Author Topic: Clint Dogg's hall of fame  (Read 4781 times)

Johnny B

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #250 on: August 29, 2008, 11:14:41 AM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

hahaha, I've always wondered what "STIL ALKIN" is too.
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #251 on: August 29, 2008, 11:22:49 AM »
i already told you what he said, and thinks of you, he said "your an idiot, i dont waste my time on wankers".

i guess that's why i got mentioned in part 2 right?

hahaha ;D


was I mentioned? :D

if i'm not mistaken, no, so i guess you're not a loser  ;)

Johnny B

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #252 on: August 29, 2008, 11:35:05 AM »
i already told you what he said, and thinks of you, he said "your an idiot, i dont waste my time on wankers".

i guess that's why i got mentioned in part 2 right?

hahaha ;D


was I mentioned? :D

if i'm not mistaken, no, so i guess you're not a loser  ;)

good to know. it woulda been an honor to be mentioned by Sir Clint Dogg tho...
 

Kilo4

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #253 on: August 29, 2008, 12:01:48 PM »
i already told you what he said, and thinks of you, he said "your an idiot, i dont waste my time on wankers".

i guess that's why i got mentioned in part 2 right?

hahaha ;D


No. This is what he told me personally.

i already told you what he said, and thinks of you, he said "your an idiot, i dont waste my time on wankers".

i guess that's why i got mentioned in part 2 right?

hahaha ;D


was I mentioned? :D

if i'm not mistaken, no, so i guess you're not a loser  ;)

good to know. it woulda been an honor to be mentioned by Sir Clint Dogg tho...

i will see what i can do 4 next time.
 

CHI-CROWN

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 68
  • Karma: -34
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #254 on: August 29, 2008, 01:16:04 PM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!
 

Ezekiel Whitmore

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #255 on: August 29, 2008, 01:44:52 PM »
Seriously... What the hell is the guy above talking about?
 

CHI-CROWN

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 68
  • Karma: -34
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #256 on: August 29, 2008, 02:15:33 PM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!

shut up already, dumbass.
I KNOW U AINT TALKIN TO ME LITLE BITCH!!!I SWEAR...............U ACT HARD ON THA NET,CAUSE I DON'T KNOW WHO YOUR SCARE WHITE BITCH ASS REALLY ARE???IMAGINE IF I EVER FIND OUT AND CATCH YO PUNK WHITE ASS???WHAT CHA GONNA DO???CALLED YOUR WHITE MOMMY???
 

Johnny B

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #257 on: August 29, 2008, 02:17:38 PM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!

shut up already, dumbass.
I KNOW U AINT TALKIN TO ME LITLE BITCH!!!I SWEAR...............U ACT HARD ON THA NET,CAUSE I DON'T KNOW WHO YOUR SCARE WHITE BITCH ASS REALLY ARE???IMAGINE IF I EVER FIND OUT AND CATCH YO PUNK WHITE ASS???WHAT CHA GONNA DO???CALLED YOUR WHITE MOMMY???

first of all, get ur facts right. I ain't white. I do act hard on the net, but I also act hard irl too, so stfu, u won't do shit. fuck still ALKN. ALKN-killa!
 

Invincible

Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #258 on: August 29, 2008, 07:42:55 PM »
I know you all have been waiting for it.

J-Foxxx - Clint Dogg Interview (Part 2)

lol we get adressed personally  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh yes we are dickheads, comin from the guy who gets nothing but hate . I like the way he says lets not waste our time with dickheads yet they go out and do an interview on it. Priceless.

Also I gotta say i'm upset I didn't get a shout out. Maybe next time eh?

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #259 on: August 30, 2008, 12:02:05 AM »
I know you all have been waiting for it.

J-Foxxx - Clint Dogg Interview (Part 2)

lol we get adressed personally  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh yes we are dickheads, comin from the guy who gets nothing but hate . I like the way he says lets not waste our time with dickheads yet they go out and do an interview on it. Priceless.

Also I gotta say i'm upset I didn't get a shout out. Maybe next time eh?

 ;)
don't forget about the upcoming clint dogg track, you might get mentioned there :laugh: :laugh: :laugh:

frisch213

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 388
  • Karma: -128
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #260 on: August 30, 2008, 02:38:06 AM »
ALKIN = PUSSY'S..........CHI-CROWN = LOSER.............

i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!

shut up already, dumbass.
I KNOW U AINT TALKIN TO ME LITLE BITCH!!!I SWEAR...............U ACT HARD ON THA NET,CAUSE I DON'T KNOW WHO YOUR SCARE WHITE BITCH ASS REALLY ARE???IMAGINE IF I EVER FIND OUT AND CATCH YO PUNK WHITE ASS???WHAT CHA GONNA DO???CALLED YOUR WHITE MOMMY???
 

MediumL

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3002
  • Karma: 58
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #261 on: August 30, 2008, 08:57:38 AM »
whats so fuckin amazin about clint dogg?????
<a href="http://www.youtube.com/v/DjGVAwyb454" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/DjGVAwyb454</a>
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #262 on: August 30, 2008, 09:29:22 AM »
whats so fuckin amazin about clint dogg?????

his lectures are very informative

CHI-CROWN

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 68
  • Karma: -34
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #263 on: August 31, 2008, 06:06:39 AM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!

shut up already, dumbass.
I KNOW U AINT TALKIN TO ME LITLE BITCH!!!I SWEAR...............U ACT HARD ON THA NET,CAUSE I DON'T KNOW WHO YOUR SCARE WHITE BITCH ASS REALLY ARE???IMAGINE IF I EVER FIND OUT AND CATCH YO PUNK WHITE ASS???WHAT CHA GONNA DO???CALLED YOUR WHITE MOMMY???

first of all, get ur facts right. I ain't white. I do act hard on the net, but I also act hard irl too, so stfu, u won't do shit. fuck still ALKN. ALKN-killa!
LISTEN U LITTLE WHITE BITCH.................U ONLY ACT HARD,CAUSE U WATCH TOO MANY OF THEM GAY ASS KURUPT'S VIDEOS.............SO NOW U THINK YOUR KURUPT??? AND ALL OF THA SUDDEN YOUR SCARE INTERNET SPEEDO WEARIN EURO ASS THINKS IS HARD???BITCH YOUR BLACK WANNA BE BITCH ASS ACTS HARD ON THA NET...............CAUSE IS EASY,CONVINIENT AND NOBODY KNOWS WHO U ARE???BUT BITCH WAIT TILL SOMEBODY CATCHES U???WHAT CHA GONNA DO???CALLED MOMMY???AND BITCH IF U AINT EURO THEN U MUST BE A PINK SPEEDO WEARIN,SOUTH BEACH FLAMINGO WHITE FAG............CAUSE BITCH I KNOW U GOTTA HAILED FROM GAY ASS FLORIDA???IS IN YOUR PINK FLAMINGO AVI............WITH THEM GAY ASS DOLPHIN'S LOGO ON TOP!!!SO BITCH I'M HEADIN THERE NEXT MARCH..................LET'S SEE HOW HARD U REALLY ARE WHEN I GET THERE IN YOUR PUSSY ASS TOWN OF BITCH ASS MIAMI AND SEE WHAT CHA GONNA DO WHEN I CATCH YOUR WHITE SKINNY FAGGOT ASS AND WHOOP YO BITCH ASS!!!AND BITCH FUCK THA DOLPHINS..............FUCK GAY ASS MIAMI AND BOW DOWN TO THEE ALKN!!!
 

Johnny B

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #264 on: August 31, 2008, 09:32:16 AM »
i can't stand clint doog dude but your comments are getting boring...POUCH WEARIN......STIL ALKIN....what the fuck is Alkin ? You could do with going to school and learning a thing or two about how you operate a keyboard....Chi Town don't run shit.......

^^^BITCH ASS FAG...............YO CLITT DINGO................FUCK ALL KANGAROO BITCHES LIKE U............AND FUCK AUSTRALIA.............RIGHT MATE...........FUCK ALL AUSTRALIANS................LAND OF MARKS AND SCARE WHITE POUCH WEARIN,COCKHOPPIN FAGS!!!IS STILL ALKN.............CHI-TOWN RUNS IT!!1
FIRST OF ALL NEUTRON....................IS NOT CALLED ALKIN..............IS CALLED ALKN.............OR A.L.K.N...............AND THERE'S A STRONG SIGNIFICANT WHAT DOES INITIALS STAND FOR???..............NOW I MIGHT TYPE A LITTLE FAST.................BUT WHO DOESN'T MAKE MISTAKES???AND YOUR RIGHT I MIGHT NOT KNOW MUCH ABOUT COMPUTERS OR KNOW HOW TO OPERATE ON KEYBOARDS..............BUT I DO KNOW HOW TO PICK UP FINE BITCHES AND MAKE MONEY LESS THAN AN HOUR.........CAUSE PROBABLY I'M TOO BUSY DOING OTHER SHIT IN THA STREETS...........SHIT AT LEAST I AINT A GEEK OR A NERD LIKE MOST OF THESE FOREIGN EURO NEUTRONS OR THESE PUSSY SCARE FAGGOT ASS KANGAROOS WHO RESIDE IN THIS AMERICAN MADE FORUM LIKE DUBCNN............AND NIGGA..................CHI-TOWN DOES IT RUN AND U NEED TO BOW DOWN TO THA FACT THAT IS STILL ALKN.............CAUSE IS STILL ALMIGHTY AND ALMIGHTY DON'T LIKE NOBODY!!!AMOR DE REEEEEEY!!!!

shut up already, dumbass.
I KNOW U AINT TALKIN TO ME LITLE BITCH!!!I SWEAR...............U ACT HARD ON THA NET,CAUSE I DON'T KNOW WHO YOUR SCARE WHITE BITCH ASS REALLY ARE???IMAGINE IF I EVER FIND OUT AND CATCH YO PUNK WHITE ASS???WHAT CHA GONNA DO???CALLED YOUR WHITE MOMMY???

first of all, get ur facts right. I ain't white. I do act hard on the net, but I also act hard irl too, so stfu, u won't do shit. fuck still ALKN. ALKN-killa!
LISTEN U LITTLE WHITE BITCH.................U ONLY ACT HARD,CAUSE U WATCH TOO MANY OF THEM GAY ASS KURUPT'S VIDEOS.............SO NOW U THINK YOUR KURUPT??? AND ALL OF THA SUDDEN YOUR SCARE INTERNET SPEEDO WEARIN EURO ASS THINKS IS HARD???BITCH YOUR BLACK WANNA BE BITCH ASS ACTS HARD ON THA NET...............CAUSE IS EASY,CONVINIENT AND NOBODY KNOWS WHO U ARE???BUT BITCH WAIT TILL SOMEBODY CATCHES U???WHAT CHA GONNA DO???CALLED MOMMY???AND BITCH IF U AINT EURO THEN U MUST BE A PINK SPEEDO WEARIN,SOUTH BEACH FLAMINGO WHITE FAG............CAUSE BITCH I KNOW U GOTTA HAILED FROM GAY ASS FLORIDA???IS IN YOUR PINK FLAMINGO AVI............WITH THEM GAY ASS DOLPHIN'S LOGO ON TOP!!!SO BITCH I'M HEADIN THERE NEXT MARCH..................LET'S SEE HOW HARD U REALLY ARE WHEN I GET THERE IN YOUR PUSSY ASS TOWN OF BITCH ASS MIAMI AND SEE WHAT CHA GONNA DO WHEN I CATCH YOUR WHITE SKINNY FAGGOT ASS AND WHOOP YO BITCH ASS!!!AND BITCH FUCK THA DOLPHINS..............FUCK GAY ASS MIAMI AND BOW DOWN TO THEE ALKN!!!

I don't live in Florida u clown. not all Miami Dolphins fans do, u dumbass.
and yes, I will call my mommy, cuz she could prolly kick ur ass and do all the work for me.
who said I was black? I am not white, but I'm not black either. u r confused as ever. ALKN-killa!
« Last Edit: August 31, 2008, 01:42:24 PM by Johnny B »
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #265 on: September 10, 2008, 12:37:14 AM »
Hangin Around - Clint Dogg, J-Foxxx, Lil Iain & Big Ash (dirty)

In no way is this a diss song towards dubcnn, only SOME forums members.

enjoy this new EXCLUSIVE Track.

first he says he doesn't want to waste anymore time on "us", then part 2 of the interview drops, and now this  ;D ahahahahahhahahahahaha :cheers:

frisch213

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 388
  • Karma: -128
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #266 on: September 11, 2008, 03:19:47 AM »
EXACTLY......clint mustn't have a lot going on in his sad little life.....I'm not saying this is a cuss but I seriously think he needs medical help.....you can't be all there if you doing this shit..

Hangin Around - Clint Dogg, J-Foxxx, Lil Iain & Big Ash (dirty)

In no way is this a diss song towards dubcnn, only SOME forums members.

enjoy this new EXCLUSIVE Track.

first he says he doesn't want to waste anymore time on "us", then part 2 of the interview drops, and now this  ;D ahahahahahhahahahahaha :cheers:

 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #267 on: September 11, 2008, 03:39:56 AM »
1+1=1 is more like it  :P


don't you mean:










EXACTLY......clint mustn't have a lot going on in his sad little life.....I'm not saying this is a cuss but I seriously think he needs medical help.....you can't be all there if you doing this shit..

Hangin Around - Clint Dogg, J-Foxxx, Lil Iain & Big Ash (dirty)

In no way is this a diss song towards dubcnn, only SOME forums members.

enjoy this new EXCLUSIVE Track.

first he says he doesn't want to waste anymore time on "us", then part 2 of the interview drops, and now this  ;D ahahahahahhahahahahaha :cheers:


i bet clint raps "he is i, and i and him, clint with the tilted brim, what's my mother fucking name"  everyday  :yikes:

ayo clint, since you dropped the interviews, when are you going to drop the bloopers?


*waits for clint to call me a dickhead, post the picture and say that i'm still equal to zero as i haven't dropped any exclusives yet ;)

Mackin

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3124
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1027
  • Can I Live Simply,So That Others can Simply Live..
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #268 on: September 11, 2008, 03:42:22 AM »
^^lol...
It ain't happenin, Bibles I'm still packin them
And jackin demons wit them 44 magnums" T-Bone

 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #269 on: September 11, 2008, 05:01:49 AM »
Did Kilo4..cough 'Clint dogg/j-foxxx" cough just delete his account?? :laugh: :laugh:

i think so  ;D

i think cli....i mean J-Foxxx will be back soon with part 3 of the interview, so i'm looking forward to it  :raisetheroof:

Chad Vader

  • Guest
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #270 on: September 11, 2008, 06:25:20 AM »
Rabbits Interview Chad Vader (I used a pitch for the Rabbits,so you can't recognize that I actually interviews myself  :P... )
<a href="http://www.youtube.com/v/6E0Pm64mCHg&amp;hl=en" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/6E0Pm64mCHg&amp;hl=en</a>
I included some subliminals,listen carefully  ;)


The interaction between Clint and himself, excuse me I mean J-Foxxx is priceless:
yep, yep,yeah,yeah,hehehe... reminds me of Beavis and fucking Butthead.

 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: +1

1+1=1 is more like it  :P


don't you mean:




thatīs more like it  ;)
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #271 on: September 11, 2008, 06:48:45 AM »
 ;)

Nah my votes 4 Clint Dogg.

i would of voted 4 J-Foxxx and Clint Dogg but there was no option.

what took you so long  :stupid:

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #272 on: September 11, 2008, 09:29:51 AM »
Correction:
nah sorry guys, he accidenally posted the wrong pic.

he meant 2 post this 1 of himself


so you're even talking to yourself on the forum, LOL  :D

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #273 on: September 11, 2008, 10:45:07 AM »
did u just call me Clint?

Arh, i get it now, u think me, Big Ash and J-Foxxx are all Clint Dogg.

fuck your a tool if you think that after we have posted alot of songs and interviews we have done together.

lol.
he=I and I am him?


What is that Coke can for?

That is no song.

Hers some more songs Im on

Clint Dogg, Lil Iain, Stylus & Phonetic Xperimentz - JAM (AfterDark Remix) - http://services.mp3.com.au/File/FileHandler.ashx?FileId=184160
 
JAM (session) feat Clint Dogg, Px, Lil Iain, Mc Ryets, Jahmunji, Mr Fontaine & Stylus - http://services.mp3.com.au/File/FileHandler.ashx?FileId=119150


Please post yours next dre-day. and the pics we have all been asking you to post to prove u r a real person.

we all have, yet you have not, and seem to go on with this thing that "we are clint dogg".

Dre-Day is yet another fake account he posts under.
i already posted my pic clint, are you blind :loser:
« Last Edit: September 11, 2008, 10:46:47 AM by Dre-Day »
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 2205
  • No justice, no peace
Re: Clint Dogg's hall of fame
« Reply #274 on: September 11, 2008, 11:12:44 AM »
wtf u have not heard this by now?

see what we all have to deal with on the internet, people that live on the net and downloiad songs and not actually live life and BUY music and KNOW your music too.

GO BUY THIS CLASSIC FAGGOT.


 ;D ;D ;D