twilight haha

here's an example or we could actually just do it this way once we get everybody back over there:

Announcements & Stuff:
Jman
BloodMoney2010
Wykid
Queen

General Discussin:
Muhfukka
Dollaz + $ense
Blunt Tyme
ThisIz50

Books:
Ikke
UKnowWhatItIs
Leggy
Matty

Movies:
Sikotic
M Dogg
Teddy Roosevelt
64 Impala

Carlisle's Study:
the ghost
Raphael
Jbananas

Roleplaying:
wardy
whoever made Lights


yeah probably best to try and go about it in a more organised way than we have so far...firstly we need everyone back registered, then we can get shit going down...i get the feeling im gonna miss this if y'all are ready to do it now, just as i need to leave for 24-36 hours lol


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

ikke

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #207 on: March 09, 2010, 10:01:56 AM »
are both lights yishay?
 

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #208 on: March 09, 2010, 10:02:18 AM »
I mean there's 2 ways we could do this... wait until we have everybody back and then just swarm the place OR whoever is there now can just fuck the place up and then whoever didn't get a piece before can go in for round 2 and they will just keep getting hit haha
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7539
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #209 on: March 09, 2010, 10:04:15 AM »
Everyone reregister, but don't make ridiculous posts. Lay low and consider actually talking about the Twilight series. I know it's hard, but look it up on wikipedia and imdb for some info. Also don't reply to each others threads. They see a bunch of new posters talking to each other and our cover is blown.