Author Topic: Who would you chill with if we all knew each other personally...  (Read 1146 times)

Noon Bank$

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 676
  • Karma: 13
  • Bankin' It
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #30 on: September 08, 2003, 05:49:51 PM »
I would only hang out with the members who are 18+.  The F.B.I. said I can't be less than 150ft from a minor since that incident at the 1998 Christmas party....long story ;D


lol
Well..No wonder you ran around dollyworld with one of those eye glasses that have the big nose and mustache on them.  ::)
 

Doggystylin

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #31 on: September 08, 2003, 06:04:36 PM »
thanx for the luv yall, id kick it with all of you who named me
 

Noon Bank$

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 676
  • Karma: 13
  • Bankin' It
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #32 on: September 08, 2003, 06:07:00 PM »
id kick it with all of you who named me
Im free thursday.
 

Doggystylin

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #33 on: September 08, 2003, 06:08:59 PM »
aiiiight cool, catch a flight out here n ill pick you up. oh yeah you bring the weed too, i wanna smoke some of jerseys shit, see how it is.ill show you some bitches from around here, we'll have some good times ;D
 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #34 on: September 08, 2003, 06:13:31 PM »
i dont know many people and i guess not many know me, but from everythin, i think it'd be cool to hang out with Nima, US Congress, Agrundy, EJ, and uh... doggy sounds like a cool guy and stuff. :) And I dont know, everyone else here.
« Last Edit: September 10, 2003, 04:22:22 PM by Bram »
 

Noon Bank$

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 676
  • Karma: 13
  • Bankin' It
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #35 on: September 08, 2003, 06:19:24 PM »
aiiiight cool, catch a flight out here n ill pick you up. oh yeah you bring the weed too, i wanna smoke some of jerseys shit, see how it is.ill show you some bitches from around here, we'll have some good times ;D
I have a 4:15 flight @ LAX, with 3 grams of Manhatten Brown  ;)
 

Doggystylin

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #36 on: September 08, 2003, 06:21:13 PM »
aiiiight cool, catch a flight out here n ill pick you up. oh yeah you bring the weed too, i wanna smoke some of jerseys shit, see how it is.ill show you some bitches from around here, we'll have some good times ;D
I have a 4:15 flight @ LAX, with 3 grams of Manhatten Brown  ;)

im in north cali right now homie, so umm....lol have fun in LA

but if you stay in LA ill be down there around winter break, spring break and then im moving down there when i graduate this year yeaaaaa 04 baby! fuckin shit up!
 

mrtonguetwista

  • I Am A
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4931
  • Karma: 761
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #37 on: September 08, 2003, 06:24:41 PM »
aiiiight cool, catch a flight out here n ill pick you up. oh yeah you bring the weed too, i wanna smoke some of jerseys shit, see how it is.ill show you some bitches from around here, we'll have some good times ;D
I have a 4:15 flight @ LAX, with 3 grams of Manhatten Brown  ;)
Manhatten Brown=Quaker instant grits in Jersey 8)

 

Noon Bank$

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 676
  • Karma: 13
  • Bankin' It
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #38 on: September 08, 2003, 06:50:00 PM »
lol stfu

Did you see this TT...

Quote
Quote from: Mr. Tongue Twista on Today at 07:31:46pm
I would only hang out with the members who are 18+.  The F.B.I. said I can't be less than 150ft from a minor since that incident at the 1998 Christmas party....long story


lol
 
 
Well..No wonder you ran around dollyworld with one of those eye glasses that have the big nose and mustache on them

I thought that was funny..
 

mauzip

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #39 on: September 08, 2003, 10:57:53 PM »
Why am I not in any of your hang out lists??
 

UnstoppableForce

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #40 on: September 08, 2003, 10:58:36 PM »
Why am I not in any of your hang out lists??

Some of us are Homophobes.
 

PinkTowelGirl

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #41 on: September 08, 2003, 10:59:18 PM »
Why am I not in any of your hang out lists??

i was thinking about adding you... but i wasnt sure if you wanted to hang with me... so i just been waiting for you to add me to your list..
 

UnstoppableForce

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #42 on: September 08, 2003, 11:00:59 PM »
Let's see.... it's either kick it with some ordinary guy who you chill with, get introduced to a couple of hoes, etc OR hang out with this dorky, dutch faggot who will do anything to suck TQ's dick....  
 

mauzip

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #43 on: September 08, 2003, 11:02:19 PM »
Why am I not in any of your hang out lists??

i was thinking about adding you... but i wasnt sure if you wanted to hang with me... so i just been waiting for you to add me to your list..

Yea I'd hang with you :P I'm only not making a list ;)
 

PinkTowelGirl

  • Guest
Re:Who would you chill with if we all knew each other personally...
« Reply #44 on: September 08, 2003, 11:06:42 PM »
Why am I not in any of your hang out lists??

i was thinking about adding you... but i wasnt sure if you wanted to hang with me... so i just been waiting for you to add me to your list..

Yea I'd hang with you :P I'm only not making a list ;)

lol what are you trying to say?  ;)