Author Topic: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers  (Read 4647 times)

Hack Wilson - real

lol wow
 

Citizen-Y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2270
  • Karma: -100
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #1 on: July 01, 2018, 07:19:59 PM »
He went from the best team in the East to the third best team in his state.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25857
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #2 on: July 01, 2018, 08:11:10 PM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 11723
  • Thanked: 157 times
  • Karma: -1160
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #3 on: July 02, 2018, 01:11:37 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Ain't trying to stick around for Illuminati (One World Government Takeover) / Got to buy my own island by the year 2-G

******
 

Game-Won

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #4 on: July 02, 2018, 01:36:52 AM »
Fuck yeah... take all my money =) New jerseys incoming =)

Kobe is The greatest

But fuck yea King James is here.
"I have nothing in common with lazy people who blame others for their lack of success. Great things come from hard work and perseverance. No excuses."
- Kobe
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25857
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #5 on: July 02, 2018, 10:26:36 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one

Gonna prove he was always team Kobe, not team Lakers.
 

Shhit on SCCit

  • Guest
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #6 on: July 02, 2018, 10:45:43 AM »
His son finna commit to UCLA.
 

Sccit

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #7 on: July 02, 2018, 11:00:39 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

this is the worst part about lebron signing with us .. his shameless groupies are guna follow him here and become bandwaggon laker fans

 :snoopfacepalm:
 

Sccit

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #8 on: July 02, 2018, 11:03:57 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one


explaining to do? fuck u talkin bout, i ain’t gota explain shit

my team is makin moves to contend in the west and you think i should be coppin pleas?

fuck outa here homeboy
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 11723
  • Thanked: 157 times
  • Karma: -1160
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #9 on: July 02, 2018, 11:32:59 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one


explaining to do? fuck u talkin bout, i ain’t gota explain shit

my team is makin moves to contend in the west and you think i should be coppin pleas?

fuck outa here homeboy

So Lebron is your guy now?  That’s funny cause there are a lot of threads on here with you saying he ain’t all that.  Blind patriotism—but who cares—at least you are contenders again.  About face—Sccit—and salute your new hero.
« Last Edit: July 02, 2018, 11:38:01 AM by Infinite Trapped in 1996 »
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Ain't trying to stick around for Illuminati (One World Government Takeover) / Got to buy my own island by the year 2-G

******
 

Sccit

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #10 on: July 02, 2018, 11:46:46 AM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one


explaining to do? fuck u talkin bout, i ain’t gota explain shit

my team is makin moves to contend in the west and you think i should be coppin pleas?

fuck outa here homeboy

So Lebron is your guy now?  That’s funny cause there are a lot of threads on here with you saying he ain’t all that.  Blind patriotism—but who cares—at least you are contenders again.  About face—Sccit—and salute your new hero.

dont get it twisted, lebron is still a highly overrated beta male and career loser - always been great tho, just never a goat like the media so badly wants him to be.

we’re the lakers - when he brings us a title, that’s when he earns our respect.

 

Hack Wilson - real

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #11 on: July 02, 2018, 01:30:54 PM »
he ain't bringing yall no titles unless KD abruptly retires.  Houston is still better  than LAL too.



would be nice to see Kyrie lead the Celtics over the Bron Lakers though
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25857
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #12 on: July 02, 2018, 02:01:39 PM »
Lakers 4 life*.
*=at least 4 years
 

Skante Warrior Dale Gribble - NoFX

  • 'G'
  • **
  • Posts: 147
  • Karma: -41
Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #13 on: July 04, 2018, 01:36:54 PM »
Dwayne should join his boyfriend in lala land bruh.
 

Mietek23

Re: Lebron makes worst decision of his career and signs with Lakers
« Reply #14 on: July 06, 2018, 02:51:57 PM »
After a decade of beef, NIK & I are teammates now. Love you, bud.

 Sccit gonna have a lot of explaining to do on this one


explaining to do? fuck u talkin bout, i ain’t gota explain shit

my team is makin moves to contend in the west and you think i should be coppin pleas?

fuck outa here homeboy

So Lebron is your guy now?  That’s funny cause there are a lot of threads on here with you saying he ain’t all that.  Blind patriotism—but who cares—at least you are contenders again.  About face—Sccit—and salute your new hero.

dont get it twisted, lebron is still a highly overrated beta male and career loser - always been great tho, just never a goat like the media so badly wants him to be.

we’re the lakers - when he brings us a title, that’s when he earns our respect.

If he does that as a first option player, that'll be an interesting thing to accomplish as he'll be in his mid-30's winning a ring - something only Kareem and Wilt did in their heyday.