Poll

What's the best Daz production

Big pimpin'
Let's play house
Ridin', Slipin' And Slidin'
2ofAmerikka's mostwanted
What would you do?
Oh No
Who's Knocc'n at My Door
  

Author Topic: Daz production  (Read 337 times)

piankeyfan

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 75
  • Karma: 6
Daz production
« on: August 28, 2007, 11:46:19 PM »
I been a wonderin'.









                                                                www.lulu.com/the_boss

"Who you callin' nappyheaded ho?"
 

You Ain't Shit

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 884
  • Karma: -43
  • DPGC-WSCG-4LIFE
Re: Daz production
« Reply #1 on: August 29, 2007, 12:39:53 AM »
put "your girlfriend" on the poll as well
 

dclee

  • Guest
Re: Daz production
« Reply #2 on: August 29, 2007, 12:51:55 AM »
out of that list, i chose Big Pimpin'. that shit is so laid back and smooth. just like daz's flow on that song. wish he would go back to that style.
 

Okka

Re: Daz production
« Reply #3 on: August 29, 2007, 01:03:28 AM »
voted: "What Would U Do?"
 

piankeyfan

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 75
  • Karma: 6
Re: Daz production
« Reply #4 on: August 29, 2007, 01:10:32 AM »
out of that list, i chose Big Pimpin'. that shit is so laid back and smooth. just like daz's flow on that song. wish he would go back to that style.

Yea when he uses that flow like Big pimpin' or Who got some gangsta shit? He's one of the best. I'm not saying live in the past, just update it. I like when he said:

It's 5:30 in the mornin, now I'm yizzawnin
Now as I precede to get G to a tee
And before I bail to school you know I blaze up a sack
Another day, another dollar for the gangsta mack.
Bitch act like you know, show me some sex and affection
and lick me down slow. Flossin, tossin up bitches,
Yeah Dogg, one more thing I forgot to mention.
5? Nigga shoot ten,
Shoot the pink slip to ya benz,
Seven goddamn it win again.
A 6-4 for the homeys, straight 4 for the G,
lil young ass nigga you cant fuk wit me.
« Last Edit: August 29, 2007, 01:31:22 AM by piankeyfan »

"Who you callin' nappyheaded ho?"
 

salkku

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 575
  • Karma: 492
  • ''I flip flop and serve hoes with a fat dick''
Re: Daz production
« Reply #5 on: August 29, 2007, 01:28:03 AM »
Where Is
Ambitions Az A Ridah :-\ OR Groupie ???

OH NO WTF!!
« Last Edit: August 29, 2007, 01:36:34 AM by salkku »
''Why does niggas want to act funny with the money'' - DAZ

''Now if it wasn't for the West,
these rap niggas wouldn't need a vest around they chest'' - Xzibit

''you must be one of our European posters...Egypt or Moscow'' - Chamillitary Click
 

Paul

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: Daz production
« Reply #6 on: August 29, 2007, 02:45:33 AM »
out of that list i chose big pimpin, its kinda a random list lol
funkyfreshintheflesh
 

Soopahigh

Re: Daz production
« Reply #7 on: August 29, 2007, 02:54:56 AM »
out of that list, i chose Big Pimpin'. that shit is so laid back and smooth. just like daz's flow on that song. wish he would go back to that style.
 

piankeyfan

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 75
  • Karma: 6
Re: Daz production
« Reply #8 on: August 29, 2007, 10:44:27 AM »
"Oh no" is from revenge, retaliation and getback.

"Who you callin' nappyheaded ho?"
 

STONED KITTY

  • Guest
Re: Daz production
« Reply #9 on: August 29, 2007, 10:49:47 AM »
Fuck, I'm so blazed I voted Big Pimpin by mistake. It meant to be Lets Play House.
 

Twisted Smoke

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2381
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 2353
  • SCISSOR-HANDS NIGGA, SLICIN' LIKE BLANCA!!!
Re: Daz production
« Reply #10 on: August 29, 2007, 10:56:30 AM »
Cool Poll!

But there are a lot of great Daz productions not on that list.

I can think of at least 30 Daz productions I like better than "Knoccin at my door".

From that list I picked "what would You do?"  8)


« Last Edit: August 29, 2007, 11:08:18 AM by GM Recordz »




Don't Waste Time Hating on Kurupt just because he gets the Appreciation that you think YOUR favorite artist deserves. You should try being more Positive about Life and Post about things that YOU LIKE instead of Whining Like a BITCH. Convert All That Hate into Positive Energy to Promote YOUR # 1 Artist. MUTHAFUCCA!
 

Lazar

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1597
  • Karma: 250
Re: Daz production
« Reply #11 on: August 29, 2007, 10:58:48 AM »
From those in the list I vot for "2 Of Americas Most Wanted"

Dodgers#1

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 573
  • Karma: 56
Re: Daz production
« Reply #12 on: August 29, 2007, 05:48:10 PM »
u guys forgot way too major that shit is dope  8)
 

d-nice

  • Guest
Re: Daz production
« Reply #13 on: August 29, 2007, 06:38:03 PM »
Where is I Ain't Mad At Cha?