Author Topic: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...  (Read 4356 times)

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #100 on: February 18, 2012, 12:13:01 AM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #101 on: February 20, 2012, 01:54:13 AM »
makaveli..   12:52:21 AM   Viewing the topic Kastro - Music Gets Me High 2 Feat. Sosa Tha Plug.
From Dre-Day to Nate Day   12:51:51 AM   Viewing the topic Crooked i deserve to be considered one of the best.
NIKCC   12:51:40 AM   Viewing the topic WCC, please help me...Fucking, Sexual activity....
Lunatic   12:51:16 AM   Viewing the topic Joe Budden just tweeted....
Guest   12:50:47 AM   Registering for an account on the forum.


looks like NIK is still interested in learning help at age 25
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #102 on: February 20, 2012, 01:20:16 PM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.
Those were different times, man.
 

BLUNT TYME

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 45
  • Karma: -66
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #103 on: February 20, 2012, 01:26:01 PM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.
Those were different times, man.

It's ok man, we all love white girls.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #104 on: February 20, 2012, 01:30:02 PM »
makaveli..   12:52:21 AM   Viewing the topic Kastro - Music Gets Me High 2 Feat. Sosa Tha Plug.
From Dre-Day to Nate Day   12:51:51 AM   Viewing the topic Crooked i deserve to be considered one of the best.
NIKCC   12:51:40 AM   Viewing the topic WCC, please help me...Fucking, Sexual activity....
Lunatic   12:51:16 AM   Viewing the topic Joe Budden just tweeted....
Guest   12:50:47 AM   Registering for an account on the forum.


looks like NIK is still interested in learning help at age 25
LMAO!!!!
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #105 on: February 20, 2012, 10:22:20 PM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.

smh @ gollum trolling like the troll he wishes he was
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #106 on: February 21, 2012, 12:05:41 AM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.

smh @ gollum trolling like the troll he wishes he was

who's gollum?
 

Gollum

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 4
  • Karma: 0
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #107 on: February 21, 2012, 12:38:39 AM »
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25860
  • Thanked: 28 times
  • Karma: -294
  • The greatest entertainer ever.
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #108 on: February 21, 2012, 10:48:04 AM »
LMFAO. THIS NIGGA IS A HERB.
 

Hack Wilson - real

 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #110 on: February 21, 2012, 12:28:00 PM »
lmao at OG Sikotic protecting his homie like the Uncle Tom he is.

smh @ gollum trolling like the troll he wishes he was

who's gollum?
Me

Oh cool. I thought he was talking to me.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #111 on: February 21, 2012, 12:29:28 PM »
lol, biebs n crack mad cuz they still virgins
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #112 on: February 21, 2012, 12:33:05 PM »
lol, biebs n crack mad cuz they still virgins

you start this thread and yet u think someone else is a virgin??  hahahahaha nice cover up Jaffar
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #113 on: February 21, 2012, 12:36:21 PM »
lol, biebs n crack mad cuz they still virgins

you start this thread and yet u think someone else is a virgin??  hahahahaha nice cover up Jaffar





I started a thread about fucking at the age of 15.... At that age, u were still learning how to stick ur thumb in ur ass.
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #114 on: February 21, 2012, 12:39:51 PM »
actually at 15 i was seduced by a milf named Orit
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #115 on: February 21, 2012, 12:41:57 PM »
aka ur still a virgin
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #116 on: February 21, 2012, 12:44:53 PM »
aka ur still a virgin

lmao

sad how your entire life is based around lying about yourself and making up lies about other people...i'd hate to be your friend in real life
 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #117 on: February 21, 2012, 03:43:19 PM »
actually at 15 i was seduced by a milf named Orit
you mean seduced by youre cousin
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #118 on: February 21, 2012, 03:45:58 PM »
actually at 15 i was seduced by a milf named Orit
you mean seduced by youre cousin

first off it's your*

second off i am certainly not related to Orit except for the fact she calls me her daddy in bed
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #119 on: February 21, 2012, 05:36:21 PM »
aka ur still a virgin

lmao

sad how your entire life is based around lying about yourself and making up lies about other people...i'd hate to be your friend in real life




no way anyone has ever had consensual sex with you
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #120 on: February 21, 2012, 05:39:17 PM »
aka ur still a virgin

lmao

sad how your entire life is based around lying about yourself and making up lies about other people...i'd hate to be your friend in real life




no way anyone has ever had consensual sex with you


lmao @ losing arguments and having to resort to posting up a picture of me from 2006 :D

« Last Edit: February 22, 2012, 01:26:52 AM by The Fonz »
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #121 on: February 21, 2012, 05:40:28 PM »



to quote the great philosopher Shaq: tell me how my ass tastes
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #122 on: February 21, 2012, 05:42:02 PM »
like i said........





no one will ever taste ur ass.


real spit, though, u look like one of the inbreds from "hills have eyes"..
 

Hack Wilson - real

Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #123 on: February 21, 2012, 05:43:18 PM »
like i said........





no one will ever taste ur ass.

you do the reverse charlie scheen....LOSING!


lol @ someone getting sex advice from a rap message forum and trying to diss other people - if that aint irony i dont know what is
« Last Edit: February 22, 2012, 01:27:10 AM by The Fonz »
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24179
  • Thanked: 202 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WCC, please help me...Fucking, Sexual activity...
« Reply #124 on: February 21, 2012, 05:45:44 PM »
like i said........





no one will ever taste ur ass.

you do the reverse charlie scheen....LOSING!


lol @ someone getting sex advice from a rap message forum and trying to diss other people - if that aint irony i dont know what is

when i was getting sex advice, ur devil reject lookin ass most likely didn't even know how to masturbate..


seriously, if u ever asked someone for sex advice, they'd just burst out in laughter.