Author Topic: I hate Girls  (Read 277 times)

HBKid_Jr

  • Guest
I hate Girls
« on: September 22, 2001, 10:02:03 PM »
How come they gotta fuck up a guys head so much,  theres this girl Erin im obsessed wit,  an she knows I like her an shit cuz i told her online but imma to much of a bitch to talk to her in person,  straight up id do anything to be wit her.  It's like one of them love at first sight type thangs.  Stupid broads always fuckin up my head.  U know what else pisses me off is that girls get wit all these fuckin assholes an than get used,   they should jus skip them an get wit me a nice guy,  so what imma lil fucked up in tha head.  Damn it i wanna get laid,  I hate being me,  I need to get laid. Does any1 else got problems wit girls or jus bitches like me
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I hate Girls
« Reply #1 on: September 22, 2001, 10:42:25 PM »
I used to have he same exact problems. But you know what, I got tired of their games and I started fucking with their heads. You can't always be a nice girl cause it won't work most of the time. It's like they prefer the dickhead over the nice guy. You gotta take charge and become that dickhead (LOL). Honestly though, if they play games you play games back.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

maxi-padz

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 0
  • Karma: 0
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: I hate Girls
« Reply #2 on: September 22, 2001, 10:48:39 PM »
man im the same as u
i aint scared to talk to girls i CHOOSE not to
caus mosta them bitchez
but yo my girl now is da bomb
she aint bitchy aint make me feel stupid
we like equal
u jsut gotta fucken be str8 up with them
if u dun like say shit to her face
she migth feel da same way bout u
den u migt fuck up da opportunity u gotz nothen ta loose
u jsut gotta get the balls to make first contact
peace
~1~
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

HHH

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2230
  • Karma: 94
  • "hello!!"
Re: I hate Girls
« Reply #3 on: September 23, 2001, 04:16:56 AM »
MOST MEN ARE WANKERS, THERE ARE A FEW GOOD ONES BUT NOT THAT MANY  :P

WHAT YOU BLOKES NEED TO DO IS LEARN HOW TO KEEP IT FOR ONE WOMAN NOT HALF A DOZEN !!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Rud

  • Kingdingaling
  • Connected
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 20156
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 1025
Re: I hate Girls
« Reply #4 on: September 23, 2001, 06:32:09 AM »

Quote

THERE ARE A FEW GOOD ONES BUT NOT THAT MANY  :P




;)  
;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »

Westcoast News Network // www.dubcnn.com // Westcoast News Network
 

Siberian_Wolf

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 903
  • Karma: 0
  • FREE OL DIRTY!!!
Re: I hate Girls
« Reply #5 on: September 23, 2001, 07:07:31 AM »
I dont like girls too

Im more into women - no blood on ya dick, no pain cries and shit.

Just let my dick out and do my thang

BTW my female is da bomb too. A hip hop listener, a mountain climber etc. And I get my back scratched to blood evrytime we lay down !  :D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
I be one of those tall skinny cats with the four-nine
Three-eleven that rips through Power-U's and breaks spines
I culture power-tuggin' boys who be drunk, buggin'
Lovin' loud noise from toys, club thuggin'
Sweet chocolate deluxe, rugged, sexy buttercup
That don't give a fuck about the cop in the club
RZA in DO U
 

AlerG

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6028
  • Karma: 363
Re: I hate Girls
« Reply #6 on: September 23, 2001, 07:11:59 AM »
if the girl is fucken with your head than don't mess with her because if you do finally hook up with her she'll do it more and more...to the point where you want to go crazy...my girl also is real cool, and don't worry about getting laid, the time will come, believe me...just be happy with your hand until then, peace.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
Our music video which was featured in the motion picture Scary Movie 5 :

 

lee

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1403
  • Karma: 0
Re: I hate Girls
« Reply #7 on: September 23, 2001, 07:34:27 AM »
u'll just have to accept that girl doesn't like u and move on ....
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

ROCCY

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #8 on: September 23, 2001, 08:59:11 AM »
My problems alittle diffrent from all of ya'll i can get the girls but im somethin called 'Shy' LoL the worst thing that can happen to you  >:(
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

lee

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1403
  • Karma: 0
Re: I hate Girls
« Reply #9 on: September 23, 2001, 09:01:17 AM »
aww i think its sweet when guys are shy ... lol  ;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

TheShiznit227

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 938
  • Karma: 0
  • "We Livin' this shit 'til the day that we die, Survival of the Fit only the strong survive..." Mobb Deep
Re: I hate Girls
« Reply #10 on: September 23, 2001, 09:06:58 AM »
Im usually pretty good wit' girls, but sometimes it is awkward as a muh'fucka and i hate that shit, my cuzin Tarrence got shot in the leg with a .22 from some asshole fightin over his bitch girlfriend...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"One Nation under a Groove, gettin' down jus' for tha funk of it..."

"Rest In Peace to all lives Stolen on September 11th, 2001..." Trey Lawrence III

"Yo, they call me Nas, I'm not your legal type of fella/Moet drinkin, marijuana smokin street dwellah" Nas on "Represent"
 

ROCCY

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #11 on: September 23, 2001, 09:10:48 AM »
Dang that sux dawg
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

TheShiznit227

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 938
  • Karma: 0
  • "We Livin' this shit 'til the day that we die, Survival of the Fit only the strong survive..." Mobb Deep
Re: I hate Girls
« Reply #12 on: September 23, 2001, 10:05:27 AM »

Quote

Dang that sux dawg


Yeah, he kool now, it happened like last summer at BB-Q, my cuzin's girl friend was cheatin' on him wit' some other muh'fucka, he he saw 'em together and they got in eachothers faces and a fight broke out, but my uncle (his dad) broke it up, and later that day (round like 9:30) the guy came back and they started pushin each other, and my cuzin hit em and the guy pulled a deuce deuce and shot him in the leg and ran off...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
"One Nation under a Groove, gettin' down jus' for tha funk of it..."

"Rest In Peace to all lives Stolen on September 11th, 2001..." Trey Lawrence III

"Yo, they call me Nas, I'm not your legal type of fella/Moet drinkin, marijuana smokin street dwellah" Nas on "Represent"
 

=[Euthanasia]=

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4496
  • Karma: 5
  • Bad Muthafucka'
Re: I hate Girls
« Reply #13 on: September 23, 2001, 11:08:13 AM »
I hate those screaming bitches the most, the ones that r totally over the top girly. I mean, I like a girl 2 look hot, but them bitches that r totally stuck up & look down at peeps an' shit. I was seeing a girl like that not so long ago, she was hot as fuck but she was jus' too obsessed wit herself & none of my boys really got on wit her cos she was such a bitch, lol. Got rid of her as soon as I had my way wit her though  ;) Hehe.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »




I think that if you take one of the 'O's' out of 'Good' it's 'God', if you add a 'D' to 'Evil' it's the 'Devil'. I think some cool motherfucker sat down a long time ago and said 'let's figure out a way to control motherfuckers'.
 

Sub-Z

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #14 on: September 23, 2001, 11:16:56 AM »

Quote

My problems alittle diffrent from all of ya'll i can get the girls but im somethin called 'Shy' LoL the worst thing that can happen to you  >:(

same thang wit me roccy  >:(
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Don Seer

Re: I hate Girls
« Reply #15 on: September 23, 2001, 11:32:18 AM »
Quote

aww i think its sweet when guys are shy ... lol  ;D


yeah i'm another shy one too  :-[
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

HBKid_Jr

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #16 on: September 23, 2001, 11:48:30 AM »
Im beyond shy,  I used to go to couciling because i was so shy,  im affraid of failure an rejection,  I have nutin interesting to tell a girl
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

=[Euthanasia]=

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4496
  • Karma: 5
  • Bad Muthafucka'
Re: I hate Girls
« Reply #17 on: September 23, 2001, 12:00:38 PM »

Quote

Im beyond shy,  I used to go to couciling because i was so shy,  im affraid of failure an rejection,  I have nutin interesting to tell a girl


Man, the best thing to do is ask them what they are interested in, then listen to what they gots to say & comment on what u can. Girls like someone to listen to them,  ;). What u need to do is jus' go up to the girl start a conversation, even if it jus' starts off wit the subject of weather! lol. Then u can jus' say, "Look, you know I like you." then jus' say something like "I'm not gonna push you but here have my number an' if you ever feel like talking or goin out somewhere jus' give me a call". Easier said than done I know, but you can't go wrong man, atleast from that point on you'll find out where you stand.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »




I think that if you take one of the 'O's' out of 'Good' it's 'God', if you add a 'D' to 'Evil' it's the 'Devil'. I think some cool motherfucker sat down a long time ago and said 'let's figure out a way to control motherfuckers'.
 

lee

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1403
  • Karma: 0
Re: I hate Girls
« Reply #18 on: September 23, 2001, 12:18:21 PM »
the guy above is right just talk about anything ... and if they ignore u ... who cares ... don't worry so much    :-*

.. theres pleaty more fish in the sea or whatever  ;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Trauma-san

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 16639
  • Karma: -231
Re: I hate Girls
« Reply #19 on: September 23, 2001, 06:38:22 PM »
Man, If You're Half The Stud Al bundy Is, You'll Do Just Fine, LOL.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

I TO DA GEEZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2630
  • Karma: 185
  • Humankind will thrive on compassion
Re: I hate Girls
« Reply #20 on: September 24, 2001, 10:04:11 AM »
YO....IM ONLY SHY WIT NEW BITCHES...I AIN
SHY AROUND MY HOMEGIRLS....WEIRD....HA?
I HAD LOTSA SHIT BETWEEN ME AND MANY OF MY HOMEGIRLS.....BUT WHEN IT COMES TO NEW ONES....DATZ WHEN IM STARTIN PULLIN ALL KINDSA STUPID SHIT.....THERE IZ EVEN TOO ACTIVE BITCHES DAT SEE DAT IM ONE LAZY ASSHOLE SO THEY COME AND START THA FUCKIN CONVERSATION....AND IM JUS KINDA IGNORIN THEM....ECTUALLY I AIN...BUT THEY MIGHT THINK I AM......LOL....
WIERDEST SHIT....
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
We are all human beings isn't that a good enough reason for peace?
 

TheSheriff

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #21 on: September 24, 2001, 01:57:18 PM »
Damn, I'm shy when it comes to askin 'em out, but not bein friends with them. Well, yeah I'm shy at that too, but they all like me, so it's not so bad...
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

ROCCY

  • Guest
Re: I hate Girls
« Reply #22 on: September 24, 2001, 07:47:39 PM »
LLLLLLLLLOOOLLLLLLLLL................
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Siberian_Wolf

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 903
  • Karma: 0
  • FREE OL DIRTY!!!
Re: I hate Girls
« Reply #23 on: September 25, 2001, 01:20:20 AM »
Quote
Posted by: ROCCY Posted on: 09/25/01 at 00:47:39
LLLLLLLLLOOOLLLLLLLLL................  


Word up, yall motherfuckers are revealing how young and naive yall are. Fuck them bitches, it aint nothin easier than catchin a bitch. Just be weet wit em, and if they aint sweet wit you, then send em to HELL and just leave, CAUSE THEM STUPID ASS BITCHES DONT KNOW THAT MEN ARE LESS NUMEROUS THAN WOMEN SO IF SHE DONT GO OUT WIT U, SOMBODY ELSE WILL DO, AND SHE WOULD DO NUTN THEN BUT MASTURBATE, PERIOD!
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
I be one of those tall skinny cats with the four-nine
Three-eleven that rips through Power-U's and breaks spines
I culture power-tuggin' boys who be drunk, buggin'
Lovin' loud noise from toys, club thuggin'
Sweet chocolate deluxe, rugged, sexy buttercup
That don't give a fuck about the cop in the club
RZA in DO U
 

Lil Jay

  • Solution Of Prostitution
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10961
  • Karma: 715
Re: I hate Girls
« Reply #24 on: September 25, 2001, 04:29:35 AM »
Quote
Man, If You're Half The Stud Al bundy Is, You'll Do Just Fine, LOL.


LMFAO @ TrAuMa


an yeh, well sayd wolf, thats how i think
www.dubcnn.com - west coast news network  |  www.westcoast2k.net - independent west coast hip hop network