Author Topic: OMEGLE  (Read 1216 times)

universe

  • Guest
OMEGLE
« on: June 09, 2009, 02:07:19 AM »
 

universe

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #1 on: June 09, 2009, 03:03:12 AM »
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hey
You: location ?
You: I will send a warplane to destroy your elementary !!!
Stranger: lol
You: 10 more secs and I will wipe your city off the earth
Stranger: go lol
Stranger: i live near preston
Stranger: england
You: is that anywhere near overseer ?
Stranger: no lol
You: dammit, anyways how fat is your girlfriend ?
Stranger: you yank
Stranger: ?
You: my girl weighs 292 pounds
Stranger: nice one
You: no yank here
Stranger: wer ya from
You: I'm roam the deserts in search of jolly ranchers.
You: I*
Stranger: lol
Stranger: you from usa though?
You: yes but I'm a spy for the red sea knights
You: we ride sea horses
You: and they're pink
You: why do you guys eat beans for breakfast ?
Stranger: lol
Stranger: i dont i hate beans
You: your country lost swag points with that one...
Stranger: are you a WoW newb
You: if I came to uk what city should i check besides homo london
You: WoW newb ?
Stranger: manchester
Stranger: world of warcraft
You: I gave up on computer games after I discovered lesbian porn...
You: let me give you some true advise, right now
You: i could be your dad
You: hence
You: my advise to you
You: what is girl bloke called ?
Stranger: tranny?
Stranger: heshe
You: no no
You: if a guy is a bloke, what is a girl version of bloke ?
You: slang ?
Stranger: dunno lol
Stranger: ?
You: what the fuck
You: anyways fuck any girl, everytime you have the opportunity !!!
You: high school sex is the best
Stranger: yes it is:)
You: even if she weighs 300 lbs
Stranger: haha fair enough
You: have you heard of this lame site called dubcc
Stranger: nah
Stranger: what is it
You: some gay west coast rap site
You: http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=220756.0
Stranger: ill go on it now
You: i don't understand why i post there
Stranger: lol
Stranger: you like rap?
You: not really, not any more
You: more into electronic music
Stranger: yhyh
Stranger: i like any music to be honest
Stranger: you like reggae?
You: well yes i can say that aswell
You: yeah but bob marley is lame
Stranger: yh
You: yh?
Stranger: to slo
Stranger: yeah
Stranger: his children are good aswell
You: damn you young kids and your internet abbrev.
Stranger: lol
Stranger: peter tosh?
You: no clue
Stranger: he was in the same band a s bob marley
Stranger: have you heard of bounty killer?
You: uh no
Stranger: kkkkk
You: who fuckin brainwashed you ?
You: :D
Stranger: lol no one
Stranger: :P
You: you like obama?
Stranger: yhyh hes better than george bush i spose
You: i heard obama was gonna take over gordon brown spot, how do you feel about that ?
Stranger: how is that possible
Stranger: i dont really like gordan brown tbh anyway
You: new world order, do you ever watch bbc ?
Stranger: lol w.e
Stranger: yh i do
Stranger: you?
You: w.e ?
Stranger: whatever lool
Stranger: lol
Stranger: please can you explain new world order
You: i swear you type one more abbrev i don't know and I will nuke england.
Stranger: fair one
Stranger: abbrev is an abbreviation:P
You: when iran attacks uk, america will annex england and gordon brown will be stomped to death by camels
Stranger: rofl
You: true story
You: are you guys afraid of ww3 ?
Stranger: no
You: are you afraid of OBL ?
Stranger: im quite forward to kicking some arab ass
Stranger: whas OBL?
Stranger: what
You: osama bin laden
Stranger: nah
You: what about russian and chinese, they will gang rape the queen/king ?
Stranger: nah blad
You: you guys are dead meat, imo.
Stranger: i will rape that russian pussy
You: you need captain planet and shit
Stranger: oh yh soz best back off from big bad americans
You: whoa whoa where is the hostility coming from ?
Stranger: lol
You: have you ever watched captain planet before ?
Stranger: never heard of it lol
Stranger: is it american?
You: i thought it was international...
You: damn
You: you guys are living in poverty
Stranger: nah its probs just shit
You: nah shits is eating beans for breakfast
Stranger: lol i hate beans
You: you know what i eats for breakfast ?
Stranger: mcdonalds?
You: haha good one
You: nah everyday i eat smores with code red mountain dew
Stranger: *jokes*
Stranger: whats smores?
You: http://images.google.com/images?hl=en&ie=UTF-8&q=smores&sa=N&tab=wi&um=1
You: get mad !
Stranger: lol
Stranger: its loading now
Stranger: you mean marshmellows?
Stranger: in a biscuit?
You: with chocolate hoe
Stranger: they look quite nice
You: you never had one ?
Stranger: no
You: wtf slap your moms
Stranger: but ive had marshmellows
Stranger: lol
You: try it tonight
Stranger: right then
Stranger: ill try and find some in a shop
You: get some grahama crackers aka biscuits, chocolate and marshmellows
Stranger: but i am at school right now
You: it will make you wanna slap the queen
Stranger: lol
 

Big B

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #2 on: June 09, 2009, 05:46:13 AM »
You: i swear you type one more abbrev i don't know and I will nuke england.
You: when iran attacks uk, america will annex england and gordon brown will be stomped to death by camels
lol.

smores are delicious.
 

El the Self Image

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 402
  • Karma: -43
  • It's 10:30 somewhere!
Re: OMEGLE
« Reply #3 on: June 09, 2009, 06:11:54 AM »
You: anyways fuck any girl, everytime you have the opportunity !!!
You: high school sex is the best
Stranger: yes it is:)
You: even if she weighs 300 lbs

LMAO....


You: i swear you type one more abbrev i don't know and I will nuke england.
You: when iran attacks uk, america will annex england and gordon brown will be stomped to death by camels
lol.

smores are delicious.

LMFAO ROFL
Peace and Blessings,
-Él the Self Image
Parkin Lot Drunks!
eltheself@gmail.com
http://www.myspace.com/eltheself
http://www.myspace.com/imapld

FREE MIXTAPE, OUT NOW, GET IT!
 

RxScenester

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 275
  • Karma: 12
  • cold chillen
Re: OMEGLE
« Reply #4 on: June 09, 2009, 12:44:18 PM »
dope shit! funny actually!
 

Primo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2610
  • Karma: 46
  • I just want to fit in!
Re: OMEGLE
« Reply #5 on: June 09, 2009, 03:46:48 PM »
Stranger: STRIP!
You: I will
Stranger: Thanks.
You: To the sound of puppies mating
You: u?
Stranger: Thanks
Stranger: I came.
You: Thats how we do in America
You: I also cut up Guatemalan hookers
You: and make a suit out of there skin
Stranger: wow
Stranger: that is nice!
Stranger: we should hang out sometime
You: haha
Stranger: or perhaps
Stranger: you could babysit my kids!
You: OH excellent
Stranger: I think you're the man for the job
You: im a woman
You: My court order don't allow me near children
Stranger: I don't think that is true
Stranger: Your court order don't allow you near anybody
You: I have the swine flu
You: so it is true i am quarenteened
Stranger: Can I get it through omegle?
You: maybe
Stranger: fuck it!
You: no cussing or I will nuke your country
 

Primo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2610
  • Karma: 46
  • I just want to fit in!
Re: OMEGLE
« Reply #6 on: June 09, 2009, 03:53:00 PM »
You: Location
You: ?

Stranger: JUNGLES OF CONGO
Stranger: IM SITTING HERE IN A TREE
Stranger: WITH MY BRAND NEW
Stranger: APPLE LAPTOP
You: Thats awesome. Will I need an aids vaccine?
Stranger: PROBABLY
Stranger: DEPENDS DO YOU TAKE IT IN THE POOPER?
You: Are you sitting with that monkey from the movie Congo?
You: I bet you that giant mechanical monkey will ream u good
Stranger: WHAT
Stranger: YOU SICK
Stranger: I BET U LIKE MAN BUTT
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: OMEGLE
« Reply #7 on: June 09, 2009, 04:00:13 PM »

You: i swear you type one more abbrev i don't know and I will nuke england.

You: nah everyday i eat smores with code red mountain dew
Stranger: *jokes*
Stranger: whats smores?
You: http://images.google.com/images?hl=en&ie=UTF-8&q=smores&sa=N&tab=wi&um=1
You: get mad !
Stranger: lol
Stranger: its loading now
Stranger: you mean marshmellows?
Stranger: in a biscuit?
You: with chocolate hoe



LMFAO
 

JAZ

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #8 on: June 10, 2009, 05:54:41 AM »
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hey
You: sup?
Stranger: the sky :P
You: jesus.
You have disconnected.
 

Big B

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #9 on: June 10, 2009, 06:49:23 AM »
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: hello
Stranger: nice to see you ,,,
You: you cant see me
Stranger: i can see
You: can you?
Stranger:  you donot know??
You: no.
You: if you were a duck wha type would you be?
Stranger: are you a duck??
You: yes
Stranger: where are you from??
Stranger: woow
Stranger: eeeeee
Stranger: why are  you to be a duck??
You: thats the way it is
Stranger: how old are you??
You: why are you a stranger then?
You: in duck years or human years?
Stranger: what mean??
You: ducks and humans age differently
Stranger: where are you from??
You: the pond down the road
Stranger: acumen
You: english please
Stranger: ok
Stranger: how old are you
You:  in duck years or human years?
Stranger: funk 
Your conversational partner has disconnected.
 

Raphael

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1953
  • Karma: -535
Re: OMEGLE
« Reply #10 on: June 10, 2009, 06:52:37 AM »
Stranger: Let's kiss eachother (im a boy)
You: lets get it on then (im a tranny)
Your conversational partner has disconnected.

weirdos....
 

Big B

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #11 on: June 10, 2009, 07:30:39 AM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: howdy
You: are you a communist?
Stranger: no
You: would you like to be one?
You: i hear they sell their young girls to lonely american men
You: ad brides
Stranger: for whay?
You: *as
You: for marrage
Stranger: Very funny how you refera foreigners
You: but then the girls get divorced after they've been married long enough to become us citizens
You: good racket huh?
Stranger: how many years you have?

You: huh?
You: i havent married one of these girls
You: have you
You: ?
Stranger: i'm 20
Stranger: and you?
You: 16
Stranger: and  i neve be married before
You: why not
You: ?
You: you dont like being a prisoner in your own house?
You: do you still live with your mom?
Stranger: seriously even if you have 16 years and was married with 2 girls before?
pesquisar
You: no ive never been married
Stranger: yes
Stranger: i live with my parents
You: ive got 2 years left with this wench before im out
You: i think when i turn 18 im going to live under a bridge
You: atleast for the summer
Stranger: aushuahsuahsuashaus
Stranger: very funny
You: then when the fall rolls around ill go to college. but not for school. just to pork virgins
Stranger:  i think when i turn 18 im going to live under a bridge
Stranger: atleast for the summer
You: see if i can trick these broads into giving me free rent and food
You: ya feel me?
Stranger: it's true
You: are you in college?
You: and if so, are there still virgins there?
You: and how many?
Stranger: 1 minit please
You: you misspelled minute
Stranger: say what you want with it?
You: with what?
Stranger: where you from?
Stranger: where do you live?
Stranger: say what you want with it?
You: sac town baby
You: say what i want with what?
Stranger: yes
Stranger: i dont undestand
You: me niether
Stranger: auhsuahsuahsuahs
Stranger: you is very funny
Stranger: XD
You: im not funny
Stranger: yes you are
You: im real
You: from the mean streets of del passo hights
You: you might have seen me on youtube
Stranger: no
Stranger: send me
You:
Stranger: if you is not funny is very ironic for a boy of 16 years
You:
You: like i told you im not funny
Stranger: are you in YOU TUBE?
You: yeah buddy
You: that was me 2 years ago
You: i have since changed my wasys and become a christian
Stranger: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
You: and i nolonger say the n word
You: they found my address online and sent me a clown
You: and mulch and a whole bunch of shit
You: youre talking to an internet celebrity
You: are you polish?
Stranger: no
You: you you like polish saussage?
Stranger: sorry but I can not do anything for you, then you think q is shown to be less favored helped, right?
You: waht?
You: are you american?
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: OMEGLE
« Reply #12 on: June 10, 2009, 08:11:33 AM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hey
You: heloo
Stranger: asl?
You: ass?
Stranger: asl?
You: ass?
Stranger: asl?



Wtf is asl
funkyfreshintheflesh
 

universe

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #13 on: June 10, 2009, 08:14:52 AM »
AGE/SEX (M OR F) /LOCATION  ;D
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: OMEGLE
« Reply #14 on: June 10, 2009, 08:16:07 AM »
AGE/SEX (M OR F) /LOCATION  ;D


orite haha, i didnt know there was little codes for this stuff
funkyfreshintheflesh
 

universe

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #15 on: June 10, 2009, 08:20:01 AM »
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: WTF IS YOUR PROBLEM
You: SCARED TO TALK
Stranger: i look like so?you son of bitch
Your conversational partner has disconnected.
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: OMEGLE
« Reply #16 on: June 10, 2009, 08:27:16 AM »
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: I have been waiting here for 3 hours on you! We were supposed to have a meal with my parents tonight but no!!! You stay out all day at the bar again, you waltz in here DRUNK, and all you can say is hi?
Your conversational partner has disconnected.
funkyfreshintheflesh
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #17 on: June 10, 2009, 10:03:40 AM »
Stranger: Let's kiss eachother (im a boy)
You: lets get it on then (im a tranny)
Your conversational partner has disconnected.

weirdos....

lmao
 

El the Self Image

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 402
  • Karma: -43
  • It's 10:30 somewhere!
Re: OMEGLE
« Reply #18 on: June 10, 2009, 11:25:18 AM »
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: I ate your dog....
Stranger: Where are you from
You: well, if I ate your dog, I must be somwhere in your area right?
Your conversational partner has disconnected.
Peace and Blessings,
-Él the Self Image
Parkin Lot Drunks!
eltheself@gmail.com
http://www.myspace.com/eltheself
http://www.myspace.com/imapld

FREE MIXTAPE, OUT NOW, GET IT!
 

El the Self Image

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 402
  • Karma: -43
  • It's 10:30 somewhere!
Re: OMEGLE
« Reply #19 on: June 10, 2009, 11:37:54 AM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?
Stranger: I think 94
You: 68, you loose
You: give me all your money!
Stranger: suck dick
Stranger: COCK
Stranger: BIG
Stranger: SUCK!
You: you first, tell me how my dick taste Kobe!
Stranger: you first, tell me how my dick taste Kobe!
You: lame...
Stranger: lame...
You: ◘◘◘◘
Stranger: ◘◘◘◘
Stranger:  huy pizda lalalalala
Stranger: хуй пизда лалаллала
You: <A HREF="http://www.myspace.com/imapld">Click this</A>
You: lol, no html in here huh.... that sucks ass...
You: you probably suck ass too don't you???
You: fucken dingleberry muncher
You: fucken back lot player!!
You: Dook shoot diver!
Stranger:  Dook shoot diver!
Stranger: doy u want my photo ?
You: depends, are you a dook shoot diver?
Stranger: http://www.go2convert.com/processed/1244404517401.jpg
You: answer the question, YOU WILL RESPECT MY AUTHORITY!!!!
Stranger: fuck you
You: RESPECT MY CONGLOMERATE BITCH!!!
Stranger: I fucked you tonight
Stranger: dicksucker
You: IT'S THE DAY TIME DUMB ASS
You: YOU EATHIOPIAN SHIT EATER
Peace and Blessings,
-Él the Self Image
Parkin Lot Drunks!
eltheself@gmail.com
http://www.myspace.com/eltheself
http://www.myspace.com/imapld

FREE MIXTAPE, OUT NOW, GET IT!
 

El the Self Image

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 402
  • Karma: -43
  • It's 10:30 somewhere!
Re: OMEGLE
« Reply #20 on: June 10, 2009, 12:17:04 PM »
LOL.... I'm gettin addicted to this shit....



Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: booty do!
Stranger: what
You: Bet yo stomach stick out more than yo booty do!
Your conversational partner has disconnected.
Peace and Blessings,
-Él the Self Image
Parkin Lot Drunks!
eltheself@gmail.com
http://www.myspace.com/eltheself
http://www.myspace.com/imapld

FREE MIXTAPE, OUT NOW, GET IT!
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: OMEGLE
« Reply #21 on: June 10, 2009, 03:26:28 PM »
So like an idiot I do this shit last night when I was bored and meet some nigga in a group called Drumfish and he's giving Youtube links and Amazon links http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_?url=search-alias%3Ddigital-music&field-keywords=Drumfish&x=0&y=0 so now I gotta pick out a song I'm feeling so I don't be rude and I'm like I'm feeling this 'Trigger' song here and he tells me the song was about a horse, so I listen to that snippet now and laugh my ass off. Shit's funny to me. Son was cool though. He tellin' me he works for winamp and got his own technology company, I'm sitting here thinking the whole time, what is this successful nigga doin' on this dumb child-like site and why the fuck do I listen to Kain..lol.       
 

J Bananas

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #22 on: June 10, 2009, 05:05:14 PM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: Good afternoon
Stranger: hi !
You: A/S/L?
Stranger: 17/f/Brasil
Stranger: and you ?
You: 18/M/LA
You: I like Brasil. I heard they don't like French airliners though.
Stranger: yes, was a great tragedy
You: Indeed.
You: http://img34.imageshack.us/img34/4791/1109696.jpg
You: Would you say I'm the bad boy or model type, judging by my pic? (I'm on the right)
Stranger: I have to go . Bye !
Your conversational partner has disconnected.
 

Moe

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #23 on: June 10, 2009, 08:20:21 PM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: two dipshits just hung up on me
Stranger: howdy stranger
Stranger: GOD YOURE SO FUNNY
You: hey, you stole my line.
Stranger: thanks
You: im not funny
Stranger: you too
Stranger: ho hum
Stranger: boring
You: hollow rd?
Stranger: yep
You: cool
You:
Stranger: nice
Stranger: i like this kind of fun
You: i dont.
Stranger: do you have a spatula?
You: but it beats sleeping
You: in my cupboard
Stranger: awesome
Stranger: lets be bffs
You: deal
Stranger: but first
Stranger: you must pass the test
You: ok. whats the test
Stranger: are you willing to endure the hardships of The Test
You: sure
Stranger: Q1.
Stranger: how long is Gene Simmons' tongue
You: long enought to lick his adams apple
You: next question
Stranger: Q2. What George Bush's eldest daughter's name
You: 1 or 2?
You: GHWB or GWB?
Stranger: GWB
You: barb
You: ra
Stranger: Q3. Who is Canada's Prime Minister
You: who cares?
You: nect quesition
Stranger: I CARE
Stranger: FAIL
Your conversational partner has disconnected.
 

Moe

  • Guest
Re: OMEGLE
« Reply #24 on: June 10, 2009, 08:46:41 PM »
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: some guy got all uppity when i told him i didnt care who candas prime minister was.
You: are you canadian?
Stranger: no i am chinese
You: good let me get some fireworks.
You: and some baby girls to adopt
Stranger: you are canadian?
You: fuck no
You: im from austrailia
You: my names clint dogg
You: you may have heard of me
You: i was caught with child porn
You: and i went to jail b/c m real like that
You: *im
Stranger: my English is not welll
You: i can tell
You: do you use babblefish?
You: are you a communist?
Stranger: "communist" this what means
You: do you support communism?
Stranger: i do not know it
You: are you from china?
Stranger: yes
You: hum..
Stranger: how do you know that
You: know what?
Stranger: i am from china
You: i asked and you asid yes.
You: *said
You: also, you asid you were chinese
Stranger: sorry , i forget
You: do you work in a factory?
Stranger: no ,i am a student
Stranger: what about you
You: im the baddest dj in the whole of austraila
Stranger: baddest? why
You: http://www.myspace.com/CStyleRecords
You: you better recognize
You: because i posess child pornography
Stranger: but ,i think you are the best ,please believe in yourself
Stranger: how old are you
Stranger: i am 17 year old girl
You: do you have myspace?
Stranger: yes
You: if so send some naked pictures to http://www.myspace.com/CStyleRecords and then tell the austrailian federal police that you did.
You: help a brother out so i can go to jail and get it in my pooper
Stranger: sorry ,please tell more easilier english words ,i do not understand
You: so i can get rapped in prison
Stranger: rapped this can you explain
You: i can get sex in my butt hole against my will
You: im sorry it is spelled raped
Stranger: i don't know too
Stranger: can you speak chinese
You: only when im drunk
Stranger: goodbye i will have lunch
You: enjoy
Stranger: me too
You: that is selfish
Stranger: bye
You: dont forget my fireworks
You: and babies