Author Topic: R.I.P. To My Cousin  (Read 625 times)

SGV

  • Guest
R.I.P. To My Cousin
« on: October 30, 2007, 05:00:14 PM »
Man, I'm devestated right now. My cousin just passed away this morning. He died in his sleep. We don't know what caused it, just waiting on the autopsy right now. I loved this dude like a brother. We grew up together. Went through good and bad together. And now the dude is gone. He was only 26 and was not in bad shape at all. To top off the bad news, I booked a flght to go to Central America to be present for his funeral which is tomorrow and my fucking passport was expired. Since the funeral is tomorrow, there is no way I could get it renewed in time. This has got to be one of the worst days of my life.
 

J Bananas

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #1 on: October 30, 2007, 05:02:38 PM »
thats fucking wack man sorry i wouldnt know what to do
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #2 on: October 30, 2007, 05:03:07 PM »
damn :-\
that shit is fucked up, i see how difficult this must be
26 :-\
that's real crazy...i hope you pull through this dog
my condolences to you, and your whole family
time will help u get past this, and lots of prayer
R.I.P 2 your cuz
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

SGV

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #3 on: October 30, 2007, 05:06:46 PM »
Thanks ya'll. This is mad tough. I've had family members die before, but never someone I was this close with. It's just crazy. Thanks again for the condolonces.
 

acgrundy

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #4 on: October 30, 2007, 05:07:19 PM »
damn, sorry to hear that.  RIP to your cousin.
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #5 on: October 30, 2007, 05:07:29 PM »
Damn, that's sad  :-\
RIP to him and condolences to u and your families.

But why do he get buried so soon ?

kemizt
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #6 on: October 30, 2007, 05:17:07 PM »
R I P
funkyfreshintheflesh
 

boycriedwolf619

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1758
  • Karma: 163
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #7 on: October 30, 2007, 05:20:16 PM »
Damn man keep your head up. Man only 26 thats scary (they should have something with passports where ppl can slide if it for emergencies such as yours).
 

G. Sean Peters

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 508
  • Karma: 40
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #8 on: October 30, 2007, 05:21:31 PM »
Thats some shit. Hope you cope with it alright.
 

E. J. Rizo

  • The "Mac" Daddy
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3601
  • Karma: 193
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #9 on: October 30, 2007, 05:25:34 PM »
Damn, that's sad  :-\
RIP to him and condolences to u and your families.

But why do he get buried so soon ?
thats how it is in latin america... shit is fast!...

yo keep ya head up Homie
 

Mo Z. Dizzle

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6145
  • Karma: 877
  • Mo Z. Dizzle, the CEO of WCC Wrestling League
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #10 on: October 30, 2007, 05:32:37 PM »
that's sad to read dude; sorry for the loss man and my condolences to you and your fam.
      
The WCCWL is always looking for new members; take a chance at becoming a champ!! PM Mo Z. Dizzle if interested!!
 

Bedford Iz Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1042
  • Karma: 225
  • O.Gz Movements.
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #11 on: October 30, 2007, 05:34:41 PM »
For some damn reason, when bad things happen, they go in twos.

R.I.P
Boy Better Know I roll deep with the Nastiest crew, i'm P-Money but i'm O.Gz too"

 

thisoneguy360

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #12 on: October 30, 2007, 05:38:48 PM »
damn, sorry to hear that.  RIP to your cousin.
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #13 on: October 30, 2007, 06:08:32 PM »
RIP


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09
 

Hatesrats™

  • Tha Drunk Gem-in-I
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5608
  • Karma: 215
  • "Gz Up, Hoes Down"
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #14 on: October 30, 2007, 06:21:49 PM »
Keep your head up bro..
Condolences

Que Descanse En Paz
 

AboveTheLaw

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #15 on: October 30, 2007, 07:42:02 PM »
RIP to your cousin

I'm sorry to hear you going through this SGV
 

Fuck Your Existence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3491
  • Karma: 109
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #16 on: October 30, 2007, 07:42:20 PM »
damn, sorry to hear that.  RIP to your cousin.
 

Sofa_King_Awesome

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1795
  • Karma: -417
  • Five poppin' Six droppin'
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #17 on: October 30, 2007, 07:42:39 PM »
My deepest condolences. That's such a young age to die @.
are you people that dumb and slow...lol...
Tuff one...but quik is up there...put it on me is classic imo and on some detox shit...dj lethal>>dj quik....rza>>premo.....dre>>>quik....rza=dre....dre, rza, quik, dj lethal>>>>>timberland, rockwielder, EIMINEM, mannie fresh
 

d-nice

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #18 on: October 30, 2007, 07:47:24 PM »
My condolences. My mom passed last year and I still ain't over it so it's tough. Family and friends will help you through the rough spots. R.I.P.
 

Laconic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2028
  • Karma: 1204
  • Barracuda With It.
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #19 on: October 30, 2007, 07:58:08 PM »
Try keeping your head up and remember the good and bad times ya'll had together.  His 'computer' may have shut down but his 'spirit' can never die.  If you have any photos of your cousin, look at them and appreciate the simple fact that nobody or nothing can kill that.  Your cousin is infinite consciousness.  Peace...

$Eg2$

Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #20 on: October 30, 2007, 08:00:55 PM »
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #21 on: October 30, 2007, 09:11:21 PM »
Sorry to hear that, man... My uncle passed away earlier this year and was around the same age. Death can hit you out of nowhere :'(. Keep ya head up. RIP to your cuz.
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #22 on: October 30, 2007, 09:14:49 PM »
r.i.p ... keep ya head up and stand strong,i know it's hard but it aint impossible.Try to think about the great moments you had with him  ;)
 

swangin and bangin

  • Guest
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #23 on: October 30, 2007, 11:36:56 PM »
sorry to hear that man

its life man, look at the good times yall had and stay strong

RIP
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: R.I.P. To My Cousin
« Reply #24 on: October 31, 2007, 01:51:32 AM »
So sorry to hear that, you must be going through some hard times now. All I can say is keep your head up & R.I.P to your cousin.